rare sex fetish

10-11-2014 20:42 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe ik het moet noemen maar ik ben nu single en moet toch op de een of andere manier een beetje aan mijn trekken komen, en een friend with benifits heb ik niet. Van de ONS ben ik niet zo...

ik wist altijd dat ik de gedachte dat 2 vrouwen seks hebben wel geil vond (harde seks), maar het moet wel op beeld zijn (tv of internet), maar IRL moet ik daar niet aan denken, ik vind het irl helemaal niet geil ofzo, vind vrouwen wel mooi irl maar helemaal niet sexueel aantrekkelijk. Ik vind dit zo een rare kronkel.. online wel opgewonden worden van 2 vrouwen die harde seks hebben maar irl helemaal niet. Is dit raar of valt dat wel mee?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat iedereen wel fantasiën heeft, die je IRL niet wilt uitvoeren.

Kan ook veranderen in de tijd.

Eentje heb ik er uiteindelijk toch gedaan, en was achteraf een hele mooie ervaring.

Die andere doe ik (nog) niet. ;)
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Laat ons voorop stellen dat niks raar is, een gevoel is een gevoel en zolang niemand pijn doet of tegen de wet is dan is dat helemaal persoonlijk..



Wij hebben toch een beetje hetzelfde moet ik zeggen. Altijd de fantasie gehad mijn vrouw kei hard tekeer te zien gaan met een andere vrouw (sex natuurlijk). Toen we eens een date hadden met een (stuk jongere) meid [...] hebben ze zich laten gaan. Ze hebben elkaar heerlijk verwent en ergens had het ook wel wat maar de tedere sex doet het toch meer voor mij irl.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-06-2018 09:12
Reden: Spam
2.12% gewijzigd
swinger dates

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven