Eigen wil laptop ben ik nu een beetje zat.

17-12-2014 22:15 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wellicht is het weer een vraag die zo simpel op te lossen is, maar ik heb het antwoord nog niet gevonden.



Ik heb een laptop die zo nu en dan zomaar iets verandert zonder dat je iets hebt gedaan/gewijzigd. Leuk een eigen wil maar het begint me al aardig mijn strot uit te hangen.



Onder Chrome waar ik onder forum, zet hij onder LETTERLIJK elk woord een rood kringeltje, zoals je normaal bij je spellingscontrole dan kan zien dat je het fout schrijft. Maar nu echt al een geruime tijd onder alle woorden. Dus hier op het forum maar ook onder Word bijv.



Iemand een idee hoe ik het weer normaal kan krijgen?



Alvast bedankt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Andere taal aanstaan bij de controle?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heb je in de spellingcontrole wel de juiste taal geselecteerd?
mosterd
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 17 december 2014 @ 22:17:

Andere taal aanstaan bij de controle?



Zou het zo makkelijk zijn?



Maar ik heb de instelling niet veranderd.



waar kan ik dat dan doen? Want het is bijv. hier op het forum maar ook bij Word.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Er is ook spyware die dat veroorzaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 17 december 2014 @ 22:30:

Er is ook spyware die dat veroorzaakt.Wat moet ik dan doen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 december 2014 @ 22:29:

[...]





Zou het zo makkelijk zijn?



Maar ik heb de instelling niet veranderd.



waar kan ik dat dan doen? Want het is bijv. hier op het forum maar ook bij Word.Géén idee
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
In Chrome; in het reactieveld gaan staan en rechts klikken. Bij mij heet het spell -checker options en dan taal kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Zijn het alleen kringetjes of krijg je ook een pop upje als je er met je pijl op gaat staan.
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 december 2014 @ 22:32:

[...]





Wat moet ik dan doen?



Virusscanner erover heen.



Je kunt ook even kijken onder geïnstalleerde programma's of je iets geks ziet. Dat had ik een tijdje, dan stond er steeds weer iets van maar een paar kb, net geïnstalleerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:inkie1 schreef op 17 december 2014 @ 22:34:

In Chrome; in het reactieveld gaan staan en rechts klikken. Bij mij heet het spell -checker options en dan taal kiezen.Weer wat geleerd, dank!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kan ook zijn dat je een document hebt geopend dat standaard op bijv. Engels stond qua taal. Daardoor kan soms je instelling veranderen!
quote:Nouschi schreef op 17 december 2014 @ 22:37:

[...]





Weer wat geleerd, dank!
Alle reacties Link kopieren
quote:inkie1 schreef op 17 december 2014 @ 22:34:

In Chrome; in het reactieveld gaan staan en rechts klikken. Bij mij heet het spell -checker options en dan taal kiezen.Ok, ga het proberen. OP de rest antwoord ik zo hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Oh wat oneerlijk.



Duizend maal excuus, zo makkelijk was het dus.



Even een dubbele facepalm voor mijzelf;



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ohwwww ik had het goed!! Mijn allereerste digiprobleem opgelost. Nou ja opgelost niet dat was Inkie natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:iamalady schreef op 17 december 2014 @ 22:39:

Kan ook zijn dat je een document hebt geopend dat standaard op bijv. Engels stond qua taal. Daardoor kan soms je instelling veranderen!



Ja ik denk het, en het benauwde mij want ik heb een nieuw project waar ik teksten moet maken die openbaar zijn en ik dacht, een spellingchecker zou wel handig zijn.



Dank jullie allemaal



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven