Gezellige (aanstaande) mama's in Leiden

14-12-2014 20:04 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Zoals de titel al zegt, lijkt het me leuk om in contact te komen met andere (aanstaande) mama's in Leiden. Ik heb leuke en lieve vrienden, maar geen daarvan wil en/of heeft kinderen en ik zie dat ook niet zo snel veranderen. Nu ben ik zelf ook niet het type dat de hele dag over haar kinderen praat, ik heb genoeg andere interesses, maar ik vind het wel jammer dat ik het nu met geen een vriendin kan delen...dus ik zou het leuk vinden als daar verandering in komt! Bovendien vind ik het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.



Wat meer over mij: ik ben bijna 34, getrouwd en moeder van twee prachtige dochters (van 2 en 3 maanden). Ik werk in de culturele sector en sinds een aantal maanden woon ik weer in Leiden (ik heb hier ook gestudeerd, maar ik ben daarna een paar jaar weggeweest).



Ik houd van uit eten en naar de film gaan, een drankje doen, muziek/naar concerten gaan, een dagje weg, shoppen, lezen, reizen, theater, kunst en cultuur en sporten, maar een avondje kletsen op de bank vind ik ook heel gezellig. Eigenlijk vind ik heel veel dingen leuk met het juiste gezelschap.



Spreekt dit je aan? Dan lijkt het me gezellig om van je te horen! Je leeftijd maakt me niets uit, maar het zou leuk zijn als we naast het moederschap ook wat interesses delen.



Mailen kan ook: indiansummer201@gmail.com



Wie weet tot gauw!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
He Julie, haha, klopt! Maar misschien is het Mamacafe inderdaad wel iets voor me. Ik dacht eigenlijk dat dat meer was voor vragen over borstvoeding enzo, maar ik keek net even op de site en zo te zien is het inderdaad ook bedoeld als ontmoetingsplek. Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Up!
Alle reacties Link kopieren