twijfel aantrekkingskracht van partner

14-12-2014 15:08 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik heb een relatie van bijna 4 jaar. In het begin hadden we veel sex dat is dus erg prettig. Door verschillende redenen hebben we nu af en toe nog sex 1x in de 3 weken. Hij heeft niet zoveel zin in sex en ik juist wel. Of het kan ook zo zijn dat mijn libido erg hoog is: Ik zit met het volgende : ik vind mijn vriend niet meer zo aantrekkelijk en opgewonden. Ik kijk meer naar andere mannen en fantaseer er ook naar zoals blote body en anderen dingen ervan.hij is wat dikker en ik normaal postuur

Verder rest hebben we een super relatie alleen de aantrekkingskracht/opwinendheid is heel stuk minder. Ik wil ook met hem kinderen krijgen en wil niemand anders qua persoon.



Ik weet ff niet meer wat ik moet doen.

Wat zouden jullie adviseren?



Groeten

Petra
om advies over mijn relatie
Alle reacties Link kopieren
Een spannende affaire?
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook met hem kinderen krijgen en wil niemand anders qua persoon.



Doe dit alsjeblieft niet en je liegt. Je wilt namelijk liever een ander lijf dan die van jouw vriend en een lijf is ook een onderdeel van een persoon.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Praten met je partner.

Masturberen.

Uitmaken en een andere relatie aangaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 14 december 2014 @ 15:38:

Praten met je partner.

Masturberen.

Uitmaken en een andere relatie aangaan.In deze volgorde?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet zo'n prater erover. Ik heb er wel eens met hem gepraat erover maar kwam niet zoveel uit bij hem.

Ik houd heel veel van hem. Ik wil het niet uitmaken. Of moet ik alleen daarom uitmaken?
om advies over mijn relatie
Alle reacties Link kopieren
Ja, als jij echt van hem houdt moet je je relatie met hem beëindigen. Hij verdient iemand die echt 100% voor hem gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:petramaasie schreef op 14 december 2014 @ 15:57:

Hij is niet zo'n prater erover. Ik heb er wel eens met hem gepraat erover maar kwam niet zoveel uit bij hem.

Ik houd heel veel van hem. Ik wil het niet uitmaken. Of moet ik alleen daarom uitmaken?Dat is toch aan jou? Ik zou jou als partner liever uit mijn leven hebben
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
je moet nog zoooooo lang ..................dit klinkt meer als een goede vriendschap dan een relatie....



of inderdaad je af en toe flink uitleven met een lekkere vent !!
hoe ouwer, hoe gekker..............
Als je samen bent zonder seks, ben je toch al vrienden?



Relatietherapie proberen, misschien dat hij dan meer kan praten.



Of open relatie bespreken?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Grofweg is mijn ervaring de volgende: alles wat jullie nu samen hebben, wordt versterkt gedurende jullie toekomstige relatie. Zeker als er ook kinderen gaan komen. Dus als jullie het nu gezellig hebben en vaak dubbelliggen van het lachen, gaat dat straks alleen nog maar beter. Als jullie nu een hecht team vormen, zijn jullie straks nog hechter. Als jullie nu zo af en toe ruzie hebben, wordt dat staks alleen nog maar meer.



Dus als je je vent nu al saai vindt en onopwindend vindt, verwacht ik dat dat straks alleen nog maar meer wordt. Het is aan jou of je daar dan genoeg tegenover staat, de komende ~40 jaar.



Probeer er nog eens over te praten (ook al heeft hij daar niet zo'n zin in), want het is wel heel belangrijk in jullie relatie...
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Wat helpt praten nou in deze?



Gaat het alleen om het lichaam of ook om zijn hoofd? Beetje fitnessen kan wonderen doen.



Geef hem een abo van de sportschool kado tijdens kerst. Neem er zelf ook een en ga lekker samen 2 of 3 keer per week sporten. Zeg hem daarna dat het jou ook wel wat lijkt als hij wat meer lijkt op die spierbundels in de sportschool.



Vergeet er niet bij te vermelden dat die apierbundels van de sportschool er uit zien als iemand met een iq van 80. Weet die in ieder geval dat dat geen concurrentie is;)
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk meer naar andere mannen en fantaseer er ook naar zoals blote body en anderen dingen ervan.hij is wat dikker en ik normaal postuur



Als je en kinderen bij hem wilt, en ook een aantrekkelijke man met aantrekkingskracht heb je 2 mogelijkheden.

1) Je man gaan omvormen tot een aantrekkelijke man. Sporten, dieten, uiterlijk aanpassen

2) Je zoekt die aantrekkelijk man buiten de deur naast je relatie.



Of je kan ook niks doen, en gewoon blij zijn met de relatie die je nu hebt.
anoniem_209950 wijzigde dit bericht op 15-12-2014 14:43
Reden: 1 letter maakt soms een groot verschil....
% gewijzigd
Geniet elke dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven