De zomerhaters en winterliefhebbers gaan vrolijk door

18-09-2014 20:11 3011 berichten
Na een lange, afmattende zomer is het nu bijna herfst. De laatste stuiptrekkingen van de zomer doen ons nog even zweten, maar de blaadjes verkleuren al en de eikeltjes vliegen je tijdens het fietsen om de oren. De maïs is bijna klaar om geoogst te worden en de avonden worden al weer lekker donker.



Laten we de herfst vieren, en met zijn allen hopen op een ijskoude, stikdonkere en sneeuwrijke winter, zodat we volgend jaar weer helemaal klaar zijn om dat plakkerige gedoe van de zomer glansrijk te doorstaan .







We komen trouwens hier vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Hé, Kimmeke is jarig!



Gefeliciteerd meid!!!
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Enne, Cateautje snij die taart eens aan die je hebt meegenomen.



Ik heb wel zin in een stukje!
It's hip(ster) to be square!
Kimmeke moet wel eerst de kaarsjes uitblazen natuurlijk, lekkerbek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 15 december 2014 @ 17:45:

Kimmeke moet wel eerst de kaarsjes uitblazen natuurlijk, lekkerbek. Nou dat duurde te lang hoor, ik ben al aan mijn gezonde chocolademousse gegaan. Ook heel erg lekker (niet te onderscheiden van de 'echte' )
It's hip(ster) to be square!
Chocolade is toch sws gezond?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 15 december 2014 @ 18:15:

Chocolade is toch sws gezond?



Hoe puurder hoe beter!



Dit is een mousse gemaakt van banaan, avocado, pure cacao-poeder en eventueel honing (als je het niet zoet genoeg vindt). Echt toen ik het recept voor het eerst zag dacht ik dat het nooit de concurrentie met de 'echte' mousse aan zou kunnen maar eerlijk gezegd vind ik dit lekkerder dan de 'echte'.



Alles pureren en lekker heel veel cacaopoeder, dan wat slagroom stevig kloppen en jummie, genieten maar!



(heb de mousse toen aan vriend geserveerd zonder te vertellen wat er in zat, hij vond 'm heerlijk en vraagt er nu geregeld om )
It's hip(ster) to be square!
Dat recept ziet er typisch uit.



Ik heb ze altijd van de Aldi, die vind ik tot nu toe het lekkerst.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 15 december 2014 @ 18:45:

Dat recept ziet er typisch uit.



Ik heb ze altijd van de Aldi, die vind ik tot nu toe het lekkerst.



Het is/was ook heel typisch en ik heb het toen gewoon een keer geprobeerd want ik dacht "dat wordt toch niks" maar het is dus heel lekker en als je het niet weet dan merk je er niets van!



Mousse uit de supermarkt is veel en veel te zoet voor mij dus moet wel zelf maken. Mousse met eiwitten veel te veel gedoe en dit is echt in 5 minuten gemaakt en helemaal zo 'donker' als ik zelf wil. (eet alleen pure chocolade).
It's hip(ster) to be square!
Die van de Aldi is niet te zoet, maar heeft een hele intense chocoladesmaak. Ik vind hem heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkige verjaardag Cateautje
Alle reacties Link kopieren
Happy Birthday Cateautje !!!!
It's hip(ster) to be square!
Dankjewel!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je verjaardag Cateautje!!
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen om 05.00 uur heeft Huisprins trouwens de kerstboom onthoofd en omgegooid. 1 geluk: de onbreekbare ballen bleken inderdaad onbreekbaar, er is er geen 1 kapot! Vriend heeft net de boom weer gefatsoeneerd en hij staat weer. Benieuwd voor hoelang deze keer... Heb Huisprins verteld dat hij een stoute poes is, maar ik twijfel of de boodschap wel helemaal is overgekomen
Alle reacties Link kopieren
Al een geluk dat het onbreekbare kerstballen waren anders was het een dure grap



Vandaag word het veel te zacht naar mijn zin vanochtend al 11 graden zo een 9/10 graden boven het minimumtemperatuur voor de tijd van het jaar vanmiddag word het 13 graden jawadde Hopelijk veranderd er snel iets aan de weerkaarten
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment toch al frisser dan gisteren
Ik heb vanmorgen meer dan een uur het huis doorgetocht en nu krijg ik het niet meer warm. Wat nu?
Vandaag is het officieel winter. Ben benieuwd wat het gaat worden met het weer.
Alle reacties Link kopieren
ai, dagen die weer gaan lengen

jak!
Alle reacties Link kopieren
Nu het winter is ben ik benieuwd als er winter weer opkomst is
Het was vandaag een winderige lentedag in Rotterdam. OP de markt was het zo druk dat ik over de hoofden kon lopen, allemaal druk met de kerst.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteravond een tweede flanellen dekbedset besteld

Hij is vanmorgen binnen gekomen en echt weer supermooi. Heb nu een was in de machine zitten, als die klaar en opgehangen is gooi ik het nieuwe beddengoed erin. Dan kan het daarna frisruikend en pasgewassen op bed Wilde er per se twee hebben voor de herfst en winter, dan kan ik afwisselen want heb graag een schoon bed.



Heb nu in totaal vijf overtrekken haha! Twee flanellen en drie normale (hotelkwaliteit). Ik wil niet anders meer. Ben helemaal klaar voor de winter! Jammer dat de kortste dag alweer is geweest, ik wil niet dat de dagen weer gaan lengen!
Alle reacties Link kopieren
Ziezo. De kledingwas hangt te drogen! Nu draait het nieuwe beddengoed rond in de wasmachine. Heb zin in een fijne knusse donkere winteravond. De laatste dagen en avonden was het echt guur en stormachtig buiten Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Volgens de weerberichten gaat het kouder worden en zelfs kans op (natte) sneeuw! Het nieuwe flanel hangt inmiddels alweer een paar uur te drogen



Heb net witte slingers besteld voor in de kerstboom, die miste ik nog naast het zwart en zilver. Ben de laatste tijden wit ook meer gaan waarderen. En een onbreekbare zilverkleurige glanzende piek (oké, en een glittervariant, dan kan ik afwisselen). Ik heb mijn kerstcadeaus aan mezelf bij deze dus ook binnen, haha! Heb niets te klagen dus wat dat betreft.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja vergeten: alvast fijne feestdagen, wintervrienden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven