Vriendin omgeving Rotterdam

10-12-2014 15:15 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Leuk dat jullie een kijkje komen nemen.



Ik ben Valerie en woon sinds 6 maanden samen met mijn vriend in Rotterdam. Ik wil graag mijn vriendenkring wat uitbreiden met vriendinnen die in de zelfde buurt wonen en de zelfde interesses hebben.



Dingen die ik leuk vind zijn o.a. shoppen, bios, terrasje pakken, uit eten, drankje doen en zo nu en dan stappen in bijvoorbeeld Cinema, Bed, Vie of noem het maar op, samen naar de kapper, nagels doen, tutten of lekker in een pyjama op de bank en zo kan ik nog wel even doorgaan



Zelf ben ik spontaan, enthousiast, nieuwsgierig, eerlijk en hou van humor.



Kun jij je in mijn oproep vinden en ben jij spontaan en gezellig en hou je er ook van om zo nu en dan lekker de deur uit te gaan en wat te ondernemen en ben je ongeveer tussen de 22 (jong volwassen) en 26 jaar dan kun je mij berichtje sturen.
Enjoy :)
Alle reacties Link kopieren
hoi valerie ik heb je een prive berichtje gestuurd groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik heb je een privé bericht gestuurd! Gr ilse
Alle reacties Link kopieren
hey Ilse ik zag dat je me een prive berichtje had gestuurd ik had je zelf 2 keer gemaild maar geen reactie van je gekregen kan jij mij mailen op sweet_girlimenelamranisweet-girl@hotmail.com ik hoop nog wat van je te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hi Valerie!



Je berichtje trekt me ontzettend aan! Ik zal je een privébericht sturen. X
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Je verhaal spreekt me heel erg aan. alleen ben ik bijna 28.

Ik heb helaas heel wat vriendschappen mis zien lopen en ik ben opzoek naar een leuke spontane vriendin, voor de leuke dingen die ik met mijn vriend niet doen kan. Gezellig kletsen maar sommige dingen bespreek je liever met een vriendin dan met een man.

Als je toch interesse heb mag je me mailen daniellekoda@gmail.com



groetjes Danielle
Alle reacties Link kopieren
Ha Valerie,



Ondanks dat je topic al een aantal maanden oud is en ik 28 ben doe ik toch een poging ;)

Ik kan me helemaal vinden in je bericht, erg leuk. Als je wilt kun je me bereiken via: vinetsoleil@hotmail.com



Groetjes!
Think big thoughts, but relish small pleasures.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven