Napraattopic 12

07-12-2014 09:18 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken http://forum.viva.nl/forum/overig/banto ... s/235701//

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Waarom heb ik ooit gereageerd in dat rimmen topic
quote:StoraHuntur schreef op 09 december 2014 @ 17:22:

Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik had net en bij het lezen van het volgende:

http://www.flabber.nl/linkdump/plaatjes ... raal-20489
Sterkte MissI. Het lijkt me verschrikkelijk om steeds verplicht je werkplek op te moetem geven.
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 december 2014 @ 17:24:

http://www.flabber.nl/linkdump/plaatjes ... al-20489En ineens weet je het: je wordt swekker!
Swekbegaafd!
quote:Istar_ schreef op 09 december 2014 @ 16:39:

Waarom bewegen mijn glitters niet?Ik ben by all means een nitwit, maar moet je dan niet het plaatje als 'gif' opslaan en niet als 'jpg'? Denk ik, misschien, ik doe maar een gok.
quote:ThunderassMan schreef op 09 december 2014 @ 18:05:

[...]

Ik ben by all means een nitwit, maar moet je dan niet het plaatje als 'gif' opslaan en niet als 'jpg'? Denk ik, misschien, ik doe maar een gok.

Volgens mij is het een gifje.

Alleen glittert hij heel even en daarna niet meer.

Een gifje zou doorlopend moeten bewegen.

Raar. En ik zou ook niet weten hoe je dat moet oplossen.
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 december 2014 @ 16:51:

[...]

Inmiddels thuis

Tja, vrij nemen voelt niet goed op een of andere manier.

Dan maak ik mezelf helemaal overbodig ofzo, ik kan het niet goed uitleggen.

Want tegelijkertijd weet ik wel dat ik niet overbodig ben, dat is niet de reden dat ze afscheid van me nemen.

Dagen zat. Ik heb dit jaar amper verlof opgenomen. En heb me ook niet ziek gemeld.

Ik merk dat dat ook is wat me opbreekt. Na een aantal werkgevers achter elkaar waar ik gedwongen moet vertrekken zit ik met er nu een andere werkhouding. Ik ga er niet meer voor 200% voor, want of ik dat nou wel of niet doe, het eindigt iedere keer in gedwongen vertrek. En eigenlijk zit ik zo niet in elkaar, dus echt veel voldoening geeft dat niet. Daarnaast heb ik emotioneel geen band gecreëerd met mijn collega's. Onbewust heb ik afstand gehouden. Omdat het me eerder telkens zo zwaar viel om afscheid te moeten nemen. Maar dat maakt het nog steeds niet minder zwaar om weer te moeten vertrekken.

Afijn, ik zie even het zonnetje niet meer schijnen. Kun je zo maar eens hebben.

Goede nieuws is wel dat ik vandaag of morgen hoor of ik ergens op gesprek mag komen.

Ik hoop nog nergens op, want ook daarvan weet ik dat het nog niets betekent.

Sterkte MissI, wat een balen situatie telkens.

Ik zal voor je duimen, dat je op gesprek kunt komen.
quote:StoraHuntur schreef op 09 december 2014 @ 17:22:

Geef nou maar gewoon toe: je vindt 't gewoon lekker.

Dat geeft verder niets hoor.
Ok, met het risico dat vanavond niemand meer reageert om jullie allemaal door de slappe lach niet meer kunnen typen; weet je wat ik vandaag gekocht heb?? Een echte John Deere

Dus MissI; je mag altijd rondjes komen rijden als je het echt niet meer trekt. Word je heel vrolijk van zegt zij uit ervaring.
quote:StoraHuntur schreef op 09 december 2014 @ 18:08:

Ok, met het risico dat vanavond niemand meer reageert om jullie allemaal door de slappe lach niet meer kunnen typen; weet je wat ik vandaag gekocht heb?? Een echte John Deere

[afbeelding]

Nou meid, gefeliciteerd!

Da's weer eens iets anders dan een bakfiets

Ik heb met ex ooit een David Brown tractor gehad
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 december 2014 @ 17:24:

http://www.flabber.nl/linkdump/plaatjes ... raal-20489

Aan zulk soort gasten heb ik jarenlang les gegeven. Zaten echt schatjes bij.

(maar niet allemaal, helaas)
Wat stoer, Stora. Kun je je aansluiten bij Tractor girl, die zit nu op de zuidpool!
quote:Phoolan schreef op 09 december 2014 @ 18:11:

Wat stoer, Stora. Kun je je aansluiten bij Tractor girl, die zit nu op de zuidpool!O jaaa, zij is stoer!
quote:StoraHuntur schreef op 09 december 2014 @ 18:10:

Dus MissI; je mag altijd rondjes komen rijden als je het echt niemand trekt. Word je heel vrolijk van zegt zij uit ervaring.

Toeval bestaat niet, ik zit net op RTL Nieuws te kijken naar een item over Tractorgirl

http://m.spitsnieuws.nl/b ... ereikt-eindelijk-zuidpool
quote:ThunderassMan schreef op 09 december 2014 @ 18:05:

[...]

Ik ben by all means een nitwit, maar moet je dan niet het plaatje als 'gif' opslaan en niet als 'jpg'? Denk ik, misschien, ik doe maar een gok.De mijne glittert ook niet en heb ik wel als gif opgeslagen, weet niet waar het aan ligt.
Grom, weer die quote en wijzig knop verwisseld
quote:StoraHuntur schreef op 09 december 2014 @ 18:12:

[...]

O jaaa, zij is stoer!Zeker! Was net een item over op het nieuws, ze zit nu op de Zuidpool, maar nu moet ze dat hele takke eind weer terug
quote:Phoolan schreef op 09 december 2014 @ 18:13:

[...]

Zeker! Was net een item over op het nieuws, ze zit nu op de Zuidpool, maar nu moet ze dat hele takke eind weer terug

Dat zeg ik, Gamma

We deden een crosspost
O, en Stora, 't is toch wel een groene he....

(John Deeres zijn altijd groen met een beetje geel)
Ik heb nog van niemand een pb ontvangen, ik herhaal, ik heb nog van niemand een pb ontvangen!!
MissI
quote:ketller schreef op 09 december 2014 @ 18:15:

Ik heb nog van niemand een pb ontvangen, ik herhaal, ik heb nog van niemand een pb ontvangen!!

Echt wel, maar jij reageert nooit.

En thanks, lief van je (en van alle anderen ook trouwens)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven