Het voelt niet helemaal goed..

11-12-2014 13:10 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik wil even jullie meningen horen. Oktober is mijn laatste relatie uitgegaan, waarin mijn ex vriend best wel dominant en dwingend kon zijn. Dit wil ik niet meer, vandaar dat ik dit even wil voorleggen om te kijken of ik niet gewoon een beetje overdrijf, omdat ik bang ben dat ik er straks weer veel te diep in zit.



Ik heb sinds een tijdje een nieuwe relatie die heel goed ging, en waarin ik me ook heel fijn voelde. We hebben pas sinds een tijdje seks, niet meteen vanaf het begin. Ik vond de seks met hem heel erg fijn. Hij komt nu een paar keer per week bij mij slapen na het werk, we hebben dan eigenlijk altijd seks. Ik ben de afgelopen dagen heel erg moe, ben druk en er spelen een aantal prive dingen die mij best wel veel energie kosten. De afgelopen twee dagen lagen we dus gewoon normaal in bed, we hadden het een beetje over seks, dat ik het echt heel fijn met hem vind, maar ik viel tussendoor wel steeds in slaap. Op een gegeven moment wordt hij ineens boos en draait zich om en zegt 'Hier heb ik dus niks aan, je zit mij wel op te geilen met je stem en om zo dichtbij te komen liggen, maar vervolgens val je steeds in slaap en komt er dus niks van'. Ik uitgelegd dat ik echt heel moe ben, en eigenlijk echt een keer geen zin had.

Uitgepraat en gaan slapen.



Gisteravond hetzelfde, hij vroeg, 'ben je moe?' ik zei eerlijk dat ik dat wel een beetje was, en hij werd echt ineens heel erg boos 'Dus het is weer hetzelfde als gisteren, ik ga niet twee dagen gefrustreerd rondlopen door jou, zo is er echt niets leuks aan, dit kun je toch niet doen'. Hij was echt boos en 'gekwetst'. Dit vond ik erg en we hebben op een gegeven moment toch seks gehad.. Ik vond het op dat moment wel lekker, maar ik was eigenlijk liever gaan slapen. Hij zegt dat je dat soms gewoon voor elkaar doet en dat hij dit van mijn kant echt niet vond kunnen, om hem twee dagen 'op te geilen' (niet bewust gedaan) en het dan niet te doen.



Ik voel me nu alleen een beetje raar, het is net alsof ik hem seks moet geven omdat er anders een probleem is.. Of vat ik dit te overdreven op?
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 11 december 2014 @ 15:26:

Oi, dat lijkt mij geen fijngevoelig typ.



Ik lees zoiets als: "wijven, die zitten je alleen maar op te geilen, en heb je een hoop moeite geïnvesteerd, dan krijgen ze het in hun kop om je af te wijzen".



Die persoon gaat het niet om jou (om jullie) maar hoe hij zijn ballen geleegd krijgt als hij moet.



+1



Getverdegetver, ben ook heel benieuwd hoe hij gaat reageren op jouw reactie
Alle reacties Link kopieren
Bedankt curly85 en iedereen eigenlijk Ik weet wel zeker dat hij niet agressief naar mij toe is gelukkig, ik verwacht dat ook niet als ik het hem vertel, ik wil sowieso graag even weten wat hij er over denkt, kan me niet voorstellen dat dit voor hem helemaal goed voelde? En daarna lijkt het mij inderdaad beter om ermee te stoppen.. Ik voel me na gisteren er echt niet goed over en misschien sowieso wel goed om een tijdje alleen te zijn zoals iemand al zei..



Ik zie hem morgenavond, ik zal daarna nog even updaten hier.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt opnieuw hetzelfde type partner gekozen, iemand die dominant is en die een knuffel of een beetje tegen iemand aanhangen als een opbouw ziet naar seks. Dat is trouwens zijn probleem, wanneer jij niet wil dan wil je niet. Ik zou hem dumpen. Hij klinkt te dwingend.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:eshaaa schreef op 11 december 2014 @ 16:47:

Bedankt curly85 en iedereen eigenlijk Ik weet wel zeker dat hij niet agressief naar mij toe is gelukkig, ik verwacht dat ook niet als ik het hem vertel, ik wil sowieso graag even weten wat hij er over denkt, kan me niet voorstellen dat dit voor hem helemaal goed voelde? En daarna lijkt het mij inderdaad beter om ermee te stoppen.. Ik voel me na gisteren er echt niet goed over en misschien sowieso wel goed om een tijdje alleen te zijn zoals iemand al zei..



Ik zie hem morgenavond, ik zal daarna nog even updaten hier.

Verwacht het onverwachte

hij kan:

A agressief worden

B Zielig gaan doen, dat hij het niet zo bedoeld heeft, beterschap belooft, en je binnen afzienbare tijd weer met hetzelfde probleem zit

C het goed opnemen en vertrekken.

Ik hoop voor je op het laatste maar ben bang voor optie A of B
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Brrr! klinkt ook als mijn ex! Wiebberen! Als hij nu als zo gaat lopen manipuleren geef ik je succes en sterkte bij wat nog komen gaat!
Alle reacties Link kopieren
Het belangrijkste is volgens mij hoe hij met een issue omgaat, niet wat het issue is (in dit geval: jij had geen zin). Hij zet je onder druk om over je grenzen te gaan en dat is niet goed. Het is heel normaal dat twee mensen in een relatie niet tegelijkertijd hetzelfde willen, dat gaat nog heel vaak gebeuren. Maar als de een boos gaat doen, doet alsof hij opzettelijk gekwetst is en de ander pusht om zijn zin te krijgen: slecht verhaal.



Zeg in ieder geval duidelijk dat je hier niet van gediend bent. Het is verder aan jou of jij hem nog een kans wilt geven/met hem verder wilt, of dat je er zo niet blij van wordt.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Advies is wel duidelijk

Maar hoe gaat het met TO?
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Succes TO, heb sws ff een standby. Iemand die je om zo en zo laat bericht/belt. Just to be sure.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
WTF!



Ik zou die vent gelijk dumpen.. Mafketel. Ik lees dat jullie dus eigenlijk nog erg kort bij elkaar zijn en hij gaat nu al dit gedrag vertonen? Met andere woorden, hij eist dus seks van je, als hij daar is en als je niet aan zijn verwachtingen voldoet dan is er trammelant in de tent..



Ik ben bang dat hier een topje van de ijsberg onthuld wordt. Wegrennen, voor het te laat is en je een zelfde relatie krijgt als met je ex!
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 11 december 2014 @ 13:14:

Hij komt alleen maar bij je om te neuken.

Natuurlijk vindt ie het dan stom als jij moe bent want dan kan hij geen seks hebben en had hij net zo goed thuis kunnen blijven.beetje kort door de bocht maar verwoordt het wel... dit gaat m niet worden
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:eshaaa schreef op 11 december 2014 @ 13:58:

Ik zie nu van mezelf ook wel in dat ik misschien inderdaad niet echt het beste soort mannen aantrek voor mij op dit moment, en daar moet ik inderdaad zelf iets aan doen.Newsflash...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:Hij komt nu een paar keer per week bij mij slapen na het werk, we hebben dan eigenlijk altijd seks.Ik vind persoonlijk seks na het werk niet zo tof, dan wil ik eten en daarna mijn huishouden doen. Gaat hij daarna weg?
Alle reacties Link kopieren
Oeh wat een engerd. Zeg eens 4 dagen nee, waarschijnlijk ben je dag 5 weer vrijgezel.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu TO?
Alle reacties Link kopieren
Als mijn vriend tegen mij aanligt in bed en ik wil met hem gaan vrijen en hij zegt dat hij moe is, zou ik ook teleurgesteld zijn. Daarom hebben wij afgesproken dat we, voordat we naar bed gaan, aangeven dat we moe zijn en liever willen slapen. Dat betekent niet dat we geen zin hebben om te vrijen, maar dat we daar te moe voor zijn.



O, en in het begin hadden wij ook altijd seks als wij elkaar zagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoelang je een relatie met hem hebt maar het klinkt dat het niet heel erg lang is. Dit betekent dat dit gedrag alleen maar erger gaat worden.. Als hij nu al geen rekening met je houd dan zal dit op langere termijn ook niet gebeuren.. Het is helemaal aan jou wat je hiermee wilt doen? Persoonlijk zou ik hem de deur uitwijzen, puur omdat hij geen rekening met jou houd want dit zal vast nog wel vaker gebeuren.. Dat je geen zin hebt of moe bent, en dan krijg je iedere keer zo een discussie!
Alle reacties Link kopieren
@Swinta Serieus? Jullie geven elke avond voor het naar bed gaan aan of je wel of geen seks wilt? En de standaardsetting is elke avond seks behalve als iemand geen zin heeft?

Ik word al moe bij de gedachte eraan, ik ga elke avond naar bed om te slapen...seks komt als we er toevallig zin in hebben.

(En ja...toen we elkaar net kenden hadden we ook elke dag seks, maar ook de vlinders in buik hebben op gegeven moment rust nodig )



Als een man na vijf weken relatie al gaat zeuren als hij twee keer zonder seks naast je moet liggen in bed (de horror!) lijkt het me dat zijn focus niet echt op jullie relatie ligt maar alleen op de seks, een leuke man zou je een kusje geven en je slaap lekker wensen, omdat hij erom geeft dat jij je de volgende dag weer lekker fit voelt, jouw welzijn is belangrijker dan een potje seks.
Creap alarm!! Dit is zorgelijk, wat een mannetje, gauw weghollen man,

het tempo waarin zijn gedrag nu over de schreef gaat volgt elkaar heel snel op, gelijk gisteravond deed hij het weer dus hij heeft geen spijt van zijn vorige uitbarsting en hij doet niet eens moeite om net te doen alsof hij spijt heeft van zijn vorige uitbarsting dus dit gaat steeds vervelender worden en dit is niet goed voor jouw eigenwaarde, gelijk je grenzen aangeven, nu je ze nog hebt...
Alle reacties Link kopieren
Deze man heeft met zijn daden en woorden bewezen alleen maar voor jou te gaan vanwege de seks. Niks anders. Hij geeft niet eens een klein beetje om je. Meid, waarom pik je dit? Waarom denk je dat je niet beter verdiend? Ik raad je aan om iets van een assertiviteitstraining of weerbaarheidstraining te volgen. En eh deze man te dumpen. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm ik vind de reacties wel erg ongenuanceerd, hoor.



Ik heb een vriendin gehad die zo was. Afgewezen worden, dat vond ze echt verschrikkelijk. Ten eerste vond ze dat de relatie voorrang had boven werk en vrienden, dus "moe", dat vond ze een indicatie dat mijn prioriteiten verkeerd lagen. En ten tweede vond ze dat je niet altijd hoeft te neuken maar gewoon even oraal bevredigen was ook fijn en een prima manier om die ander niet af te wijzen.



Ik vind het een kwestie van instelling. Sommige mensen houden zo hun relatie bij elkaar.



Die reacties van "dumpen, dumpen! Heb je hem al gedumpt? Nou? Nou?" Daar houd ik echt niet van. Agressief, terwijl we het over een man hebben die verliefd is op topic starter.
Alle reacties Link kopieren
in mijn kringen is het niet gebruikelijk om seks af te dwingen bij iemand waar je verliefd op bent...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:pokkewijf schreef op 21 december 2014 @ 00:42:

in mijn kringen is het niet gebruikelijk om seks af te dwingen bij iemand waar je verliefd op bent... Hee waar is die leuke avatar van je??
Alle reacties Link kopieren
quote:Antoon69 schreef op 21 december 2014 @ 00:55:

[...]





Hee waar is die leuke avatar van je??die komt na de kerst weer terug hoor
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Beter even tijd nemen voor jouzelf, ipv een relatie beginnen met een andere man. Neem de tijd om uit te rusten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven