Gezellige (aanstaande) mama's in Leiden

14-12-2014 20:04 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Zoals de titel al zegt, lijkt het me leuk om in contact te komen met andere (aanstaande) mama's in Leiden. Ik heb leuke en lieve vrienden, maar geen daarvan wil en/of heeft kinderen en ik zie dat ook niet zo snel veranderen. Nu ben ik zelf ook niet het type dat de hele dag over haar kinderen praat, ik heb genoeg andere interesses, maar ik vind het wel jammer dat ik het nu met geen een vriendin kan delen...dus ik zou het leuk vinden als daar verandering in komt! Bovendien vind ik het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.



Wat meer over mij: ik ben bijna 34, getrouwd en moeder van twee prachtige dochters (van 2 en 3 maanden). Ik werk in de culturele sector en sinds een aantal maanden woon ik weer in Leiden (ik heb hier ook gestudeerd, maar ik ben daarna een paar jaar weggeweest).



Ik houd van uit eten en naar de film gaan, een drankje doen, muziek/naar concerten gaan, een dagje weg, shoppen, lezen, reizen, theater, kunst en cultuur en sporten, maar een avondje kletsen op de bank vind ik ook heel gezellig. Eigenlijk vind ik heel veel dingen leuk met het juiste gezelschap.



Spreekt dit je aan? Dan lijkt het me gezellig om van je te horen! Je leeftijd maakt me niets uit, maar het zou leuk zijn als we naast het moederschap ook wat interesses delen.



Mailen kan ook: indiansummer201@gmail.com



Wie weet tot gauw!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
He Julie, haha, klopt! Maar misschien is het Mamacafe inderdaad wel iets voor me. Ik dacht eigenlijk dat dat meer was voor vragen over borstvoeding enzo, maar ik keek net even op de site en zo te zien is het inderdaad ook bedoeld als ontmoetingsplek. Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Up!
Alle reacties Link kopieren
Laatste keer up! Ik heb inmiddels een leuke reactie gekregen, maar wie weet is er nog iemand die zich aangesproken voelt.
Alle reacties Link kopieren
Hi Indian summer!



Wilde eigenlijk zelf een oproepje plaatsen maar die van jou klinkt super leuk! Ben ook mama van twee jonge kindjes (3&5 maanden) en ben 30 jaar.



Interesses, eigenlijk best veel. Hou van gezelligheid, lezen, drankjes/koffie drinken, naar de markt, doe graag een poging om iets lekkers te koken/bakken en hou erg van reizen. Ben ook werkzaam in de reisbranche dus komt goed uit.





Nouja mocht bovenstaande je aanspreken hoor ik graag van je. Ben je inmiddels al naar het mamacafè geweest?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mus,



Ik zie je berichtje nu pas. Lijkt me leuk om je te leren kennen! Ik probeer je zsm een PM te sturen, maar ben nu op vakantie. Je kunt me natuurlijk ook bereiken via het mailadres uit de openingspost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven