Gezellige vriendinnen Rond Gouda/Rotterdam gezocht!

16-11-2014 22:46 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,



Probeer via Viva is wat contacten op te doen en vriendschappen te sluiten sinds een hoop contacten zijn verwaterd. Ik ben zelf 21 jaar en vind het leuk om lekker wat te gaan drinken, eten en naar de bios of leuk te gaan winkelen ofcourse. Ik ben geen grote stapper, maar eens in de zoveel tijd vind ik het wel leuk.



Spreekt dit je een beetje aan? Laat dan maar een berichtje achter of een pb voor facebook of iets anders
heey!

Ik ben zelf 24 jaar en woon vlakbij Den Haag. Houd zelf ook van drankje doen, shoppen en andere leuke meidendingen:) Als je nog interesse hebt hoor ik je wel.
Alle reacties Link kopieren
Hi:) Ik ben zelf 21 jaar en woon vlakbij Gouda. Je berichtje spreekt me aan omdat we denk ik best wel dezelfde interesses hebben:) ik kan jou geen privebericht sturen maar als je nog zin hebt in contact, kun je dat wel naar mij doen. Of hier even reageren natuurlijk x
---
Alle reacties Link kopieren
hallo Dames leuk jullie berichtje ik ben zelf 24 jaar woon in den haag zelf ben ik ook opzoek naar gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te doen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of gezellig kletsen als jullie interesse hebben dit is mij nieuwe e mail adres sweet_girlimenelamranisweet-girl@hotmail.com lijkt me leuk om wat van jullie te horen groetjes imen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven