Meiden Amsterdam

08-12-2014 12:27 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_212344 wijzigde dit bericht op 01-04-2015 16:51
Reden: ...
% gewijzigd
*
Alle reacties Link kopieren
Hey Marianna,



Ik ben niet echt een groepjes fan moet ik je heel eerlijk bekennen....

Heb dat weleens gedaan maar dat werkt (voor mij iig) niet.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
hallo Lyn en de andere leuk jullie berichtje ik ben zelf 24 jaar woon in den haag zelf ben ik ook opzoek naar gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of gezellig een avondje stappen ik ben regelmatig in Amsterdam te vinden ik kom zelf niet uit den haag ik ben zelf geboren en getogen in Amsterdam mochten jullie interesse hebben mail me gerust op latina_chick@hotmail.nl ik hoop wat van jullie te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Winonah, stuur anders even een prive berichtje! Leuk! Of een mailtje naar vivahilversum@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
He Lynn,



Je heb al wat leuk reacties zo te zien maar dat is niet zo gek op jou forum bericht. Ik ben overal vriendinnen wonen maar voor spontane afspraakjes is het leuk om vriendinnen in de buurt te hebben. Samen drankje doen en een nieuw kroegje ontdekken, koken, langs de markt, park hangen of samen hardlopen lijkt me erg leuk. Bekijk gerust mijn profiel en reageer bij interesse. Groetjes laura
Enjoy life en meet new people
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lynn,



Ik ben 29: niet gesetteld (nou ja, in m'n eentje wel), niet getrouwd, niet zwanger en ik heb geen relatie. Staat als het mij ligt wel allemaal in de planning ;)

Onlangs ben ik weer begonnen met hardlopen en ik zoek nog een andere activiteit ernaast, ik ben dol op: films/series, reizen, talen, festivals, maar vind het ook heerlijk om op de bank te ploffen met een theetje voor een gezellig avondje voor de buis. Eigenlijk houd ik gewoon van gezelligheid :D



Groetjes,

Marloes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven