Oude topics downloaden

13-12-2014 00:18 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net met veel plezier een aantal van mijn oude topics terug zitten lezen over mijn zwangerschap/geboorte kind. Lijkt me leuk voor later om deze te downloaden voor mijn kind. Weet iemand of dat kan en zo ja, hoe ik dat doe?
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Copy en paste?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ooit eens voor Yamuna uitgezocht of ik haar topic voor haar kon kopieeren. Destijds zeiden de moderators dat er geen mogelijkheid voor was. Dus dan is het echt elke posting knippen en plakken. Met die paar duizend postings ben ik daar niet aan begonnen .



Je kan voor jezelf de link bewaren maar als er iets gebeurd waar je nu niet eens aan denkt, dan zou je het kwijt kunnen zijn. Dus misschien dan maar kopieeren



Succes
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Iemand heeft zoiets toch gedaan voor TO van het topic over de vlinder tweeling?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
In het verleden had je nog wel programma's waarmee je hele websites kon downloaden. Kan even geen voorbeelden vinden zit mobiel maar probeer eens te zoeken.
fietsen varen vrouwelijk doen
http://www.httrack.com
en anders kan je ook nog altijd iedere pagina apart opslaan als/save as
Alle reacties Link kopieren
Ctrl+A

Ctrl+C

Ctrl+V



En dat per pagina. Dan heb je in iedergeval de tekst, qua layout zal het wel een puinhoop worden.
ooh nog leuker, print ze uit en maak er een boekie van
Elke bladzijde in Internet Explorer opslaan als 'enkel webarchief'. Je slaat dan de pagina lokaal op zoals die op dat moment is. Je kunt deze later raadplegen, ook zonder internet.
Alle reacties Link kopieren
Ik had mijn topic inderdaad gekopieerd en geplakt.

Eerst het aantal berichten per pagina op max zetten dan is het minder knip en plak werk.

En ja, later ben ik een tijd bezig geweest met de lay-out.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
quote:estrellas2 schreef op 13 december 2014 @ 04:45:

Ik had mijn topic inderdaad gekopieerd en geplakt.

Eerst het aantal berichten per pagina op max zetten dan is het minder knip en plak werk.

En ja, later ben ik een tijd bezig geweest met de lay-out.Kan me voorstellen dat jij je topic ook uitgedraaid hebt. Heb je het ooit teruggelezen of was/is het daarvoor nog te vers? Heb destijds wat zitten refreshen. Kom nu niet zo heel veel meer op het VF, maar als ik je topic voorbij zie komen lees ik altijd even bij.
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Sjors007: moet je dat dan voor iedere pagina apart doen of is kopieer je dan in een keer de link voor het hele topic? (vast een hele blonde vraag... maar mijn haar is geverfd dus ik kan hem zonder gene stellen :P)



En anders dus aan het knippen en plakken....

Ooit, als ik wat beter in mijn tijd zit komt dat er misschien nog eens van. Een knopje - download alles - zou toch wel heel handig zijn .
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Je moet dat inderdaad per pagina doen, maar ook al zijn het er 40 ofzo, dan nog is het veel sneller dan alles te kopiëren in een wordbestand en dan weer leesbaar op te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven