Hoe kan ik mijn ava laten glitteren?

09-12-2014 17:26 21 berichten
Ik heb via fotoflexer een ava gemaakt. Daar glittert hij wel, maar zodra ik hem op Viva upload is de glitter weg.

Hoe kan ik hier glitters krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Is jij glittert al genoeg van jezelf

Anders krijgen we een overkill glitters...daar is het voor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 09 december 2014 @ 17:28:

Is jij glittert al genoeg van jezelf

Anders krijgen we een overkill glitters...daar is het voor Ik wil glitters in mijn ava
Alle reacties Link kopieren
Is dat op viva uberhaupt mogelijk, qua type file dat je mag gebruiken voor een avatar?
quote:tof schreef op 09 december 2014 @ 17:37:

Is dat op viva uberhaupt mogelijk, qua type file dat je mag gebruiken voor een avatar?Ik heb geen idee. Bij sommigen zie ik wel bewegende ava's.
Alle reacties Link kopieren
Istar_ hier glittert je ava toch echt zo nu en dan! Gek, het is niet continu....
Alle reacties Link kopieren
Het is net alsof je avatar 1 rondje glittert, en daarna stil blijft staan (als je begrijpt wat ik bedoel). Misschien ligt dat laatste aan mijn laptop...
Alle reacties Link kopieren
Dat is irritant. Ik schakel gif-animaties trouwens altijd uit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:tof schreef op 09 december 2014 @ 17:54:

Het is net alsof je avatar 1 rondje glittert, en daarna stil blijft staan (als je begrijpt wat ik bedoel). Misschien ligt dat laatste aan mijn laptop...Ja, zie ik ook!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Fijn, niet alleen bewegende reclames, maar ook bewegende ava's. Alsof het mobiele forum nog niet genoeg data verbruikt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het niet. Maar dat vind ik niet zo erg
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 09 december 2014 @ 18:57:

Fijn, niet alleen bewegende reclames, maar ook bewegende ava's. Alsof het mobiele forum nog niet genoeg data verbruikt.Forum jij nog mobiel dan? Ik ben daar mee gestopt sinds het nieuwe forum.
Alle reacties Link kopieren
Hier zie ik ook geen glitters Istar.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:S0LEIL schreef op 09 december 2014 @ 19:58:

Ik zie het niet. Maar dat vind ik niet zo erg Ik heb hele mooie, subtiele glitters hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 09 december 2014 @ 20:15:

[...]



Ik heb hele mooie, subtiele glitters hoor!



Plak hem dan maar als plaatje!

Dan zal ik oh en ah roepen
Alle reacties Link kopieren
Verder dan dit kom ik niet.



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ooooohhhhhh aaaaaahhhhh Nu zie ik het!

Bescheiden inderdaad. Leuk.

Maar of ik dat ook vind als heel het forum gaat glitteren weet ik niet hoor
Ik glitter!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaa,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
PRACHTIG ! ( heel subtiel)
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
fa bu leus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven