Wat is lekker van de lidl?

27-07-2008 18:26 909 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf morgen is er hier een lidl. Nu ken ik de lidl helemaal niet en vraag ik me af wat nou echt de lekkere goede producten zijn, en welke producten ik bete rniet kan kopen!



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Lekker: de verse broodjes, de groente, de MixxedUp energy drank met cassis, de banoffee pie!



Niet lekker: de neppe Pringles, chipsletten heten ze volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
En het brood! Ik koop daar altijd Zonnepittenbrood. Het lekkerste brood dat er te krijgen is, vind ik
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben ze sinds kort verse noten liggen om te scheppen.

De pistachenoten zijn zalig!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Verse noten hebben ze hier nog niet. Lijkt me super.

Maar de voorverpakte noten zijn ook goed. De apart verpakte pecannoten, walnoten en paranoten.



En het rode sinaasappelsap in fles uit de koeling.



En de rosevalaardappeltjes in ovenschaaltje.



En de diepvries apfelstrudel met hun vers geklopt slagroom.
Hier ook favoriet: gratin met broccoli
Alle reacties Link kopieren
Heb net even geinformeerd: verse noten komen bij ons ook. Maar ze moeten eerst plaats maken in de winkel.

Heb de Banoffee taart meegenomen om te testen.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe iedere week de boodschappen bij de Lidl.

Geen hele broden kopen, zijn taai. Bij een Lidl die is uitgebreid met een losse broodjes balie zeker kaneelbroodjes en baguette kopen. Dat is echt goede kwaliteit.

Verder zijn groente en fruit altijd goed.

Nu met de feestdagen voor de deur hebben ze een periode met luxe producten, ook aanrader.

Schoonmaak middelen zijn ook helemaal goed, heb vaak de vochtige doekjes voor in de keuken.

En wat ik ook prettig vind de ongezouten casewnootjes, voor een betaalbare prijs en zijn van goede kwaliteit.

Bloemen...vooral tijdens tulpen tijd.



En nee ik werk niet voor de Lidl, ben gewoon een zeer tevreden klant.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma95 schreef op 21 november 2014 @ 11:48:

Heb net even geinformeerd: verse noten komen bij ons ook. Maar ze moeten eerst plaats maken in de winkel.

Heb de Banoffee taart meegenomen om te testen.Ga ik vanavond ook halen....ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma95 schreef op 21 november 2014 @ 11:48:

Heb net even geinformeerd: verse noten komen bij ons ook. Maar ze moeten eerst plaats maken in de winkel.

Heb de Banoffee taart meegenomen om te testen.Die is lekker!! :-) Ik heb 'm zojuist ook weer gekocht. Smakelijk alvast.
Alle reacties Link kopieren
quote:Raldy schreef op 19 november 2014 @ 09:01:

[...]





Wat is er mis met je bij zoiets inbeelden? Het gaat erom of je het lekker vind.



Precies. Ik drink weer altijd First Choice cola, die vind ik lekkerder dan de echte Pepsi enzovoort.



Zal ik me dan wel inbeelden...
De chocola is lekker en de cola is ook wel goed.



Ze hadden een tijdje geleden ijs van kokos in een halve kokosnoot, heerlijk. Helaas zit dat niet standaard in het assortiment, hoewel ergens maar goed ook, want het was verslavend.
Alle reacties Link kopieren
Die chocola met die oreo (Neo) erin. Zoooo lekker!!
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog tips voor lekkere, sterk smakende kaas van de Lidl?
Alle reacties Link kopieren
Gorgonzola Piccante.
Alle reacties Link kopieren
het is toch altijd afhankelijk van je smaak?



Klein voorbeeld is curry:

ik heb de duurdere ahmerken, de huismerken en de aldi/lidl merken geproefd..

en ja vind die van de aldi het lekkerst. Mosterd haal ik dan weer van een a-merk.

Groenten en fruit vind ik van de lidl verser en beter dan van de AH.

Ik haal liever Spa casctus/citroen dan de lidl-variant want die eerste blijft gerust een week nog steeds lekker.

De rucola van de lidl vind ik ook erg lekker, de pindakaas van de aldi en lidl vind ik evengoed als de ah en calve variant dus dan kies ik voor de goedkoopste.



De 'dubbelfris' en ijsthee van de lidl vind ik niet te zuipen, van lipton ook niet maar de ijsthee van de aldi wel en de dubbelfris eigen merk jumbo wel.



De vissticks van de lidl zijn lekker

Zo vind ik de chocolade 'nero'van de lidl lekkerder dan milka-oreo omdat die 1ste geen melkcremevulling heeft.



En zo kan ik doorgaan.Als je de tijd hebt probeer dan gewoon verschillende producten. iets meteen afzweren om de prijs/kwaliteit terwijl je het nog niet geproefd is onzinning.

Wat budget betreft is het ook beter om eens in de ah/jumbo rond te neuzen, vaak hele goedkope producten. al moet ik zeggen dat ik de budgetmerken van een slechtere kwaliteit vind dan aldi/lidl (die laatste is natuurlijk ook een eigen merk en geen budgetmerk wat veel mensen vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Banoffee net op.

Het ziet er deftig uit met die chocolade krulletjes en caramelblokjes, maar de banaan smaak is iets te weinig. Caramel in het midden is wel lekker.



Straks de chocolade variant proberen.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Griekse en Turkse yoghurt, humus (lekkerste die er is), muesli (in die paarse pakken, zonder suiker, maar met veel vruchten en noten), broodmix, diepvriesvis, uien en verse groenten en fruit.

En ook: hardloopkleding, laarzen, sporthorloge, broodbakmachine, magnetron.

En ik vergeet vast nog wel wat. Mocht je nog eens in Duitsland komen, ga daar dan ook langs een Lidl. Het assortiment is daar groter, en de meeste dingen (maar niet alles, dus let op) zijn daar een stuk goedkoper. Wij kopen in Duitsland altijd wijn.
Alle reacties Link kopieren
De walnoten
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Verse warme broodjes, appelflap bij de broodafdeling....Hmm

Walnoten, ongezouten in een zak

Fruit

Groenten



Als we in de vakantie ergens waar de Lidl is, dan gaan we er altijd heen.

Dan lopen we langer in de supermarkt omdat we alle tijd hebben.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Groene thee met gember
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
De vissticks zijn goed.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
.
retrostar wijzigde dit bericht op 20-12-2014 00:29
Reden: verkeerde topic
% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
De cruesli is heerlijk.

En ik heb vorige week de Tiramisu toetjes voor Kerst uitgeprobeerd.

Niet te eten. Een vreselijke chemische smaak. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook een goed product vind: Mixxed Up Cassis (Energydrank gemixt met cassis). Smakelijker dan andere energiedrankjes en werkt net zo goed (en is net zo ongezond )
Alle reacties Link kopieren
Ik had er na de lovende reacties hier heel wat van verwacht, maar ik vond de Banoffee dus echt zo geweldig niet.

Mijn persoonlijke favorieten zijn de vegetarische producten (NL)!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven