Psas

17-10-2014 23:56 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand op dit Forum ervaring met Psas en hoe ga je er mee om? Pas zelf de diagnose gekregen.

Vraag niet om stomme reacties, enkel om ervaringen van mensen die het ook hebben, wil er graag over praten.
Alle reacties Link kopieren
@Bugs Amerika is nogal ver weg, ligt niet naast de deur. Neen de verzekering betaald dat niet terug, helaas.

Ik heb er ook Dystrofie bij, maar stel je eens voor als een vrouw gewoon staat klaar te komen als je het over vlees hebt?

Mijn angst is dan dat veel mannen denken, ze wil me en dat vind ik eng en dat belemmerd me.

Ben in overleg met de huisarts om mijn rug zenuw te laten door snijden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen tips en goddank geen ervaring. Heb er wel eens iets over gezien en het lijkt me naast oncomfortabel, vooral een eenzaam syndroom. Weinig over bekend ook. Dus ik wil je eigenlijk alleen succes wensen en ik hoop dat er een doorbraak komt in onderzoek naar psas, wat je geen vermogen gaat kosten.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Zo ver is Amerika op zich niet, als je 's ochtends vertrekt ben je er 's middags al. Maar de kosten kunnen idd een wel een serieus probleem zijn, hangt er vanaf hoe lang de behandeling daar duurt.



Weet je wat die arts in België heeft gedaan om mensen te helpen? Was dat ook een zenuw doorsnijden? Weet je wat er die zenuw allemaal aanstuurt, dus wat er allemaal gaat uitvallen als ze die doorsnijden? Doorsnijden lijkt mij wel definitief en risicovol. Natuurlijk wil je zsm van je aandoening af, maar je problemen moeten er niet groter van worden.

Mijn moeder heeft een hernia-operatie gehad toen ze 27 was en daar hebben ze per ongeluk een zenuw doorgesneden. Sindsdien loopt ze moeilijk.



Maar je zult er met je huisarts vast goed over praten. Neemt hij je klachten serieus?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Lieve Tina,