Naturisten kwebbelen.

06-06-2006 22:36 1067 berichten
Inmiddels is het me duidelijk, er zijn zat naturisten die al helemaal met hun hoofd in de vakantie zitten. Het lijkt mij gezellig om hier ervaringen en tips over de omgeving e.d. uit te wisselen.

Zelf hoop ik dit jaar naar CHM Oltra te gaan, wie gaat er ook heen ?

Verder een kleine greep uit de terreinen die ik heb bezocht: Arnaoutchot, Eglantière, Riva Bella, Chiappa, Villata, Origan, Bélézy, Sablière, Le Ran de Chateau de Ferreyrolles, Le Mas de la Balma, La Clapère.........................
Alle reacties Link kopieren
http://www.midilibre.fr/2 ... ment-la-crise,1076390.php



Krantenartikel over CHM Oltra.

Ik voorzie dat ze het voor de kampeerders weer duurder gaan maken, steeds minder kampeerplekken, steeds meer huisjes. Blijkbaar gaat het ze te goed in Cap d'Agde. Omzet 8,580 miljoen euro.



Les 230 000 nuitées enregistrées ont généré un chiffre d'affaires de 8,580 millions d'euros, soit 2 % de plus qu'en 2013.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft het scheren onder de douche, ik heb anderhalve week geleden mijn eerste Brazilian Wax ondergaan.

Auwauwauw, , maar het resultaat ben ik tevreden over.



Jammer dat je de bossages weer tot 8 millimeter moet laten groeien voordat je weer gewaxt kunt worden.

Ik ben benieuwd hoe lang dit "glad" blijft.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
weet iemand een leuke naturistencamping in Kroatië?
Alle reacties Link kopieren
http://www.euronature.nl/alle-bestemmingen/Kroatië



Misschien even googelen op de terreinen die hier genoemd staan ?

Ik ben zelf nooit in Kroatië geweest, dus ik kan je niet van eigen ervaringern voorzien.



Alvast veel voorpret toegewenst bij het zoeken naar een leuke bestemming !
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb al zoveel gegoogled....ik wil gewoon ervaringen van mensen hier horen wat een fantastische camping is in kroatie! Dankje, het is de eerste keer, maar ga wel al altijd naar naaktstrand dus een droom komt uit :-)
Heb je al gekeken op http://www.naturismegids. ... 7/ervaringen/kroatie.html ?
anoniem_63cd52f643143 wijzigde dit bericht op 11-12-2014 11:45
Reden: url werk niet
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In de nieuwe UIT! staat een artikel over naturistische meezeilcruises in Kroatië.



http://zeilen-kroatie.nl
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Oh, en een artikel over aparte douchehokjes. Leest de NFN-redactie hier misschien mee?

88% van de geënqueteerden vindt collectieve douches prima.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 12 december 2014 @ 21:26:

Oh, en een artikel over aparte douchehokjes. Leest de NFN-redactie hier misschien mee?

88% van de geënqueteerden vindt collectieve douches prima.









Drie jaar geleden zijn we in Valalta bij Rovinj geweest. Heel groot, heel veel mensen en toch vonden wij het een prettige vakantie. We hadden toen overigens wel een stacaravan omdat Feliciaatje nog zo klein was dus ik weet niet of er samen wordt gedoucht....



Ik weet niet wanneer we weer naar Valalta gaan maar dat we gaan staat denk ik wel vast.
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben naar een naturistencamping bij Umag geweest, echt Noord Kroatië.. We hadden wel een leuke plek, maar zijn weggeregend. Ik geloof ook niet dat ik die camping direct zou aanraden, maar onder het slechte weer hadden we een leuke vakantie gehad. Met 's nachts muziek van de nachtclubs aan de overkant van de baai in Slovenië.



Viel wel tegen dat er veel geklede mensen op het strand zaten, ook met mooi weer. Zelfs mensen met sluiers.. lig je misschien niet zo prettig naast, naakt.
Later is nu
quote:Snoesje666 schreef op 12 december 2014 @ 21:24:

In de nieuwe UIT! staat een artikel over naturistische meezeilcruises in Kroatië.



http://zeilen-kroatie.nlOp de Facebook pagina van de NFN ( https://www.facebook.com/ ... ederatienederland?fref=ts ) heeft de NFN 15 september een bericht geplaatst waarop meer dan 30 reacties gekomen zijn. Ook hier is het overgrote deel van de reageerders postief over gezamelijk douchen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de vergelijking met vlooiende apen wel leuk.



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
We willen in de meivakantie naar Cap d'Agde. Als je de swingers wilt mijden, ben je dan aangewezen op camping Oltra? Of heeft iemand een tip voor een appartement?
Alle reacties Link kopieren
Swingers zijn overal, ook op de camping. Die mensen kun je dus niet vermijden.

Wel is het zo dat je geen "actie" zult zien op de camping.



Er zitten veel vaste mensen (al dan niet swingend) en de mamies en papies hebben de kleinkinderen te logeren. Er is ook een miniclub, die voor Nederlandse kinderen niet echt leuk is, omdat de medewerkers geen Nederlands spreken. Snoezekind gaat alleen naar het boogschieten en de luchtkastelen.



In mei is er aardig wat keuzevrijheid aan plekken op de camping. De huurappartementen vinden we klein en kil, vooral de tweepersoons studio's. We hebben wel kennissen met een dubbel (uitgebroken) appartement, en dat zou voor ons net leefbaar zijn. Je hebt ook kans dat je bovenop een terras zit, met alle bijbehorende herrie.



De camping is het rustigste deel van het naturistendorp. Klokslag 12 uur gaat de nachtrust in. Hierop wordt behoorlijk op gecontroleerd. Als je vanaf de entree rekent, dan heb je op de tweede helft van de camping de minste lawaaioverlast van het dorp.



Op andere campings vind je ook swingers, alleen iets minder gemakkelijk.



De enige camping die wij écht vermijden is Ran du Chabrier. Dat is gewoon een openluchtneukparty.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Dank voor je uitgebreide antwoord Snoes!

Het vliegen op Cap d'Agde is eenvoudig en niet duur. En je zit aan de Middellandse Zee.

Misschien dat we Corsica ook nog meenemen bij het maken van plannen. Ook al zou dat lastiger zijn met het openbaar vervoer.
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen rijbewijs ?



Op Corsica kun je eigenlijk niet zonder huurauto.

Het is wel het prachtigste eiland dat we kennen, en in het voorseizoen ruikt het eiland heerlijk naar de maquis die in bloei staat.



Cap d'Agde is volgens mij het enige naturistenterrein dat (probleemloos) per bus ter bereiken is. Het vliegveld van Vias is niet voor niets onlangs omgedoopt naar Cap d' Agde.



Als Kevin8 hier nog meeleest/meeschrijft kan hij je wellicht meer vertellen over het OV.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Corsica is prachtig zeker doen! Als je geen auto hebt, liften is daar heel gebruikelijk. Ik heb ook wel eens een Nederlands stel meegenomen.

Die neuk party camping lijkt mij dan wel weer leuk :-)
Ja, ik heb een rijbewijs. Partner niet. Heb vorig jaar een auto gehuurd in Italië, maar dat was een complete ramp. Ik rij al slecht in NL, laat staan op bochtige hellingen. We hebben naast de auto staan springen toen we die ongeschonden (aan de buitenkant) weer inleverden.
Alle reacties Link kopieren
quote:FruitAppel schreef op 23 december 2014 @ 00:24:

Corsica is prachtig zeker doen! Als je geen auto hebt, liften is daar heel gebruikelijk. Ik heb ook wel eens een Nederlands stel meegenomen.

Die neuk party camping lijkt mij dan wel weer leuk :-)



Niet als je met je dreumes over dat terrein heen MOET lopen omdat je anders vanaf Chateau de Ferreyrolles niet bij het strandje kunt komen....

Wat mensen uitspoken mogen ze zelf weten, maar mijn kind hoeft daar niet mee geconfronteerd te worden.



Dat is dus de reden dat we niet meer naar Chateau de Ferreyrolles gaan, helaas.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ja dat snap ik maar ik heb (nog) geen kinderen en hou wel van wat erotische avonturen :-) alleen mijn vriend is niet echt Frankrijk fan
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je daar eens naartoe.



Persoonlijk vind ik uithangborden bij tenten met teksten als "op woensdag sexavond bij Beppie en Nelis" niet erg erotiserend. In het Nederlands, inderdaad.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Haha nee dat is waar, maar zitten er wel een beetje aantrekkelijke mannen tussen??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze niet gesignaleerd.

Maar ik ben er dus ook tien jaar niet meer geweest.



Ik mis Chateau de Ferreyrolles wel, supergoed restaurant en heerlijke douches.

Die douches zagen er niet uit, maar zo'n lekkere straal hebben ze nergens anders.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Zo, dat was even graven.....



Mensen, de zon schijnt, ik heb zin in vakantie!!! Dat we in ieder geval weer naar Le Clos de Ferrand gaan staat vast, maar ik zou ook naar La Clapère willen. Aan te raden met een dan net vijfjarige?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:felice71 schreef op 15 februari 2015 @ 11:57:

Zo, dat was even graven.....



Mensen, de zon schijnt, ik heb zin in vakantie!!! Dat we in ieder geval weer naar Le Clos de Ferrand gaan staat vast, maar ik zou ook naar La Clapère willen. Aan te raden met een dan net vijfjarige?Vast al gelezen ?

Of hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven