Wat vragen jullie met Kerst?

11-12-2014 23:06 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij doen altijd met de kerst lootjes trekken en dan voor 25 euro aan kadootje kopen voor elkaar.

Ben nu m'n verlanglijstje aan het maken, maar weet eerlijk gezegd niet veel te verzinnen.....



Wat vragen jullie voor kerst? Misschien brengt mij dat weer op ideetjes.....
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 12 december 2014 @ 01:16:

Euh niks, tis geen Sinterklaas!Dit dus.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 12 december 2014 @ 01:16:

Euh niks, tis geen Sinterklaas!Tja, die komt dan weer niet bij ons. Die man heeft het zo druk. Dus wij hebben besloten om hem niet ook nog bij ons uit te nodigen. Daarom hebben we zijn dikke vriend gevraagd met kerst langs te komen. Heel gezellig hoor.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Boek

Pyjama

Dvd

Cd

Nagellak
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic, ik kan wel wat inspiratie gebruiken



Met de familie hebben we 6 december Sinterklaas gevierd (lootjes getrokken). Ik had gevraagd:



Fotolijst

Woonplaid van Blokker

Klokje

Kerstcd met oude nummers

Messenslijper

Swiffer starterskit



Ik vier kerst alleen met mijn moeder, en ik denk dat we een budget aanhouden van ong ¤ 50,00.



Nog geen idee wat ik ga vragen eigenlijk, vandaar dat ik blijf meelezen hier:P
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
Pantoffels

Theeglazen

Tas

Douchespullen

Bladcadeau

Goede handcreme

Agenda

Handschoenen

Kaarsen

Bon voor bijv ICI Paris

Boeken

Waterfles voor tijdens sporten, autorijden

Nagellak





Ik ben rond kerst ook jarig, dus mijn verlanglijst is wat uitgebreider
Alle reacties Link kopieren
Even oprecht nieuwsgierig. Het leuke van elkaar cadeautjes geven in december vind ik juist ook alles er omheen: een grappig gedicht (waarin iemand mild op de hak wordt genomen), een toepasselijke surprise, enz. Zoals bij Sinterklaas hoort dus. Doen jullie dat dan met Kerst ook? Of is het dan gewoon wat pakjes onder de boom gooien en die uitpakken en dat is het dan?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 12 december 2014 @ 10:01:

Even oprecht nieuwsgierig. Het leuke van elkaar cadeautjes geven in december vind ik juist ook alles er omheen: een grappig gedicht (waarin iemand mild op de hak wordt genomen), een toepasselijke surprise, enz. Zoals bij Sinterklaas hoort dus. Doen jullie dat dan met Kerst ook? Of is het dan gewoon wat pakjes onder de boom gooien en die uitpakken en dat is het dan?



Surprise en gedicht vinden we hier niets aan. Beetje in de kring zitten, lezen ( na 5 gedichten luistert bijna niemand meer). Niks voor ons. Wel gedaan hoor.



Met kerst maken we er een gezellige avond van. Alle pakjes onder de boom. We spellen spelletjes, er zijn lekkere hapjes. Skyradio of de top 2000 op de achtergrond ( begin van de avond nog serieus request, we vieren het kerst avond).

Steeds als iemand een spel wint ( of ronde afhankelijk van het spel) mag hij/zij onder de boom om een cadeau te pakken voor een ander.

Zo vullen we de avond. Gezelligheid eerst, cadeaus bijzaak.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 12 december 2014 @ 10:16:

[...]





Surprise en gedicht vinden we hier niets aan. Beetje in de kring zitten, lezen ( na 5 gedichten luistert bijna niemand meer). Niks voor ons. Wel gedaan hoor.



Met kerst maken we er een gezellige avond van. Alle pakjes onder de boom. We spellen spelletjes, er zijn lekkere hapjes. Skyradio of de top 2000 op de achtergrond ( begin van de avond nog serieus request, we vieren het kerst avond).

Steeds als iemand een spel wint ( of ronde afhankelijk van het spel) mag hij/zij onder de boom om een cadeau te pakken voor een ander.

Zo vullen we de avond. Gezelligheid eerst, cadeaus bijzaak.Klinkt ook best gezellig. Ik ken kerst met pakjes alleen doordat ik het heb meegemaakt in landen waar dat gebruikelijk is (bijv. Duitsland en Engeland) en in die landen zitten er dan ook bepaalde "rituelen" omheen. In Nederland kennen we die uiteraard niet, dus was even benieuwd in welke context het hele pakjesgebeuren dan door Nederlanders geplaatst wordt met kerst.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Wij krijgen standaard een envelop met een bedrag. Heerlijk, want dan ga ik de 27e de stad in om afgeprijsde kerstspullen te shoppen of iets kopen wat ik sowieso graag wil hebben.
quote:pejeka schreef op 12 december 2014 @ 10:01:

Even oprecht nieuwsgierig. Het leuke van elkaar cadeautjes geven in december vind ik juist ook alles er omheen: een grappig gedicht (waarin iemand mild op de hak wordt genomen), een toepasselijke surprise, enz. Zoals bij Sinterklaas hoort dus. Doen jullie dat dan met Kerst ook? Of is het dan gewoon wat pakjes onder de boom gooien en die uitpakken en dat is het dan?Gedichten en surprises horen voor mij echt bij sinterklaas (en dat vieren wij nog niet, en ook als we het wel gaan vieren doen we het zonder surprises). Met kerst gaan de pakjes onder de boom. Man, die kerst is druk genoeg zonder dat ik een gedicht en surprise moet gaan knutselen. En wat is er mis met gewoon pakjes onder de boom? Het liefst al 2 weken van tevoren, dan wil je weten wat er in al die pakjes zit
Alle reacties Link kopieren
Zonnig en droog weer tijdens de kerstvakantie.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Niet dat ik dat zou vragen maar ik denk dat ik kinetisch zand erg leuk zou vinden om een tijdje mee te spelen. Het schijnt erg fascinerend te zijn om aan te raken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
▶ What is Kinetic Sand™ Like? - YouTube
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gevraagd:

- fietstassen

- suiker- en melkpotje

- badjas

- parfum

- cadeaubon favoriete kledingwinkel

- zeeppompje voor keuken en badkamer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven