opgenomen programma's verwijderen

16-12-2014 19:41 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tv met het opnemen-pakket van Telfort en nu lukt het me niet om sommige programma's die ik opgenomen heb te wissen.

Het opnemen als serie heb ik al uitgezet, omdat ik dacht dat het daar misschien aan lag.



Iemand de gouden tip?
Alle reacties Link kopieren
1. De firmware van de TV-ontvanger opnieuw inladen en dan (mochten die oude opnamen er nog steeds instaan) daarna proberen die te verwijderen. Opnieuw laden is natuurlijk wel iets anders als de ontvanger een paar minuten uit- en weer aanzetten. Op deze KPN-link staat voor allerlei typen TV-ontvangers hoe het werkt: http://forum.kpn.com/t5/T ... r-resetten/td-p/176511#01

2. Ik heb een keer een paar hardnekkige niet verwijderbare opnamen weg kunnen halen via de iTV op de PC/laptop. Bij Mijn Opnames kwamen ze voor en ik kon ze daar heel gemakkelijk in de prullenmand "kiepen". Werkte prima.



Telfort

Gevonden op internet, ik las dat meerdere mensen dit ook hadden.
Alle reacties Link kopieren
Dank je, ik ga morgen gelijk aan de slag!
Hee, dat heb ik ook (XS4all glasvezel) en pas nadat we de optie opnemen als serie er op kregen en idd dus programma's die ik als onderdeel van 'n serie had opgenomen. Die zijn nu niet meer te verwijderen ondanks serie opnemen al uitgezet.
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad sinds de optie opnemen als serie er is, dat ik sommige programma's, o.a. Roy Donders en ER, niet meer kan verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Dit probleem heb ik ook. Heb serie opnemen ook al uitgezet maar sommige programma's kunnen niet verwijderd worden. Volgens mij is het resetten van het TV kastje de enige optie. Zijn de andere opnames dan ook weg, als je het kastje reset??
Hier ook. Wel met pakket van kpn. Uiteindelijk verdwijnen ze wel want dan is de opname verlopen. Er zit echter geen enkele logica in. De ene afl. kun je wel wissen en de andere wel.



Ook kan ik geen series anuleren en neemt hij soms series in 1x niet meer op

Vaag systeem.
Alle reacties Link kopieren
Is er misschien ook iemand die weet hoe je kan zorgen dat hij maar 1 aflevering per dag van een serie opneemt? Bijv. gtst komt s'ochtends en s'avonds, ik wil alleen die van s'avonds opnemen, maar wel herhaaldelijk iedere dag.
Hier ook telfort: ik krijg ze wel weg en daar hoef ik gelukkig alleen de ontvanger voor uit te zetten. Het is vaak de allerlaatste van de serie die blijft staan.
quote:Heavylifting schreef op 17 december 2014 @ 19:35:

Is er misschien ook iemand die weet hoe je kan zorgen dat hij maar 1 aflevering per dag van een serie opneemt? Bijv. gtst komt s'ochtends en s'avonds, ik wil alleen die van s'avonds opnemen, maar wel herhaaldelijk iedere dag.

Het is idd nog niet geperfectioneerd, die optie. Want vaak komen er herhalingen en die wil je uiteraard niet, maar die neemt ie wel op.



Overigens is bij mij het niet verwijderen opgelost sinds ik m'n kastje heb herstart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven