Contacten in Veenendaal gezocht voor gezelligheid

08-10-2014 21:30 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!



binnenkort ga ik samenwonen met mijn vriend in Veenendaal (spannend!). Het lijkt me erg leuk om daar meiden te ontmoeten. Ik ben zelf 30 en hou van naar de bios gaan, theater, kroeg, lunchen uiteten en gezellig kletsen ;). Laat maar horen als het je wat lijkt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben 35 jaar en woon met mijn man in Arnhem. Ik zoek ook nieuwe mensen om gezellige dingen mee te doen.



Groetjes,

Natasja
Alle reacties Link kopieren
klinkt gezellig!



Ik hoor graag meer van je! Je kan me mailen op zoekveenendaal@hotmail.com

Wellicht kunnen we eens een koffie doen om elkaar te leren kennen!



Nog meer vrouwen van rond de 30 in en rond veenendaal?
Hoi hoi,



Ik ben Bernadette en kom per ongeveer maart weer in Veenendaal te wonen! Ben 27 jaar oud! Je mag altijd een berichtje sturen!



Groetjes Bernadette
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik woon in Ede en ben ook opzoek naar nieuwe contacten om een vriendschap op te bouwen. Ik weet niet of deze topic nog bekeken wordt, maar ik zou het leuk vinden om met jullie in contact te komen.



Groetjes,

Maartje
Alle reacties Link kopieren
He meiden!



Wat gezellig:)

Ik ben 27 jaar en woon in Veenendaal. Jullie mogen mij een prive berichtje sturen! Zou leuk zijn als je dan wat meer over jezelf verteld.



Groetjes

Meis
Ik kan je geen bericht sturen naaldhakje..( ondertussen wel gelukt) jullie kunnen me mailen op bernadette-deto@hotmail.com



X
Heb jullie beide een berichtje gestuurd



Xx
Alle reacties Link kopieren
Hoi naaldhakje,



Ik heb je een prive berichtje gestuurd!:)



Groetjes Maartje
@naaldhakje en me25 hebben jullie me berichtje gehad?
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!



Ik kom ook uit Veenendaal en het lijkt me leuk om me bij jullie aan te sluiten!

Alleen die privéberichten lijken hier niet zo goed te werken (of ik snap het gewoon niet, dus heb ik ZoekVeenendaal en Bernadette al gemaild, maar had van de anderen geen emailadressen, dus bij deze de mijne:



Favolaxxx@gmail.com



Wie weet tot snel!

Xxx
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi,



Ik ben 29 en kom uit Arnhem, lijk me altijd leuk om nieuwe contacten op te doen, maar werk in Ede.

Ik mail wel even naar je.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik woon ook sinds een paar maanden (samen) in Veenendaal en lijkt me leuk om wat gelijk gestemde mensen te ontmoeten!

Ben 36 jaar oud , hoop niet dat dat een bezwaar is😉.

Groetjes Marlies
Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zie dat de berichten die hier staan al van een tijdje geleden zijn, maar ik probeer het gewoon even. Ik ben 32 jaar en woon sinds een half jaar samen met mijn vriend in Veenendaal. Ik kom daar zelf niet vandaan, dus kom graag in contact met meiden in en rondom Veenendaal. Ik hou van gezellig kletsen, terrasje pakken, uiteten gaan, naar de film, high tea. Gezellige meiden dingen dus. Lijkt me leuk om wat te horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven