Gratis bestelling bij douglas!

09-12-2014 07:42 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik was opzoek naar kortingscodes op internet en toen viel mijn oog op een 100%gratis kortingscode van een bepaalde webshop(douglas). Het enige wat je hoeft te doen is een programmaatje downloaden, je telefoon nr doorgeven en dan krijg je een kortingscode waarmee jij je gehele bestelling gratis krijgt tot 150 euro ofzo. Op de site zelf is er niks over terug te vinden dus volgens mij heeft het met een lek op de site te maken! Zouden jullie het doen? Of ben je dan strafbaar bezig?
Alle reacties Link kopieren
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Ben je echt zo naïef of doe je maar alsof?
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je zelf?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
http://m.youtube.com/watch?v=5Edq1JTY7vQ
Alle reacties Link kopieren
Jij moet echt uitkijken, als je dit soort dingen gelooft ben je een wandelend gevaar voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik vertrouwde het al niet, dus zo naif ben ik niet anders zou ik niet eerst om raad vragen! De youtube video was wel een btje overtuigend maar blijkbaar is het dus gewoon een scam!
Alle reacties Link kopieren
quote:noneya schreef op 09 december 2014 @ 07:59:

Nou ik vertrouwde het al niet, dus zo naif ben ik niet anders zou ik niet eerst om raad vragen! De youtube video was wel een btje overtuigend maar blijkbaar is het dus gewoon een scam!De YouTube video is de enige video van deze persoon. Dan weet je al dat de kans ongeveer 99% is dat het niet klopt. Zeker als je dan ook nog eens een programma moet downloaden én je nummer moet invoeren
Alle reacties Link kopieren
Het meeste wat op internet staat is NIET waar!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zo naïef ben je wel, want je twijfelde.
Deze hoort thuis in hetzelfde rijtje als de cadeaubonnen van 500 euro van Ikea en Mediamarkt voor een like op Facebook.
Alle reacties Link kopieren
Met dit verschil dat een like op Facebook heel wat minder ernstige gevolgen heeft dan het downloaden van een programmaatje en het afgeven van je telefoonnummer kunnen hebben. En de overheid maar waarschuwen tegen fraude via de computer, mensen trappen er nog steeds met open ogen in als ze denken dat er iets te halen is.
Alle reacties Link kopieren
quote:aspirientje schreef op 09 december 2014 @ 09:31:

Deze hoort thuis in hetzelfde rijtje als de cadeaubonnen van 500 euro van Ikea en Mediamarkt voor een like op Facebook.Oh ja vreselijk. Ik "waarschuwde" daar laatst iemand voor, inclusief link maar de enige reactie die ik kreeg was "you never know"
Ze duiken ook elk jaar weer op rond sint- en kerstperiode. En inderdaad toch weer gedeeld door mensen waarvan je denkt: really? Je weet toch beter?



Kort samengevat: als ze je telefoonnummer vragen of je iets moet downloaden of als het gewoon te mooi lijkt om waar te zijn -> foute boel.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 09 december 2014 @ 07:54:

Jij moet echt uitkijken, als je dit soort dingen gelooft ben je een wandelend gevaar voor jezelf.Eerder een wandelend gevaar voor je computer en waarschijnlijk ook je bankrekening.
Alle reacties Link kopieren
je heb mensen die alles gratis willen hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven