Vriendinnen gezocht in Utrecht

22-06-2014 10:35 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 29 jaar en woon in Utrecht. Ik ben op zoek naar nieuwe vriendinnen in Utrecht om leuke dingen mee te doen zoals bijvoorbeeld hapje eten, borrelen, uitgaan maar ook een dagje shoppen of site seeing in een andere stad. Ik hoor graag van je, als je dit aanspreekt!
Hoi!



Ik ben ook op zoek naar nieuwe vriendschappen.

Ben 28 en kom ook uit Utrecht.



Ik hoor het wel,



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



ik ben ook opzoek naar nieuwe vriendschap.

Ben 29, woon in Rdam.



kan ik me nog aanmelden?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Dit is precies wat ik zocht:). Ben zelf ook 29jaar, pas verhuisd naar Zeist en binnenkort naar Utrecht. Dus ook op zoek naar nieuwe vriendinnen!

Kan ik me nog 'aanmelden'?

Groetjes Jolanda
Ik weet niks van een aanmelding maar we kunnen elkaars email adressen uitwisselen? Via prive bericht?
Ik ben 31, ook uit Utrecht. Meld mij graag aan.

Mail mij maar, ywtje@hotmail.com. Ik kan een FB groepje maken? Heb je gelijk een gezicht bij de persoon, is wel zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
Mijn mail: peek-a-booh@hotmail.com. Kunnen jullie mij mailen over FB groepje of een andere manier van contact.
Alle reacties Link kopieren
Hey! Misschien hebben jullie al afgesproken of een groep gemaakt, maar ik zou graag willen aansluiten. Ik ben 28 en heb niet veel vriendinnen in Utrecht, omdat ik uit ede hierheen ben verhuisd. Als ik kan aansluiten hoor ik het graag, mijn email is lizzykattekamp@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden,

Ik ben 31 en onlangs verhuisd naar Utrecht, dus ik vind het ook leuk om nieuwe mensen in de buurt te leren kennen! Ik ben benieuwd of er al een groepje 'in de maak' is?! Mijn mailadres is marleen.vivaforum@gmail.com.

Groetjes,



Marleen
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben Carine en ben 32 jaar. Ik woon sinds kort samen in Maarssen (naast Utrecht) Ik zou het leuk vinden om nieuwe meiden te leren kennen om leuke dingen mee te doen. Is er al een facebook groepje gemaakt of zoiets? Als het kan zou ik me graag willen aanmelden. Mijn email is carine221@hotmail.com

groetjes Carine
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben Suzanne en ben 29 jaar. Ik ben verhuisd naar Utrecht vanuit Groningen en werk niet in Utrecht zelf. Het lijkt me ook erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen! Als het kan sluit ik me ook graag aan! Mijn e-mail is: suzsuz@hotmail.nl.



Groetjes Suzanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben een tijdje niet meer zo actief geweest maar nog steeds op zoek naar nieuwe vriendinnen/contacten. Lijkt het je leuk, dan hoor ik het graag. Als er meerdere aanmeldingen zijn kunnen we een FB groep aanmaken en een datum plannen voor een afspraak.



Groeten,

Sanne
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook op zoek naar gezellige meiden om leuke dingen mee te doen, is er al een groepje actief?

Zo ja dan zou ik me graag willen aansluiten!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies,



Ik ben 31 jaar en woon in Houten, en ben ook op zoek naar meiden om mee te stappen, shoppen, uit eten te gaan! Etc etc. Dus lijkt me leuk om me bij jullie aan te sluiten. Is er al een groepje gevormd?
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie mij anders je mailadres toesturen in een bericht, dan kunnen we groepje maken of gelijk iets afspreken?
Alle reacties Link kopieren
Sasa85,



Probeer je een privebericht te sturen met mijn mail adres, maar dit lukt niet! :-((
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben ook net een paar maanden geleden verhuisd naar Utrecht en ook op zoek naar nieuwe contacten hier om af en toe wat te drinken, uit eten of een filmpje te pakken:-) Het lijkt mij ook leuk om aan te sluiten! Mag ik mijn mailadres ook opsturen?:-)
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ja je kan je mailadres in een prive bericht sturen of hieronder zetten. Dan neem ik contact met je op.



Groeten,

Sanne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven