(Belachelijk dure) agenda. Life Planner

20-09-2014 16:56 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie brengt me even terug op de normale wereld?



Eerlijk gezegd wil ik gewoon dat jullie allemaal met me eens zijn dat dit geweldig is.

To the point : een zogeheten life planner (agenda met vele extra opties) voor het prachtige bedrag van 50 dollar, de verzendkosten niet te vergeten (35$). Slik...



Ik werd verliefd na het zien van zo'n soortgelijk filmpje: http://youtu.be/xnizEzSzHWU (ik word echt allergisch van het overheersend zoete interieur maar dat terzijde)



Maar dit kan ik niet maken toch ? Voor een agenda....

Maar ik kan dan mijn multomap waar nu mijn kasboek/budget boek etc in wordt bijgehouden de deur uit doen. Dit doe ik op kalenders die nu in die agenda zitten. Mijn filofax is opzich na al die jaren ook wel aan vervanging toe.



Mag het, mag het, mag het?



Ik wil echt geen reclame maken want dat ding is belachelijk duur. Maar hier gaat het om : https://www.erincondren.c ... er-fleur-feliz-watercolor



Dus tot zover even een onzinpost op de zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
quote:wereldwijs schreef op zaterdag 20 september 2014 18:42 Swissie ! Jazeker, had ik net ook geantwoord dat ik het filmpje heb bekeken.

Vind je de boekvorm niet vervelend? Ow sorry ik had het niet gezien. Ik had het liever in een ringband gezien zodat ik bladen eruit zou kunnen halen zodat hij niet zo zwaar is. Verder vind ik hem perfect! Ik weet hoe belangrijk een goede agenda is, dus als jij denkt goed met die dure uit de voeten te kunnen, gewoon doen!!
Weet je wereldwijs....het bedrag staat me tegen, maar verder......ben ik erg gecharmeerd van het principe. Heerlijk altijd een boekwerk bij de hand waarin je vanalles kunt bijhouden.

Ik loop dan ook altijd met een agenda, paperassen etc in het rond.



Je hebt mij enthousiast gemaakt en vraag mij serieus af of er ergens een goedkopere versie bestaat.
quote:tyche schreef op 20 september 2014 @ 17:27:

Joh, als jij bij het zien van dat ding elke keer weer blij wordt en het ook echt gebruikt, is het het geld toch waard?

[...].Helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Erin Condren is zo 2013. :-) Youtube maar eens op DIYfish A5, dat is de nieuwe Erin Condren. Kun je zelf uitprinten voor bijvoorbeeld een A5 filofax op mooi papier, zoals dat van Clairfontaine. Koop je via appelboompennen.nl of agendashop.com wat insteekmapjes en heb je nooit meer last van losse papiertjes overal, kun je je inhoud wisselen wanneer je wilt en alle 'printables' en 'inserts' er in proppen die je nodig hebt. Tot slot meld je je aan bij de Philofaxy of Dutch Filofaxers voor inspiratie. Plannerds unite! ;-D
Alle reacties Link kopieren
Mevroi Thanks voor de tip! Ik vind het wel vervelend met al die uitklap pagina's. Die gevouwen maand / week overzichten, die je dus uitvouwt.



En wat ik denk; dat die ringband fijn is, nu heb ik vaak dat ik mijn pagina even uit mijn Filofax haal om goed te kunnen schrijven zonder dat mijn hand op de ringen leunt.



Dus. Klaar: keuze gemaakt. Ik ga hem zo bestellen ! Nu even googlen naar coupon codes
quote:ikeaverslaafde schreef op 20 september 2014 @ 18:04:

Ik zou hem wel willen als ze de onderverdeling niet hadden gedaan in morning, day en night. Ik hou wel van vakjes in mijn agenda, maar ik heb er minstens 4 per dag nodig (afspraken, werk, studie, huishouden), dus ik gebruik over het algemeen een familieagenda. In plaats van 4 namen invullen, vul ik dus de categorieën in.



Van kleurtjes in agenda's word ik blij. Heb er nu één met vlinders en bloemetjes!



Dat is handig!



TO, ik zou hier ook vrolijk van worden hoor van die agenda, ikzelf vind hem te duur.



Overigens zou ik dan rustig die familieagenda van hierboven kopen om thuis te bewaren en mijn normale hema agenda voor onderweg.

Ik denk dat er nooit een moment komt dat ik overstap op digitale agenda tenzij de papieren agenda's niet meer te koop zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ikbenik: ik ben bang dat we over een aantal jaar inderdaad alles digitaal hebben en kinderen niet eens meer zullen leren schrijven.



BESTELD !

Bedankt allemaal, dat jullie rekensommetjes maakten en mij erop wezen dat ik best hieraan geld mocht uitgeven, puur en alleen voor mijzelf. O het voelt als zo'n groot kado !
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel een leuke agenda

Er zijn 2 dingen die me tegenhouden (afgezien van de prijs) het feitdat de dagen in kolom staan en het feit dat amerikanen niet werken met weeknummers. En ik dus wel en niet kan tellen om ze er zelf in te zetten.



Veel plezier ermee!
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 20 september 2014 @ 17:29:

Als je dan toch veel geld uit wil geven, dan zou ik eerder voor een Filofax/Succes/etc gaan. De mooiste agenda's komen met allerlei mapjes en hoesjes waar je van alles en nog wat (zoals bijv bonnetjes) in kwijt kunt. Dat is dan toch veel handiger? En je doet met de hoes makkelijk 20 jaar, ipv veel geld uit te geven voor 1 jaar. Bij bedrijven als Hema ed kun je goedkopere vullingen kopen die ook geschikt zijn voor Filofax of Succes.

Ik heb een Succes agenda A5 formaat,gekleurde indelingsbladen,insteekhoezen ideaal. Maar 20 jaar er mee doen,ik heb nu 4 jaar dezelfde omslag maar wil wel eens wat anders maar kan geen leukere vinden. Op A5 formaat zijn de meesten zo gewoon. En vergis je niet op A5 formaat de elke dag op 1 bladzijde 2015 kost ook weer bijna 40 euro.



En je doet met een agenda 365 dagen dan kost het bijna niets per dag
Alle reacties Link kopieren
Wereldwijs,



ik heb een goed argument om hem NIET te nemen:

hij begint zijn week op zondag, en niet op maandag.

(helemaal links in de week pagina's zie je SU staan)

Ik heb dit ook eens voor gehad met een Zuid-Afrikaanse kalender.



Het is gewoon heel onhandig want zo vergis je je vaak in dagen hoor.



Tot zover mijn tip :-)
Alle reacties Link kopieren
Laura hij is al betaald en besteld dus ik was even lichtelijk in spanning. Maar voor zover ik kan vinden ( en in het filmpje in OP te zien is ) begint hij gewoon met een maandag ...

Gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
heb dit topic met interesse gevolgd en ben erg benieuwd hoe de agenda je bevalt ook al is hij pas voor 2015.
Als het kan dan kan het, als het niet kan dan kan het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven