7 sins maaseik

08-12-2014 18:01 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij



mijn vriend en ik denken er aan om binnenkort naar 7 sins in maaseik te gaan heeft iemand ervaring met deze club.



en wat verstaat en onder partykleding voor de man



groetjes Annemarie en Jan
wat je niet kent moet je ook geen oordeel over hebben
Alle reacties Link kopieren
Leuke club, maar dan moet je wel op een zaterdag gaan. De vrijdagen lopen jammergenoeg niet echt.

Qua partykleding voor de heren vind ik een mooie boxershort het leukste.
Alle reacties Link kopieren
Mooie club maar ik weet niet of het inmiddels goed loopt. Ik zou dan inderdaad op de zaterdag gaan. Op de vrijdag mogen inmiddels ook single heren binnen.



Is het jullie eerste club of zijn jullie ook al ergens anders geweest?
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Hartelijke dank voor jullie reactie,



Het wordt onze eerste club bezoek, en we zoeken eigenlijk een soort "erotische" discotheek bv het programma op donderdag van CircleclubO trekt ons wel aan.



Donderdag is echter geen optie en toen kwamen we deze club tegen. Het gaat ons niet om partnerruil maar puur teasen en verleiden en als als het zo uit komt iets extra contact. Ook gezamenlijk douchen is een fantasie en juist deze foto op hun site trok de aandacht.



Maar als een van jullie een leukere club weet houden wij ons aanbevolen



al vast dank



Annemarie en Jan
wat je niet kent moet je ook geen oordeel over hebben
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt erop dat een dans/flirt/versier plek zonder dat er echt partnerruil/seks plaatsvindt een werkelijk gat in de markt is. Vreemd dat nog niemand in dat gat gedoken is.
...
Alle reacties Link kopieren
7sins is een prima club om mee te starten. De mensen die er komen zijn over het algemeen allemaal heel hartelijk. De club is netjes en schoon, de muziek is goed. Er is een leuk winkeltje in de club waar je eventueel nog een nieuwe outfit kunt scoren, of wat leuke sieraden.

Het is in deze club, net als in de meeste clubs, trouwens normaal dat de dame meerdere outfits bij zich heeft.

Veel plezier toegewenst!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 09 december 2014 @ 13:01:

Het lijkt erop dat een dans/flirt/versier plek zonder dat er echt partnerruil/seks plaatsvindt een werkelijk gat in de markt is. Vreemd dat nog niemand in dat gat gedoken is.Er was toch laatst iemand in het Topic over Pc's en swingen die zoiets ontdekt had in Tilburg? Zij/ hij werd toen zelfs "beschuldigd" van verkapt reclame maken.
Alle reacties Link kopieren
Beste Jajajade



Dank je wel voor je reactie , heb even via de zoekfunctie haar topic opgezocht, lijkt mij ook leuke bar.



Maar als er nog meer leuke gelegenheden zijn waar flirten centraal staat en leuke maar vooral erotisch geklede mensen kan ontmoeten houden we ons aanbevolen.



Annemarie en Jan
wat je niet kent moet je ook geen oordeel over hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven