Mode & Beauty alle pijlers

Show je outfit van vandaag, deel 3!

15-06-2013 20:56 2840 berichten
Op verzoek van de JuniorModerator open ik bij deze een nieuwe Show je outfit van vandaag!



Mijn outfit van vandaag:







blazer: river island

broek: Cubus

shirt: onbekend

schoenen: Bristol
Alle reacties Link kopieren
Die jurk links vind ik erg mooi Jetty, blauw vind ik vaak zelfs nog mooier dan zwart maakt gauw zo hard in het gezicht. Het vest van Sao Paulo is ook prachtig en staat mooi op zo'n broek. Je brengt me wel weer op een idee. Het is weer eens wat anders dan op een spijkerbroek.
De rechterfoto vind ik mooi. Mooi haar. Bij die lichtval zie je dat pas echt. Ik vind ook die jurk het mooist afkleden.

Dus gisteren....

Links is ook mooi. Ik vind een jurk dus in het algemeen leuker staan. (En dat bij iedereen. Dus algemeen, mijn mening.)



Zwart vind ik altijd prachtig bij andere kleuren.

Ik deel de mening over donkerblauw. Bruin tegen het zwarte aan maakt ook minder hard dan zwart.
Alle reacties Link kopieren
Gaat de goede kant op.



Alle reacties Link kopieren
Oh god, wat has been seen cannot be unseen. what the fuck is dat!
You always look good in a little black dress
Alle reacties Link kopieren
Wat is het hier rustig.
Niemand durft nog hier te komen, na het zien van die foto van jira denk ik
Wel jammer he, vond het een leuk meekijk topic
Jammer inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal morgen wel weer eens wat posten, laatste tijd erg druk met studie en werk. Nu eerst lekker slapen
Alle reacties Link kopieren
Up.. een paar dingen die ik afgelopen week gedragen heb.



Vandaag een gecoate broek van Steps, die zit zo geweldig, ik woon er bijna in. De blazer is van Anna van Toor en het shirtje van Purdey. Nu nog blote voeten maar straks stoere bikerboots. Lekker praktisch en comfortabel want ik ga winkelen met een vriendin.







Onderstaande foto, jasje Kyra en Co, zelfde broek Steps, sjaal van Romano.







Onderstaande foto;



Broek Cambio, van voren nepleer, achter tricot, lange vest is van Turnover. Shirtje Josephine en co







Onderstaande foto:



Vest Susskind is blauw gemeleerd met grijze elleboog patches, heerlijke stof. Jeans Kyuchi en shirtje purdey. Laarsjes van Feliz







Gaan er nou ook weer eens wat andere mensen posten?
Mooi weer Jetty, vooral die blazer van Anna van Toor. Zit er verliefd naar te kijken. Hoe valt de maat? Als je normaal maat 40 hebt, past deze 40 dan ook?
Heel mooi, Jetty!
Alle reacties Link kopieren
Mooi Jetty, er ontbreekt een jurk

Die lange vest van Turnover heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyofthevalley schreef op 30 november 2014 @ 21:04:

Mooi weer Jetty, vooral die blazer van Anna van Toor. Zit er verliefd naar te kijken. Hoe valt de maat? Als je normaal maat 40 hebt, past deze 40 dan ook?Ik heb in deze blazer 42 wat ook mijn normale maat is. Hij zit heerlijk! Net als een comfortabele trui. Heb er alleen olijfolie in gemorst afgelopen zaterdag. Hij is goed machine wasbaar Alles er uit gegaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 30 november 2014 @ 22:50:

Mooi Jetty, er ontbreekt een jurk

Die lange vest van Turnover heel mooi.Ik heb wel jurkjes gedragen maar dan net weer geen foto gemaakt. Ik vind het nu ook wel erg koud en een hele dikke panty vind ik niet zo mooi.
Alle reacties Link kopieren


Vandaag stoere broek van Cambio, shirt met lange mouwen van Marco Polo en daar overheen een zwart vest van Expresso. Riem is van Petrol industries, laarzen zijn bikerboots met studs van Via Vai. Voor buiten een rode jas van Steps, die is wat dunner, bewust zo gekozen omdat ik ook al een vest aan heb. De zwarte kol is van Sandwich.



Verder nog iemand?????? Zou wel leuk zijn!!!
Alle reacties Link kopieren
Mooi, die rode jas Jetty, ik heb er ook naar zitten kijken. Ik heb zo'n wollen jas in het blauw maar vind het toch snel te koud. Het staat wel veel mooier dan een outdoor jas of zo'n dikke donsjas.





Ik zal ook weer eens wat posten, vind het altijd leuk om inspiratie op te doen.
Alle reacties Link kopieren
Hee X long, leuk! Ik heb ook zo'n kleur wollen jas, van Benetton. Ze zijn idd niet zo dik, maar vandaag had ik een shirt aan met lange mouw en een vest. Dan kan het wel. Voor de echt koude dagen heb ik ook twee dikke dons jassen hoor.. Ga je ook weer wat vaker posten?
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen dinsdag:



Zwart jurkje van Marco polo, van een zwarte tricotstof met een grote gebreide kol . Erg comfortabel jurkje

Schoenen lopen ook lekker, en dat met die hak, van Via Vai vorig jaar gekocht. Panty is van Expresso en heeft een koperkleurig draadje er doorheen geweven. Leuk met rosé sieraden. Horloge Michael Kors en ketting van Quions, munt van Mi moneda.







Heel mooi Jetty.
Alle reacties Link kopieren
Mooi jurkje Jetty, ik vind die outfit met de sjaal van Romano je echt heel mooi staan ook!



Ik heb een tijd niet gepost, had weinig tijd, en dit topic is sowieso rustig! Maar hier mijn outfit van vandaag.



http://i58.tinypic.com/wt7lmd.jpg
Alle reacties Link kopieren
Leuke outfit Rania
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-12-2014 09:01
Reden: spam
% gewijzigd
Dat is een linkje naar je blog, jammer dat je je blog hier zo zit te promoten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven