Entertainment alle pijlers

Royke Donders dondert door

29-04-2014 21:34 587 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
Nou, de blik op volgende week liet al een conflict zien tussen Roy en Rianne. Laatste claimt hem nogal en doet te emotioneel. Maar wie zegt dat alles echt is????
quote:iones schreef op 10 december 2014 @ 17:42:

Nou, de blik op volgende week liet al een conflict zien tussen Roy en Rianne. Laatste claimt hem nogal en doet te emotioneel. Maar wie zegt dat alles echt is????

Precies, met de camera op hun neus bedenken ze heus wel wat er wel en niet gebeurt hoor. En een beetje strubbelingen betekent niet automatisch een familievete.

En de Televaag heeft daar al vast op het voorstukje voortgeborduurd.
Er komt zo een stukje bij Kwalbert en de 2 kwebbels op tv.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er nog iemand?

Wat denken jullie is die ruzie in scène gezet of echt?
Alle reacties Link kopieren
Of het in scène is gezet weet ik niet, maar het wordt wel lekker uitgemolken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
900 euro aan kerstspullen bij het tuincentrum!
Alle reacties Link kopieren
quote:Margheritaa schreef op 16 december 2014 @ 21:32:

900 euro aan kerstspullen bij het tuincentrum! Blind pinnen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bizar een tweede intratuin in broekhoven....de serie zal vast goed betaald hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp werkelijk niet dat hij kronen heeft genomen. Roy had een prachtig gebit, echt te idioot voor woorden. En ik snap ook niet dat die tandarts zomaar een gaaf gebit gaat verminken, want dat vind ik. Ja, ik snap het wel, die tandarts denkt enkel aan zijn bankrekening. Het is zelfs lelijker geworden, nu lijkt het net een kunstgebit. Zo ontzettend zonde.
Die nieuwe bijtsteentjes zijn ongetwijfeld gedeeltelijk gesponsord. De naam van de tandenboer kwam namelijk weer duidelijk in beeld, zij zitten ook vaak in metamorfose-programma's waarin o.a. gebitten gerenoveerd worden.

En us Royke staat ook op de site van de tandenboer met zijn nieuwe tandjes. http://www.cdctandzorg.nl/
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de man van Rian er zo slecht uitzien dit seizoen. Of ziet ie er altijd zo uit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven