Leuke stellen en/of vriendinnen omgeving Spijkenisse (R'dam)

13-12-2014 20:37 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! leuk dat je komt kijken bij mijn oproepje.

Ik en mijn vriend wonen nu een jaar of drie samen in Spijkenisse. Ik ben 30 en mijn vriend is 33. Het lijkt ons super leuk om met andere stellen (liefst uit de omgeving en beetje zelfde leeftijdscategorie) leuke dingen te doen. We houden erg van koken, uit eten gaan, films en series kijken, dagje weg, spelletjes doen enz. Het lijkt ons leuk om bijvoorbeeld een eetclubje te starten maar gewoon gezellig slap ouwehoeren is zeker ook een optie



Hiernaast zou ik ook graag leuke meiden uit de omgeving leren kennen en wie weet leuke vriendschappen op bouwen. Iemand waarmee je de dagelijkse en belangrijke dingen uit het leven kan bespreken maar ook heerlijk mee kan lachen. Ik ben geen enorm feestbeest en maar gezellig een drankje doen en een dagje weg is ook zeker aan mij/ons besteed.



Mocht jij je aangesproken voelen dan zie ik graag je reactie!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



We wonen niet heel erg dicht in de buurt (Dordrecht) maar voor de rest hebben wij zo ongeveer dezelfde interesses.

Ik ben 31 en mijn vriend is 36. Wij hebben hier laatst ook een topic gekregen maar helaas geen reacties gekregen. Het lijkt ons leuk om onze vriendengroep wat uit te breiden.



Als het jullie leuk lijkt om verder in contact te komen stuur ons dan even een privé bericht.



Groetjes Joyce
Alle reacties Link kopieren
Hi Joyce,



Leuk dat je reageert! Ik heb alleen echt geen idee hoe je een prive bericht stuurt haha
Alle reacties Link kopieren
Hey! Leuk oproepje Ik woon in Rotterdam en ben ook op zoek naar nieuwe contacten om gezellige avonden mee te beleven of gewoon mn ei kwijt te kunnen na een lange werkdag! Ik ben 29, mn vriend 33. Zijn ook geen feestbeesten, maar houden wel van gezelligheid, koken, uit eten gaan, spelletjes, naar de bios, reizen, etc. Lijkt me leuk om een keer te kijken of het klikt.



Groet, Maria
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je net een privé berichtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Weet niet helemaal precies hoe het werkt, maar kan ik die dan vinden in 'mijn inbox'? Want daar staan nu namelijk geen berichten...
Alle reacties Link kopieren
Nu wel
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen Maria en Joyce,

Ik heb het eindelijk door en jullie beide een berichtje gestuurd!!

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven