Boetes niet betaald door vriend

06-12-2014 19:42 343 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de auto van mn vriend op mijn naam staan. Hij kan zelf niet op naam nemen. Nou is het nogal zo dat hij af en toe wat boetes heeft. Die komen dus allemaal op.mijn naam binnen. We wonen wel samen, maar ik sta officieel op een ander adres ingeschreven.



Nou heeft mijn vriend geld zat en kan dan dus ook makkelijk de boetes betalen, maar door zijn laksheid doet hij het niet. Die boetes worden dus steeds verhoogd en tot dwangbevelen aan toe. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik dit niet chill vind en vind dat hij het gewoon op tijd moet betalen. Nu betaalt hij af en toe wel een boete , maar lang niet altijd. Nu we pas weer in de stad waren stond zijn auto weer fout geparkeerd. Ik zeg: doe hem even goed neer zetten. Hoezo zegt hij? Nou dan krijg jr weer een boete die je niet betaald en dan zit ik er mee, want alles komt tenslotte op.mijn naam terecht.

Nou werd die toch boos middrn op straat want ik maakte hem zomaar uit voor wanbetaler. Stel je voor dat iemand achter ons het gehoord heeft. Kankerweg, kutwijf kreeg ik allemaal naar mn hoofd. Hij zei die boetes betaal ik heus wel, het is toch mijn pakkie aan als ze oplopen. Al worden ze 1000 euro ik betaal toch.

Maaar ben ik nou echt zo'n bitch dan?? Ik bedoel het staat allemaal op mijn naam , ik loop straks dr schulden in op. Dat is toch gewoon niet chill. Hij zegt wel dat hij het allemaal betaald, maar straks doet hij het niet. Dan komen ze mij gijzelen hoor.. Hij zegt dat niemand anders hier een probleem van zou maken behalve ik.. Maar wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Pejeka , dat zie je goed.

Maar dit draadje loopt volgend jaar kerstmis nog.

Of hij heeft haar verzopen, das uiteraard ook nog een optie.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
quote:pejeka schreef op 17 december 2014 @ 19:58:

Maar wat ik even oprecht niet snap. Heb het draadje gevolgd. Ogen van TO waren in zoverre open gegaan dat ze snapte dat haar vriend geen fijn relatiemateriaal was. Ze wilde weg. Hartstikke prima. Dan ga je zo'n koekwaus toch niet nog even op het laatste moment tegen zijn haren in strijken door met allerlei bullshit over vreemdgaan ruzie te gaan maken? Als je er toch al van overtuigd bent dat hij een minkukel is, dan heb je toch maar 1 ding voor ogen: wegkomen zonder kleerscheuren? Dan ga je toch niet op het laatste moment nog even een ruzie beginnen? En al is hij dan 100 keer vreemd gegaan, wat kan jou dat dan nog schelen? Je wilt weg, en het heilige kruis na, of zie ik het nou verkeerd?



Dat ze daadwerkelijk weg wilde heb ik gemist. Maar nu is de kans er en wordt hij niet gegrepen. Ze heeft immers weer toegang tot een telefoon/internet en wat spullen.



Zie ook regelmatig topics met vrouwen die niet meer willen, maar dan alsnog op partnerlief gaan zitten wachten tot hij het uit maakt of wonder boven wonder zich ineens anders gaat gedragen.



Of dat ze het netjes willen uitmaken en vragen hebben over dingen waar ze toch nooit een bevredigend antwoord op zullen krijgen. Gewoon wegwezen en mocht je daarna nog willen zeggen dat het uit is. Doe dat voor mijn part via de mail of sms. Niet netjes, maar dat zijn deze klootzakken ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Sunshine, wat heb je nu gedaan? Ben je bij hem weg?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd... hoop dat het goed gaat met je.
Alle reacties Link kopieren
Eens. Hup neem het heft in eigen hand, stel je niet zo op als een slachtoffer. Waar een wil is is een weg. Wil je wel ECHT bij hem weg eigenlijk??quote:Doreia schreef op 17 december 2014 @ 14:58:

Bel je ouders. Hij heeft je totaal in zijn macht. Zelfs nadat je erachter komt dat hij vreemdgaat, blijf je bij hem omdat je nergens naartoe kunt. Zelfs nadat hij je na je beschuldiging alle hoeken van de kamer heeft laten zien, blijf je bij hem.



Wanneer is het genoeg voor jou?

Wanneer zeg je: tot hier en niet verder?

Zelfs een hond laat zich zo niet behandelen als jij je nu laat behandelen.



Je hebt zelfs de sleutels van je EIGEN kamer niet? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Je had desnoods op sokken erheen kunnen gaan. Kom op vrouw, uit die slachtoffer rol. Zo gauw jij die sleutels weer hebt (gevonden) loop je de deur uit, trek je die achter je dicht en kondigt niet eens aan dat je weg bent. Sta op en wandel. Echt waar.
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=exnOTh-ABME



dit verteld het helemaal.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Sun, inventariseer waar je dringendste spulletjes liggen, papieren dus. Als hij even weg is, pak ze bij elkaar en vertrek. Ga naar het politiebureau en vertel het verhaal. Als je geen schoenen hebt, ga je op sokken. Ga.
Alle reacties Link kopieren
Sun heeft sinds 17 december al niets meer van zich laten horen.



Die zit nog gewoon bij die kutjanus en ziet zelf ook wel in hoe stom ze is.

Uit schaamte zal ze hier ook niet meer reageren denk ik.



Die beseft gewoon niet dat zij de enige is die er voor kan zorgen dat e uit deze ellende komt en dat haar problemen met de dag groter worden totdat ze voor een normaal mens niet meer te behappen zijn.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
@Bitje93 ik hoop zo dat je ongelijk hebt. Misschien heeft Sunshine het wel te druk gehad met vertrekken. Ik hoop het, en dat ze met de kerstdagen fijn bij familie of vrienden was.



Sunshine, als je dit leest: als ik ongelijk heb en Bitje93 het wel bij het rechte eind heeft: Schaam je niet tegenover ons als je nog niets hebt kunnen doen, of het nog niet durft. Je kunt nog steeds gaan. Stel het niet te lang uit echter, en laat je ook niet lijmen door lieve praatjes van hem.



Ik hoop gauw wat positiefs van je te horen hier.
Broeva!!! Haro!!!
Alle reacties Link kopieren
Beide wegdoen ( auto en vriend) Je laat je toch niet zo behandelen ????
Alle reacties Link kopieren
quote:fiona32 schreef op 30 december 2014 @ 16:19:

Beide wegdoen ( auto en vriend) Je laat je toch niet zo behandelen ????Ik zou de mensen de kost niet willen geven die vast zitten in een zeer slechte relatie en toch niet weg durven. Het is zo makkelijk gezegd dat je daarmee moet breken maar het ook doen is vele malen moeilijker dan we ons kunnen voorstellen.
Broeva!!! Haro!!!
Alle reacties Link kopieren
Kijk, ieder persoon is verantwoordelijk voor de keuzes die ze zelf maken. Keuzes hebben gevolgen, in dit geval heeft TO slechte keuze gemaakt. Dan moet ze ook de consequenties onder ogen zien. En de moed bij elkaar zoeken om toch uit de relatie te stappen.
Alle reacties Link kopieren
man sloopt exvriendin



Andere mensen natuurlijk, maar ik moest heel erg aan dit topic denken toch bij dit nieuwsbericht. Ik hoop dat het je goed gaat, TO.
Alle reacties Link kopieren
De auto van je vriend op jouw naam staan? En jij bent verantwoordelijk voor de boete's ?



Jij bent niet echt slim bezig zeg. Auto laten overschrijven en een eigen leven beginnen. Zonder hem welteverstaan. Het moet toch niet gekker worden..
Alle reacties Link kopieren
Zie ook je vorige topic..
Alle reacties Link kopieren
quote:liebeskind schreef op 02 januari 2015 @ 20:41:

De auto van je vriend op jouw naam staan? En jij bent verantwoordelijk voor de boete's ?



Jij bent niet echt slim bezig zeg. Auto laten overschrijven en een eigen leven beginnen. Zonder hem welteverstaan. Het moet toch niet gekker worden.. Goh, die tip was de afgelopen 14 pagina's nog niet gegeven
Alle reacties Link kopieren
Een hogere functie in het bedrijf zegt niets, to!!! En toch de auto op jouw naam zetten. Hij kan verschillende criminele dingen uitvreten en jij draait in de bak of draait er voor op. Ik wist niet dat er zoo domme mensen bestaan!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:smulrol schreef op 02 januari 2015 @ 22:38:

[...]



Goh, die tip was de afgelopen 14 pagina's nog niet gegeven Kan nooit genoeg gezegd worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven