Feestjes en festivals!

02-12-2014 21:47 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi girls!



Mijn vriendinnen vinden het te duur of er houden er niet van maar ik hou wel van een feestje! Nu nog binnen en in de zomer lekker naar buiten



Dus ik ben op zoek naar gezellige meiden die het ook leuk vinden om naar een feestje te gaan. Mijn muzieksmaak; techno, deephouse, house. Ik woon zelf in een dorpje vlakbij Leiden maar ik vind het niet erg om wat te reizen. En ik ben 21 jaar.



Voor genoeg animo is het misschien leuk om met een groepje te gaan.



Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hejj!!



Ik heb hetzelfde probleem! Mijn muzieksmaak komt grotendeels overeen en lijkt me leuk om je beter te leren kennen!



Ik kan je nu geen privébericht sturen, maar anders stuur je mij ff privébericht en kunnen we elkaar ff toevoegen op fb en ff verder praten?



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een privebericht Annica!
Alle reacties Link kopieren
hey jeennn leuk je berichtje spreekt me wel aan ik ben 24 jaar woon in den haag zelf ben ik ook opzoek naar gezellige vriendin om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of gezellig een avondje stappen ik hou ook veel van techno feestjes ik hou ook veel van techno feestjes als je interesse hebt dit is mij e mail adres sweet_girlimenelamranisweet-girl@hotmail.com lijkt me leuk om wat van je te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
ik wou de je zelf een prive berichtje maar het lukt niet ik heb zelf me mail adres achter gelaten voor je
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ik wil me hier ook bij aansluiten maar het lukt mij ook niet om een privé bericht te sturen. Maar lijkt me leuk om is naar een feestje te gaan! Woon zelf in Utrecht.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij ook leuk om aan te sluiten, lukt mij ook niet om prive bericht te sturen. Mijn mail is soenda20@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
s00sie, ik heb je een privé bericht gestuurd! En missie30, jou een e-mail!
Alle reacties Link kopieren
jeennn kan ik ook nog aansluiten? dit is me e mail adres sweet_girlimenelamranisweet-girl@hotmail.com lijkt me lijk om ook aan te sluiten gezellig ik hoor je wel groetjes imen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven