Wat zou je doen als je veel geld zou verdienen of hebben?

10-12-2014 14:14 216 berichten
Ik vroeg me af wat jullie zouden doen als jullie veel geld zouden verdienen of hebben (ongeveer 5000,- pm). Waar geef je het geld dan aan uit?



Ik zal beginnen. Ik zou meer mensen helpen, vaker of zelfs meerdere keren per jaar op cruise gaan. Veel (merk)kleding kopen (maar niet zoveel winterjassen ). Een mooie, dure auto kopen en sparen, zodat ik altijd geld achter de hand heb mochten er mindere tijden komen.
die hadden dan toch geen kinderen gebaard.
quote:fluim schreef op 10 december 2014 @ 23:24:

die hadden dan toch geen kinderen gebaard.Wat een zegen was dat geweest.
als je last van haar hebt kan je ze negeren met het 2e icoontje van rechts onder haar ava.
quote:misspoez schreef op 10 december 2014 @ 22:43:

[...]



We? Jij bent toch 'heerlijk alleen'?Er bestaat meer dan alleen 'n partner om dingen mee te delen he...
Alle reacties Link kopieren
Vakantie ( hebben mijn kinderen en ik ons al jaren niet kunnen veroorloven ) andere auto ( deze is al stokoud)

Vaker uit eten / lunchen in de stad , niet meer wachten op de uitverkoop of dat mooie jasje scoren op MP , vaker naar de kapper ipv nog maar een weekje ( of 2/3 ) wachten )

Luxere spullen kopen ( ipv Action afstruinen wat best leuk is , maar het net niet is )

A merken kopen van zo een beetje alles , ipv een rughernia oplopen omdat de B merken verstopt liggen onder aan het schap.

Me geen zorgen maken om de komende beugelplannen voor de pubers.



Meer denken in en en ipv of/of , of zoals nu nee beter van niet.



Het zou me minder hoofdpijn bezorgen , betere nachtrust , want met net 110% boven het minimum doen we het niet slecht hoor , maar ben inmiddels een kei in rekenen , wikken en wegen en vooral nee dat gaat niet jongens geworden.



Meer lucht meer ruimte en minder zorgen , maar daar zou ik niet eens 5000,= pm voor hoeven te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ophouden met werken omdat het moet en gaan werken voor de leuk. Een spannende baan, als in iets dat ik niet zo goed kan en nog moet leren.



En weer studeren.
óu sont les neiges d'antan

Ik heb vier jaar onder bijstand geleefd en kreeg 2 weken geleden mijn eerste salaris.... Ik heb goede schoenen voor dochter en mijzelf gekocht. En luxe boodschappen.



Met 5k zou ik een vet huis kopen. En sparen! Want dat kon ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik niet anders gaan leven dan dat ik nu leef
quote:misspoez schreef op 10 december 2014 @ 23:42:

[...]



Wat een zegen was dat geweest.Wat een kutopmerking.
Alle reacties Link kopieren
Onze schulden aflossen zodat we samen rust zouden hebben.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:misspoez schreef op 10 december 2014 @ 23:42:

[...]



Wat een zegen was dat geweest.Dit is echt zo kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
niet relevant
anoniem_211418 wijzigde dit bericht op 11-12-2014 11:09
Reden: Niet relevant
% gewijzigd
i've got places to go
Alle reacties Link kopieren
Ik bedenk ineens dat ik met zo'n bedrag vrij te besteden minstens elke 2 weken naar de sauna zou gaan en minstens elke week een massage zou hebben. Wat een heerlijkheid!
Later is nu
verwijderde post gequoted
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 11 december 2014 @ 08:06:

[...]



Wat een kutopmerking.+1
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet weten eigenlijk.



Onze 2 huizen aanhouden ipv die verkopen.(of 1 of allebei).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven