man scheld ons baby uit

04-12-2014 16:11 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,



ik zit met een probleempje, mijn man en ik hebben vaak ruzie ook ivm de kleine. hij heeft niet veel geduld en doet zelfs boos en agressief tegen ons kindje. als de kleine bijvoorbeeld wakker word en de slaap van mijn man verstoord word begint ie em al uit te schelden voor een kutkind. dit doet hij vaker op een dag (kutkind noemen). daarbij pakt hij hem soms ook best hardhandig op. en nog een voorbeeld is als de kleine huilt dan begint ie tegen hem te schreeuwen dat het genoeg is geweest.

is dit voor iemand herkenbaar of wat zouden jullie doen?
Met je smartphone opnemen. Heb je bewijs van zijn tekortschieten als vader en hopelijk een wat sterkere positie tijdens jullie scheiding om je kinderen mee te nemen naar NL.
Alle reacties Link kopieren
quote:erizo schreef op 07 december 2014 @ 20:44:

Met je smartphone opnemen. Heb je bewijs van zijn tekortschieten als vader en hopelijk een wat sterkere positie tijdens jullie scheiding om je kinderen mee te nemen naar NL.ik ben daar sinds kort mee bezig. had beter veel eerder er mee begonnen, maar tis natuurlijk niet te laat.
quote:Som87 schreef op 07 december 2014 @ 20:04:

[...]

ja, ik kan er wel pas woensdag terecht voor juridisch advies.

hij krijgt Quetiapin sandoz..Maar je kan morgen al met de politie bellen en zeggen dat je in een zeer onveilige situatie zit met je kind en of zij je kunnen helpen. Heb je de links van Doornroosje bekeken? Nee het is niet makkelijk, verre van zelfs. Maar je mag niet wachten tot het te laat is. Je mag niet wachten tot de volgende klap. Je mag niet wachten tot de bom barst. Want wie weet welke schade er dan is aangericht.



Bel morgen de politie en ga er weg. Hoe moeilijk ook. Bescherm je kindje, bescherm jezelf en bescherm de baby in je buik.
Alle reacties Link kopieren
Je had vrijdag al met de politie kunnen bellen. Ik snap hier niks van Som, dat je dit lijdzaam ondergaat
Alle reacties Link kopieren
Som, waarom heb je dit in je eerdere topic niet aangehaald?

Wat heb je ondertussen allemaal al gedaan?

Je had allang in een Belgisch opvangtehuis kunnen zitten (ik weet niet hoe de Blijf van mijn Lijf huizen daar heten). Ik snap eerlijk gezegd niet dat je een topic gaat openen of "zoiets herkenbaar is" terwijl je je tijd ook kunt besteden aan het zoeken naar een oplossing.



Ik geloof je best wel hoor, maar ik ben wel kritisch en ergens bekruipt mij het gevoel dat je aan het zoeken bent hoe je het snelste naar Nederland kunt gaan, zonder dat je voor kinderontvoering opgepakt wordt. Dat dat niet mag is in het eerdere topic namelijk al uitgebreid uitgelegd. Ik snap dat je graag naar Nederland wil maar dat kan niet. Kun je niet fijn vinden, dat is nu eenmaal de consequentie van trouwen met een Belg.



Je kunt wel gewoon naar en Belgisch opvangtehuis en ik snap werkelijk waar niet waarom je daar niet al zit, of tenminste eigen woonruimte hebt geregeld (in België!!)
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 07 december 2014 @ 23:49:

Som, waarom heb je dit in je eerdere topic niet aangehaald?

Wat heb je ondertussen allemaal al gedaan?

Je had allang in een Belgisch opvangtehuis kunnen zitten (ik weet niet hoe de Blijf van mijn Lijf huizen daar heten). Ik snap eerlijk gezegd niet dat je een topic gaat openen of "zoiets herkenbaar is" terwijl je je tijd ook kunt besteden aan het zoeken naar een oplossing.



Ik geloof je best wel hoor, maar ik ben wel kritisch en ergens bekruipt mij het gevoel dat je aan het zoeken bent hoe je het snelste naar Nederland kunt gaan, zonder dat je voor kinderontvoering opgepakt wordt. Dat dat niet mag is in het eerdere topic namelijk al uitgebreid uitgelegd. Ik snap dat je graag naar Nederland wil maar dat kan niet. Kun je niet fijn vinden, dat is nu eenmaal de consequentie van trouwen met een Belg.



Je kunt wel gewoon naar en Belgisch opvangtehuis en ik snap werkelijk waar niet waarom je daar niet al zit, of tenminste eigen woonruimte hebt geregeld (in België!!)



ik heb al stappen ondernomen..heb woensdag afspraak bij een advocaat. Ik denk dat het beter is om eerst die te spreken ipv dat ik naar een opvanghuis ga en niemand mijn verhaal weet( behalve bij t opvanghuis)

ik snap dat het van mij niet zo verantwoord lijkt als ik hier nog blijf..
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je een afspraak hebt, maar zeg eens eerlijk: probeer je ingangen te vinden om legaal met je kind naar Nederland te komen?
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 08 december 2014 @ 00:33:

Goed dat je een afspraak hebt, maar zeg eens eerlijk: probeer je ingangen te vinden om legaal met je kind naar Nederland te komen?nee hoor, dat niet, maar ik zeg wel eerlijk, woon wel liever in NL want België, dat land bevalt me echt niet en ik voel me hier totaal niet thuis. maar het is niet zo dat ik op dit forum een manier zoek om legaal naar NL te gaan..ik denk dat niemand op dit forum de juiste antwoord heeft. om zekerheid te hebben moet ik met bijvoorbeeld advocaten praten. maar het is natuurlijk altijd interessant om meningen van anderen te horen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Som87 schreef op 08 december 2014 @ 00:45:

[...]



nee hoor, dat niet, maar ik zeg wel eerlijk, woon wel liever in NL want België, dat land bevalt me echt niet en ik voel me hier totaal niet thuis. maar het is niet zo dat ik op dit forum een manier zoek om legaal naar NL te gaan..ik denk dat niemand op dit forum de juiste antwoord heeft. om zekerheid te hebben moet ik met bijvoorbeeld advocaten praten. maar het is natuurlijk altijd interessant om meningen van anderen te horen.Wat bevalt je hier niet? Welke hulp zoek je? Ik ben een Belg, misschien kan ik je helpen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
*update; ff nog een vraagje, ik dacht zet her hier er ff bij, hoef ik geen nieuwe topic te openen. het zit zo, ik wil aangifte doen tegen me bijna ex man ( we gaan scheiden) van mishandeling maae bij mij zijn er geen zichtbare verwondingen en hij heb wel een krasje op zijn gezicht omdat ie me bij me nek vast greep met zn arm en ik probeerde los te komen. daardoor, omdat ik mezelf verdedigdr heeft hij dus dat krasje opgelopen en hij heb er foto's van laten maken om tegen mij te gebruiken. nu wil ik aangifte doen van mishandeling maar vraag me af als ze bij mij geen verwondingen zien en hij heb wel die foto's of ik dan wel word geloofd en of het voor mij nadelige gevolgen heeft? hoop snel op jullie antwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij dat 1 keer gedaan of deed 'ie dat regelmatig?

Als het 1 keer was: steek je tijd en energie ergens anders in. Je zult het nodig hebben met de scheiding en je kind.

Heb je al een woning inmiddels?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven