Koude voetjes en een vloerkleed.

04-12-2014 17:45 116 berichten
Hallo allemaal,



Vorige week is er iemand bezig geweest met een hogedrukspuit op de balkons en heeft niet van te voren laten weten dat dit ging gebeuren. Mijn vloerkleed stond nog buiten en ik was van plan om het afgelopen weekend binnen te leggen, vanwege het komende koude weer, maar helaas, het kleed is verknald door het vele water dat het heeft opgenomen.

Ik heb daar een klacht over ingediend en het verantwoordelijke bedrijf vergoed het kleed, maar nu zit ik in twijfel wat te doen. Ik kom talloze kleden tegen op het net, maar kan niet kiezen. Nu heb ik er twee uitgezocht en nog zit ik in zak en as, dus wat dacht ik, ik vraag het de Vivavrouwen, die weten vast wel wat ik het beste kan doen. Dus bij deze:



Welk van de twee zouden jullie kiezen? Of hebben jullie nog andere ideeën?









Alle reacties Link kopieren
Schimmel?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 07 december 2014 @ 17:31:

Nog eentje gevonden die ik mooi vind. Heb altijd al een zwak gehad voor batik en dan dit.



[afbeelding]Nee, niet doen, ziet eruit als verkeerd gewassen.
verba volant, scripta manent.
Nee die zou ik ook niet doen inderdaad
Jullie zijn grappig.
Zijn de Fatboys al genoemd?



Ik heb een mooie fatboy gezien, maar ze zijn te klein.

Deze vind ik erg nmooi:





Zie je die rode drukkers? Je kan er meerdere aan elkaar koppelen.
Ja ik weet het, maar als ik er twee zou nemen dan wordt het te groot.
Alle reacties Link kopieren
quote:pip- schreef op 08 december 2014 @ 11:50:

Zie je die rode drukkers? Je kan er meerdere aan elkaar koppelen.Geinig, zo kun je bijv. in de winter je hele vloer bedekken en in de zomer berg je de helft op.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 08 december 2014 @ 11:55:

Ja ik weet het, maar als ik er twee zou nemen dan wordt het te groot.Cateautje toch, te klein, te groot
verba volant, scripta manent.
quote:Cateautje schreef op 07 december 2014 @ 17:31:

Nog eentje gevonden die ik mooi vind. Heb altijd al een zwak gehad voor batik en dan dit.



[afbeelding]Mooier dan die 2 uit de OP . . . . doen als jij denkt dat je er minstens 10 jaar tegenaan wil kijken!!
quote:MarianneDavids schreef op 08 december 2014 @ 12:08:

[...]





Cateautje toch, te klein, te groot Ja joh, zo verslijt ik ook mijn mannen.
quote:Carenza schreef op 08 december 2014 @ 12:13:

[...]





Mooier dan die 2 uit de OP . . . . doen als jij denkt dat je er minstens 10 jaar tegenaan wil kijken!!Leuk hè, dat batik?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 08 december 2014 @ 12:15:

[...]



Ja joh, zo verslijt ik ook mijn mannen.
verba volant, scripta manent.
10 jaar gaat hem niet worden. Ik doe gewoonlijk een jaar of twee, drie met een kleed en dan verveelt het me.
Ik heb twee kleden laten komen, eentje geweven van leer en de andere was de batik en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik geen groot kleed meer wil. Misschien dat ik over een tijdje weer eens op zoek ga naar een leuk rond kleed, iets met een doorsnee van 1,50, maar groter niet. Ik heb daar al naar gezocht, maar er is niet veel te vinden. Voorlopig blijft het dus zoals het is en dat bevalt me ineens weer prima.

Bedankt voor het meedenken ladies enneh.... voor dat batikkleed, moest ik oordoppen in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven