Symptomen of tussen m'n oren?

13-12-2014 12:15 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren en vandaag positief getest. Super blij natuurlijk na bijna 2 jaar proberen, een miskraam, 3 x IUI en 2 x IVF. En uiteraard nog lang niet zeker van m'n zaak. Ik denk pas echt als ik over 8 maanden een gezonde baby in m'n armen mag houden.



Maar vandaag dus pas 3 weken en 6 dagen en een duidelijk streep op de kruidvat 2 voor 5 test. Nog geen knalstreep maar dat lijkt me normaal 13 dagen na de punctie.



Maar het lijkt wel of ik serieus al symptomen heb. Dezelfde als toen bij mijn zoontje. Ik heb vanmorgen gewoon ontbeten zoals altijd en een appeltje gegeten en ik heb dus echt honger. Maar daar ging het vorige keer ook mis met als resultaat dat ik de eerste helft van dit jaar 20kg ben afgevallen. Ben dus als de dood om weer zo aan te komen. Vorige keer had ik het eerste trimester ook alleen maar honger.



Zou dit echt een symptoom al zijn zo vroeg of zit het gewoon tussen m'n oren?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Maakt het uit?



Serieus, je hebt een positieve test. Of je kwaaltjes nu echt zijn of tussen je oren zitten: who cares!



Hoop voor je dat je over 8 maanden een gezonde baby in je armen hebt!
Kan hoor. Ik had al een week voor ik ongesteld had moeten worden hele duidelijke symptomen. Zo duidelijk zelfs dat ik maar niet eens meer een test heb gedaan .
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 13-12-2014 12:24
Reden: laat maar, verkeerd gelezen
% gewijzigd
Als je bang bent om veel aan te komen zou ik gewoon met je vk en met je huisarts bespreken of het zinvol is om 'aan te komen' mbv een diëtist.



Of honger nou tussen je oren zit of echt is, 't is vrij lastig om niet te eten als je honger hebt.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je positieve test!



Ik zou me daar nog niet te druk om maken; misschien zit het nu wel tussen je oren? Mocht het weer zo ver komen is heel makkelijk te zeggen; stop dan niet alles in je mond. Wellicht dan was lux. zegt een dietist of huisarts?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Maakt toch niet uit of je de symptomen verzint of dat ze echt zijn?

Als je bang bent om aan te komen kun je dat met de verloskundige of de huisarts bespreken.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg altijd veel honger van een appel. Ook hormonen kunnen hongergevoel beïnvloeden, maar een appel stilt niet bij iedereen de honger.
Je schrijft dat je gewoon ontbeten hebt en een appel hebt gegeten en nu al honger hebt. ..... Je plaatst dit om 12:15 ben ik nou heel nuchter als ik zeg dat dit waarschijnlijk komt omdat het lunchtijd is?.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamam schreef op 13 december 2014 @ 12:55:

Je schrijft dat je gewoon ontbeten hebt en een appel hebt gegeten en nu al honger hebt. ..... Je plaatst dit om 12:15 ben ik nou heel nuchter als ik zeg dat dit waarschijnlijk komt omdat het lunchtijd is?.



Ik heb om half 12 ook al 2 volkoren knäckebröd gesmeerd met zuivelspread en toen had ik nog honger.



Het maakt inderdaad niet uit en ik ga inderdaad een afspraak maken met een diëtiste.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
quote:boannan schreef op 13 december 2014 @ 13:15:

[...]





Ik heb om half 12 ook al 2 volkoren knäckebröd gesmeerd met zuivelspread en toen had ik nog honger.



Het maakt inderdaad niet uit en ik ga inderdaad een afspraak maken met een diëtiste.Als ik de hele middag moest leven op een appel en twee knakkerbroodjes zou ik ook loeien van de honger.
Probeer dan wat vullender te eten. Maak een goede salade voor de lunch bijvoorbeeld, of neem soep bij die boterham.
Alle reacties Link kopieren
O wow, Boannan, wat leuk! Gefeliciteerd! Ik hoop dat het goed gaat deze keer! Ik ben ook zwanger trouwens, ongeveer 9 weken nu.

Het eerste trimester eet ik ook de hele dag door, maar ik weet inmiddels uit ervaring dat het daarna weer normaliseert. Ik haal zo min mogelijk lekkere dingen in huis, wel veel fruit en dat soort dingen. En ik eet veel crackers. Heb je al eens gedroogd fruit geprobeerd, abrikozen enzo, dat verzadigt en geeft toch een beetje het gevoel van snoepen. Gezonde dingen eten kan denk ik weinig kwaad. Je lichaam heeft gewoon meer energie nodig, want het is een kindje aan het maken!



Tijdens je vorige zwangerschap was je ziek en heb je waarschijnlijk veel vocht vastgehouden, dus het kan deze zwangerschap best heel anders gaan met je gewichtstoename. Ik zat bij mijn eerste zwangerschap met 6 maanden al boven het gewicht dat ik bij mijn tweede zwangerschap op het einde had.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!

En inderdaad, een appel en 2 crackers op om 11.30.....ook zonder zwangerschap rammel ik dan van de honger binnen een halfuur na die crackers.

Maargoed, ik knauw dan ook met gemak 8 boterhammen en 2 borden avondeten, een toetje en n familiezakchips per dag weg, zonder zwangerschap (en tijdens mijn zwangerschap nog wat extra).

Bespreek inderdaad met je verloskundige wat hier aan te doen is om het in goede banen te leiden. En voor nu, ga wat eten als je honger hebt en neem inderdaad iets dat vult ipv appels en crackers. Salade of soep met brood (of allebei) lijkt me een goed idee.
Alle reacties Link kopieren
Volle yoghurt werkt ook iets beter dan crackers.
Alle reacties Link kopieren
quote:funnymiss schreef op 13 december 2014 @ 13:38:

Gefeliciteerd!!

En inderdaad, een appel en 2 crackers op om 11.30.....ook zonder zwangerschap rammel ik dan van de honger binnen een halfuur na die crackers.

Maargoed, ik knauw dan ook met gemak 8 boterhammen en 2 borden avondeten, een toetje en n familiezakchips per dag weg, zonder zwangerschap (en tijdens mijn zwangerschap nog wat extra).

Bespreek inderdaad met je verloskundige wat hier aan te doen is om het in goede banen te leiden. En voor nu, ga wat eten als je honger hebt en neem inderdaad iets dat vult ipv appels en crackers. Salade of soep met brood (of allebei) lijkt me een goed idee.Ik had om 7u30 al een stevig ontbijt gehad van overnight oats (havermoutpap) ook hoor. En om 10 dus een mega appel. Maar maakt niet uit. Het viel me op dat ik vanaf 11u enorme niet te stillen honger had waar ik het normaal prima tot 12u uithoud op overnight oats en een appel.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
quote:nansie schreef op 13 december 2014 @ 13:32:

O wow, Boannan, wat leuk! Gefeliciteerd! Ik hoop dat het goed gaat deze keer! Ik ben ook zwanger trouwens, ongeveer 9 weken nu.

Het eerste trimester eet ik ook de hele dag door, maar ik weet inmiddels uit ervaring dat het daarna weer normaliseert. Ik haal zo min mogelijk lekkere dingen in huis, wel veel fruit en dat soort dingen. En ik eet veel crackers. Heb je al eens gedroogd fruit geprobeerd, abrikozen enzo, dat verzadigt en geeft toch een beetje het gevoel van snoepen. Gezonde dingen eten kan denk ik weinig kwaad. Je lichaam heeft gewoon meer energie nodig, want het is een kindje aan het maken!



Tijdens je vorige zwangerschap was je ziek en heb je waarschijnlijk veel vocht vastgehouden, dus het kan deze zwangerschap best heel anders gaan met je gewichtstoename. Ik zat bij mijn eerste zwangerschap met 6 maanden al boven het gewicht dat ik bij mijn tweede zwangerschap op het einde had.Jij ook gefeliciteerd, Nansie! Leuk een derde erbij!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, Boannan!!!! Wat heerlijk dat het eindelijk zover is!
Alle reacties Link kopieren
Boannan, van harte gefeliciteerd!! Ik heb wel eens met jou gemaild over het fertiliteitstraject bij ons in de buurt. Wat fijn dat het nu gelukt is.

Verder niks zinnigs toe te voegen helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven