toffe meiden in breda gezocht!

05-10-2013 13:05 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik ben Pamela, 22 jaar en woon in Breda. Ik ben er pas gaan samenwonen met mijn vriend, ik zit nu in het laatste jaar van mijn opleiding (kunstacademie) en ik ben (als bijbaan) instructeur in een klimhal. Ik ben meer het type meisje dat jongensvrienden heeft, en helaas komt het er altijd op neer dat jongens meer willen dan vrienden zijn. Dus vandaar post ik hier een berichtje voor gewoon toffe leuke meiden te bereiken in Breda die lekker savonds met mij cocktails,wijn en/of bier willen drinken en praten over vanalles en nogwat, gewoon lekker je hart luchten en lachen en weet ik het! Ik ben zelf best spontaan, heb helemaal geen problemen met contact leggen, ik ben impulsief en eerlijk, en tegelijkertijd ben ik ook best wel een hippie soms. Ik hou met heel mijn hart van winkelen en koken en dat was het wel zon beetje denk ik oja, ik heb ook een site waar mijn werk op staat (vormgever/illustrator) www.landerson.nl
ha haaa!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan zelf ook niet meer op 26 februari; ik stel voor dat we het naar een week later verplaatsen (woensdag 5 maart).



Kunnen jullie dan ook?



@mimi2810: de optie voor priveberichten moet je even apart activeren, dat staat niet standaard aan.
Alle reacties Link kopieren
Mail maar naar kipje05@icloud.com

We hebben inmiddels een club van 20+ meiden van 20-35 jaar.

Als je me je nr appt voegen we je toe aan de whatsapp groep en indien je fb hebt en meestuurt ook aan de fb pagina.. Er zullen vast meiden bijzitten waar je vaker mee gaat afspreken.
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Ik ben Eva 27 jaar en zou het leuk vinden om nieuwe meiden te leren kennen. Nu zag ik dat jullie elkaar van de week ontmoeten. Lijkt me leuk om aan te schuiven.



Tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Was een beetje aan het rondkijken toen ik dit item tegenkwam.

Wat een leuk initiatief zeg!

Lijkt me leuk om wat mensen te leren kennen! Ben 26 jaar en hou zoals de meeste meiden van shoppen, gezellig (uit)eten, terrasje pakken, bioscoopje enz.

Hebben jullie nog een datum op de planning staan? Ik zou er graag bij zijn!



Leuk als ik iets van jullie hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Dit item is al een beetje verouderd dus ik hoop dat ik nog een reactie krijg. Het lijkt me erg gezellig om een keer wat af te spreken met een of meerdere van jullie. Ik ben een stukje jonger, 19 jaar oud, maar vind het ook hardstikke leuk om een keer iets leuks te gaan doen!



Mijn email is: jongejan_lydia@hotmail.com



Ik hoor het nog hopelijk want ik vond dit een erg leuke manier om wat nieuwe vriendinnen op te doen



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Hopelijk zien jullie elkaar nog zodat ik een keer aan kan sluiten! Misschien een leuk idee om weer een soort van borrel te doen bij een leuk cafe / restaurant? Na het eerste bericht hebben nog zoveel melden geschreven! Ik ben Janneke, 26 jaar en houd van shoppen, een terrasje pakken, stedentripjes, koken en eten met vrienden en ben eigenlijk voor heel veel dingen in :-)

Hoor graag iets terug, groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ook ik zou graag aansluiten. Ik woon in de buurt van Breda en vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen.



Liesa
Alle reacties Link kopieren
Hoi, volgens mij ben ik een beetje laat, maar proberen kan altijd.



Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben Eva, 20 jaar, en ik woon sinds september samen met mijn vriend in Teteringen. Ik kom eigenlijk uit Veenendaal maar mijn vriend komt hier vandaan. Doordat ik al werk en  niet meer studeer vind ik het best lastig om hier nieuwe mensen te leren kennen.



Ik hou van uitgaan, winkelen, lekker eten en ik sport 2x per week in de sportschool.



Het lijkt me leuk om te mailen :

evawijnberger@hotmail.com.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Is deze topic nog actief:)

Ik sluit me graag bij jullie aan:)



Groetjes Rowan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven