Lijf & Lijn alle pijlers

yes! eindelijk slank :-D

11-12-2014 11:48 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mijn naam is Laura ik ben 33 jaar en gelukkig getrouwd met Renee.



6 maanden gelden begon mijn uitdaging. Ik was het zat om jaar in jaar uit het ene na het andere dieet te volgen. Onze jongste zoon is nu 4 jaar en het is me sinds die niet gelukt om mijn zwangerschap kilo’s weg te werken. Hier voor heb ik af en toe wel gejojood maar niet echt noemens waardig omdat ik het er altijd snel weer van af kreeg. Wat ik dit keer op een of andere reden niet voor elkaar kreeg. 6 maanden geleden zat ik echt op mn hoogte punt want ik kreeg tot mijn schrik mn broeken niet meer aan en ook mn jassen werkte niet meer mee doordat de knopen en ritsen rondom mij buik steeds open schoten. Dit tot grote frustratie van zowel mijn man en ik omdat ik uit schaamte onze sociale contacten in probeerde te perken. Mijn man stond er op dat ik nu toch echt eens het advies van één van zn collega’s ging opvolgen, hij had het me al meerdere malen laten weten hoe de kilo’s er bij hem afvlogen en dat het hem steeds weer verbaasde hoe snel dat nou eigenlijk ging. Wetende dat ik ondertussen een ervaring dieet-deskundige ben (nou naar mijn gevoel dan  ) vond ik het tijd verspilling om er uberhaupt aandacht aan te schenken. Nog een keer falen daar zat ik nou niet echt om te springen. Op een woensdag avond kwam Renee van het werk en had onverwachts zijn collega Mark met hem meegenomen. Ik kon me niet voorstellen dat dit de zelfde man was die vorig jaar op de kerstborrel per ongeluk glazen om had laten vallen. Dikke Mark , nou dik kan je hem nu niet meer noemen. Maar door zijn verschijning was ik nu toch wel geïnteresseerd hoe het hem in een paar maanden was gelukt wat ik nu al 4 jaar lang niet voor elkaar kreeg. Ik heb zijn advies opgevolgd en heb die zelfde avond nog gekeken op de website en de volgende ochtend direct contact met ze opgenomen. En nu kan ik na 6 maanden eindelijk zeggen dat ik nu nog slanker ben dan voor de geboorte van onze jongste zoon. Ik voel me weer fris en energiek en zit weer vol zelfvertrouwen. Geef niet op lieve mensen soms lijkt het als of het alleen anderen lukt maar voor jou gewoon niet is weggelegd. Maar niets is minder waar. Kan nu trots zeggen dat het me is gelukt!



Groetjes Laura
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 11 december 2014 @ 16:22:

Herba L ik verwed er mijn linker grote teen onder Ik denk het ook. Maar je zou verwachten dat HB zichzelf verkocht als het zo goed zou werken.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 11 december 2014 @ 16:28:

[...]





Ik denk dat ze stiekem met Mark rampetamd, maar dat Renee het niet mag weten uiteraard. En Mark rampetamd alles wat beweegt, want nu zien alle dames hem staan omdat ie dikke Mark niet meer is.Dát én omdat Mark z'n genotsknots weer kan zijn nu zijn buik er niet meer voor zit.
Ben je nou helemaal gek?
Kom op, kom op, kom op nououou.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 11 december 2014 @ 16:30:

[...]





Ik denk het ook. Maar je zou verwachten dat HkB zichzelf verkocht als het zo goed zou werken.Enge enge lui zijn het!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook wat vertellen, ik was te zwaar en toen ging ik naar de sportschool en na 4 maanden was er 10 kilo af, gek he?
quote:aanmaaklimonade schreef op 11 december 2014 @ 16:34:

[...]





Dát én omdat Mark z'n genotsknots weer kan zijn nu zijn buik er niet meer voor zit.En met rampetampen verbrand je ook hartstikke veel calorieën, dus Mark wordt er alleen maar dunner op en Laura ook. Wat een prachtig orgastisch einde van dit spammende spannende verhaal zeg!
Ik had best een dikke buik

Toen ben ik bevallen en was ie weg
Ook op Fitnessforum: http://www.fitnessforum.n ... delijk-slank/#entry247853



Maar zou ze nu nog overal terug gaan komen met een Herbalife promotie praatje?
Kom op Laura.....Vertel!!
Alle reacties Link kopieren
Misschien is ze ook op Fok! geweest?
You know how I know? Because I reeaally think so!
ik denk dat we mike en rene kunnen verwachten die wat komen melden over hun FANTAAAASTISCHE Produkt.



What Mike, wat say you me now? Ben you twintig kilo weight gevallen? Zomaar? What heb jij therefore gedaan???



Well Renee, Ik find je leuk als woman, that must ik eerst sayen.

Well, ik heb helemaal nothing gedone

everything goes as fanself.

Allone elke day een drankje met the FatburnerMagicBoosterMix



The FatburnerMagicBoosterMix??



Yeah de FatburnerMagicBoosterMix



Deze poeder is magic want het boost je fat far weg. En that is niet eens het mooiste Renee!



Nee Mik?



Nee, want weet je Renee? De FatburnerMagicBoosterMix tastes naar Chocolaaa!!!



WHAT ZEG JE ME NOW Mike ??? CHOCOLAA!! Ik can not believe that. So you eet chocola en verliest all ye fat!?????



Yeah, je heart het good, en het worked als een crazyman, ik ben nu al more than 20 kilo kwijt.



FANTASTISCH MIKE, ik had never geseen that you zo heavy was



Ja, had het always gehide for iedereen, maar now ga ik weer in mine boxer over the street. Dankzij the FatburnerMagicBoosterMix





Bestel ook de FatburnerMagicBoosterMix

en profiteer van het voordeel

Bestel je twee pakken FatburnerMagicBoosterMix

dan betaal je tijdelijk 99 euro

je krijgt er de messenset voor niets bij.
OMFG!!! Fantastic spul, where can I koop it Meds?
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 11 december 2014 @ 12:19:

Bak een taart en vier het zou ik zeggen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 december 2014 @ 15:58:

[...]



Na zijn operatie was hij 20 cm en 2 kilo kwijtDat had ie wel een hele zware!
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 11 december 2014 @ 19:13:

[...]



Dat had ie wel een hele zware! Gelukkig!! jij snapt hem
Ik dacht eerst dat er stond:



Yas, eindelijk slank.





Ik dacht; nou dat zou ook tijd worden
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 december 2014 @ 19:21:

Ik dacht eerst dat er stond:



Yas, eindelijk slank.





Ik dacht; nou dat zou ook tijd worden
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 december 2014 @ 19:21:

Ik dacht eerst dat er stond:



Yas, eindelijk slank.





Ik dacht; nou dat zou ook tijd worden
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 december 2014 @ 19:21:

Ik dacht eerst dat er stond:



Yas, eindelijk slank.





Ik dacht; nou dat zou ook tijd worden
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven