Bezorgd over hondje

08-12-2014 17:05 158 berichten
Hallo,



Ik keek toen straks naar buiten n.a.v. van geschreeuw 'loop dan door'.



Toen zag ik een baasje met zijn hond. De hond liep achter hem. Toen draaide het baasje zich om en maakte misschien een sla beweging. Maar hij sloeg de hond niet, maar rende wel een beetje achterna, zodat de hond door liep.



Moet ik me zorgen maken? Ben bang dat de hond misschien echt thuis geslagen word vanwege die sla beweging die ik zag. Ze wonen in hetzelfde appertement complex.



Groetjes
Ja, goed idee Ginger. Geruststelling helpt niet, humor helpt niet, niks helpt. Best heel sneu allemaal, maar dit gaat de macht van een forum echt te boven.
Ik had vroeger een rottweiler, die heeft echt wel eens een flinke tik gehad. Hell, ik heb zelfs weleens mijn kinderen met een pantoffel op hun reet geslagen. 26 jaar geleden mocht dat nog. Die goeie ouwe tijd.

Ga wat nuttigs doen meid, je zet jezelf voor lul.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij vertellen of TO nog vlees eet? Waar kan ik dat melden?
quote:prada schreef op 08 december 2014 @ 22:25:

Ik had vroeger een rottweiler, die heeft echt wel eens een flinke tik gehad. Hell, ik heb zelfs weleens mijn kinderen met een pantoffel op hun reet geslagen. 26 jaar geleden mocht dat nog. Die goeie ouwe tijd.

Ga wat nuttigs doen meid, je zet jezelf voor lul.Ik ga jou alsnog melden bij AMK Praadje als je dat maar weet..!
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 21:37:

[...]





Zou ik bewijs moeten hebben? Er zijn hulplijnen om te bellen ivm dierenmishandelinhJe kunt beter de crisisdienst i.v.m. je geestelijke toestand bellen.!
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij geslikt/gedronken?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
OMG wat een topic.

quote:diamond-gloss schreef op 08 december 2014 @ 22:51:

[...]



Ik ga jou alsnog melden bij AMK Praadje als je dat maar weet..!Pas jij nou maar op. De laatste keer dat ik bij jou was zag ik dat jij stiekem de hond een rotschop gaf. En aan de hond te zien was dat zeker niet de eerste keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven