Kat heeft op mij gesproeid

08-12-2014 18:06 60 berichten
Ik ben nogal dom geweest. We hebben een jonge kat van 8 maanden uit het asiel. Vandaag was er een monteur die aan de ketel heeft gewerkt en hierbij erg veel lawaai moest maken omdat hij stukken eraf moest halen en dergelijke voor onderhoud. Gedurende de hele tijd dat hij hier was, was de kat zoek. Ik vond haar, nadat hij vertrok, onder het bed. Ik dacht er verder niet bij na en wou haar onder het bed vandaan halen en ze sproeide een paar druppels in mijn gezicht.



Wat nu? Ik heb mijn gezicht meerdere malen geschrobt met unicura handzeep, maar bah >< Is er nog iets anders wat ik kan gebruiken?

En wat moet ik met de kat aanvangen nu? Ze is helemaal over haar toeren en ik ben ook niet blij met de situatie :/
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 december 2014 @ 18:33:

[...]





Ik had es een kat die onder de wagensmeer thuis kwam, en toen kwam mijn vriend op het lumineuze idee het beest onder de douche te stoppen. Affijn, poes boos dus, hij wilde vriend niet meer zien en bleef urenlang met zijn dikke kont naar ons toe zitten. Na een tijdje kroop hij gezellig bij vriend op schoot, en vriend was al helemaal blij dat het weer goed was tussen hem en poes. Waarop poes hem helemaal onder piste... hij dacht natuurlijk 'jij hebt mij nat gemaakt dan maak ik jou nat'. Wat heb ik gelachen zeg . oh, ik herken het.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Crique schreef op 08 december 2014 @ 18:12:

Niks meer aan te doen. Je bent door je kat officieel als zijn eigendom aangemerkt, en hij heeft nu juridisch en moreel het recht om je te houden of naar het asiel te doen.



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 11 december 2014 @ 21:20:

[...]



Lach er maar om, eenmaal besproeid is voor altijd bezeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ma_Griffe schreef op 11 december 2014 @ 21:28:

[...]





Lach er maar om, eenmaal besproeid is voor altijd bezeten.Bezeken bedoel je denk ik ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cacciatore schreef op 11 december 2014 @ 21:43:

[...]





Bezeken bedoel je denk ik ?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 11 december 2014 @ 22:14:

[...]









Is er verschil?

Het geurt hetzelfde, het resultaat is hetzelfde, ach en dat katje zal lijden van een trauma daterend tot ver in de tijd van Cleopatra.
Alle reacties Link kopieren
Wat jij wilt Ma Griffe, wat jij wilt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 11 december 2014 @ 22:37:

Wat jij wilt Ma Griffe, wat jij wilt. Was dat maar waar, wat de! kat wil zal geschieden 't is een beetje, sorry to say, maar echt heus ...je hebt geen kat, je woont erbij in...
Alle reacties Link kopieren
Ja.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik was al eigendom van de kat de dag dat ik haar zag in het asiel hoor Zoveel kopjes dat we kregen toen we gingen knuffelen met haar daar. Nu heeft ze alleen de rest van het huis ook overgenomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven