vriendschap gezocht omgeving Arnhem

18-11-2014 00:04 8 berichten
Hallo allemaal,



Ik heb net gereageerd op een wat ouder topic over vriendschap in omgeving Nijmegen maar dat loopt al een tijdje dus ik weet niet of er nog op gereageerd wordt. Vandaar dat ik zelf ook maar een topic open. Ik ben een vrouw van 31 jaar. Ik hou van creatief bezig zijn maar ook van uitgaan, filmpje kijken of gewoon gezellig kletsen met een kop thee. Mijn grootste passie is dansen maar het maken van een lange wandeling op z'n tijd vind ik ook leuk. Het lijkt me gezellig om nieuwe mensen te leren kennen om gezellige dingen mee te doen of om bijvoorbeeld een leuke creatieve cursus mee te volgen, een museum te bezoeken, naar het theater of een musical te gaan of gewoon gezellig naar de dierentuin. Eigenlijk sta ik overal voor open. Het maakt me niet uit of je wel of geen kinderen hebt, ik heb ze zelf nog niet maar werk met kinderen en vind ze erg gezellig. Mocht dit je aanspreken dan zou ik het leuk vinden als je contact met me opneemt via een pb-tje en dan stuur ik je mijn e-mail adres.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Miranda,



Wat jammer dat we zo ver bij elkaar vandaan wonen. Ik woon namelijk sinds een half jaar in Alphen aan den Rijn en ik probeer mijn sociale leven daar een beetje op te bouwen. Groetjes en succes!
Make the most of life
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hi miranda,



Ik heb je een privébericht gestuurd! Het lijkt me erg leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen in arhem en je interesses komen overeen met de mijne!
Life is but a canvas to our imagination
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hey meid!

Zelf woon ik in Arnhem en ben ik 24 jaar.

Het lijkt mij erg leuk om in contact te komen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hee meid. Ik ben zelf 25 en vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Wel woon ik in Apeldoorn.

Je mag me mailen lijkt me erg leuk j.eysackers@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi.



Ik weet niet als ik te laat ben maar stuur iets



Ik woon sinds okt 2013 in Nijmegen..ik ken niemand hier dus stuur een bericht..misschien lezen mensen dit. Ik wil graag vriendinnen maaken om leuke dingen te doen.



Als iemand leest dit en wil meer over mij weten dan aub stuur mij een reactie of bericht.



Groetjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven