Snapchat; vriend betrapt

03-12-2014 23:54 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik ben er net dus achtergekomen dat mijn vriend snapchat heeft en allemaal van die hoerenprofielen als 'vriend' heeft...Ik voel me misselijk.Wat moet ik doen..?
Oké, weer wat geleerd. Ik heb snapchat en ik was er van overtuigd dat ik alleen maar kon synchroniseren met mijn adresboek, ik wist niet dat ik ook mensen op basis van een nickname kon toevoegen, hoe doe je dat dan? Want ik heb bij contacten alleen de mogelijkheid om te synchroniseren met mijn adresboek.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 04 december 2014 @ 12:48:





Dit was mijn spreekbeurt, heeft iemand nog vragen?





ja ik , kan je me niet gewoon een foto mailen ik heb geen snapchat .......



(lees hier glimlachsmiley omdat het best wel een leuk geintje is )
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
quote:_blabla_ schreef op 04 december 2014 @ 12:56:

Oké, weer wat geleerd. Ik heb snapchat en ik was er van overtuigd dat ik alleen maar kon synchroniseren met mijn adresboek, ik wist niet dat ik ook mensen op basis van een nickname kon toevoegen, hoe doe je dat dan? Want ik heb bij contacten alleen de mogelijkheid om te synchroniseren met mijn adresboek.Bij contacten toevoegen heb je bovenin een zoekloepje, daar kun je een nickname invullen en op het plusje drukken.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:klussendeman schreef op 04 december 2014 @ 12:59:

[...]





ja ik , kan je me niet gewoon een foto mailen ik heb geen snapchat .......



(lees hier glimlachsmiley omdat het best wel een leuk geintje is )Mailen? Wat is dat?
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
http://www.snapsext.nl/home

Zou het deze site kunnen zijn die je gezien hebt bij je vriend..

Ik probeer je enkel te helpen x
Live every moment, laugh every day, Love beyond words
Alle reacties Link kopieren
ik dacht dat voor tieners was, die snapchat app..
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 04 december 2014 @ 00:01:

Snapchat is een toepassing voor het delen van foto's en video's die gebruikt kan worden op smartphones met iOS of Android.Oftewel weer een spionage bedrijf die alle persoonlijke gegevens van gebruikers bij elkaar harkt voor commerciële doeleinden en lak heeft aan privacy.
Alle reacties Link kopieren
Confronteer hem er in ieder geval mee en geef ook aan wat je gevoelens erbij zijn ! Je gaat je eigen niet laten bedriegen !!
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Linssje schreef op 07 december 2014 @ 22:57:

Confronteer hem er in ieder geval mee en geef ook aan wat je gevoelens erbij zijn ! Je gaat je eigen niet laten bedriegen !!Heb ik gedaan. We hebben ook goed gepraat, maar toch blijft het knagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven