Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.



Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.







Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Echte kerstboom voor 1 euro bij Ikea



http://www.ikea.com/ms/nl ... st%7Cfb%7C20141203fb%7Cno
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
Alle vitaminepillen Etos Eigen merk: 2 potjes voor de prijs van 1.

Actie is alleen vandaag en morgen geldig.



Nee, ik werk niet bij Etos.



Op vd.nl kan je kortingsbonnen voor 20% korting afdrukken. Maar ja, V&D is sowieso niet echt goedkoop of vrekvriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
20% korting op de hele collectie bij Lucardi vanaf 18 uur tot 24 uur vandaag en morgen.
Alle reacties Link kopieren
http://service.sanoma.nl/ ... IiaY5nB6wzaKTNxmhna7YOe4d



Gratis tijdschrift, je moet je e-mail adres opgeven en een telefoonnummer. Ik heb 012345 etc ingevuld en ik kreeg evengoed mijn code.

Wel moet je aanvinken dat je mail wil krijgen van sanoma / het tijdschrift wat je hebt gekozen, maar dat kun je na de ontvangst weer stopzetten.



Keuze uit 12 verschillende tijdschriften, oa Hoe zit Dat, Mamma, Viva, Flair, Ariadne at Home, Gracia. Binnen 2-3 dagen in huis staat er, dus misschien nog iets voor onder de boom?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bij de Action Mexx geurtjes voor : ¤7,95



http://www.action.nl/weekaanbiedingen
Alle reacties Link kopieren
Leuke topic!
quote:himalaya schreef op 17 december 2014 @ 09:38:

http://service.sanoma.nl/ ... IiaY5nB6wzaKTNxmhna7YOe4d



Gratis tijdschrift, je moet je e-mail adres opgeven en een telefoonnummer. Ik heb 012345 etc ingevuld en ik kreeg evengoed mijn code.

Wel moet je aanvinken dat je mail wil krijgen van sanoma / het tijdschrift wat je hebt gekozen, maar dat kun je na de ontvangst weer stopzetten.



Keuze uit 12 verschillende tijdschriften, oa Hoe zit Dat, Mamma, Viva, Flair, Ariadne at Home, Gracia. Binnen 2-3 dagen in huis staat er, dus misschien nog iets voor onder de boom?Wat leuk! Bedankt voor het posten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag tussen 17.00 uur en 0.00 uur 15% korting op alles bij Bart Smit.
quote:himalaya schreef op 17 december 2014 @ 09:38:

http://service.sanoma.nl/ ... IiaY5nB6wzaKTNxmhna7YOe4d



Gratis tijdschrift, je moet je e-mail adres opgeven en een telefoonnummer. Ik heb 012345 etc ingevuld en ik kreeg evengoed mijn code.

Wel moet je aanvinken dat je mail wil krijgen van sanoma / het tijdschrift wat je hebt gekozen, maar dat kun je na de ontvangst weer stopzetten.



Keuze uit 12 verschillende tijdschriften, oa Hoe zit Dat, Mamma, Viva, Flair, Ariadne at Home, Gracia. Binnen 2-3 dagen in huis staat er, dus misschien nog iets voor onder de boom?

Gedaan!

Bedankt voor de tip.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een gratis tijdschrift besteld gisteren met dank aan de tip hier. Vandaag een mail dat het tijdschrift klaar ligt voor verzending. Ik hou jullie op de hoogte
Alle reacties Link kopieren
tvp
Himi, bedankt voor de tip. Tijdschrift is besteld!
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 18 december 2014 @ 21:10:

Himi, bedankt voor de tip.!Wat klinkt dat lief
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Inderdaad, bedankt voor de erg leuke tip!
Alle reacties Link kopieren
Tijdschrift is al binnen
Alle reacties Link kopieren
Bij mij ook.



Hebben jullie dan ook dat je toch wel een van de duurdere tijdschriften kiest?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb 'm ook binnen. En nee, niet de duurste want die vond ik niks aan. Lekker de Flair gekozen.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de tijdschrift-tip! Had 'm laatst ook al gezien en geprobeerd, maar toen liep de site telkens vast. Nu ging het prima.



Hoop dat ze 'm adresseren aan ' mejuffrouw <mijn naam> '. Mooier nog zou zijn geweest als ze ' mejongejuffrouw ' als optie hadden. Vind ik een nog mooiere titel Maar dat zal wel heul ouderwets zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de viva
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 19 december 2014 @ 15:56:

Bij mij ook.



Hebben jullie dan ook dat je toch wel een van de duurdere tijdschriften kiest?



Dank voor je linkje!



Ik heb inderdaad 1 van de duurdere
Ik ook

Eigenlijk gewoon omdat ik die graag weer eens door zou willen bladeren, dat had ik met de andere tijdschriften die ik kon kiezen toch minder.
quote:jumper1 schreef op 19 december 2014 @ 21:29:

Ik heb de viva

Ik heb dus ook de Viva. Is dubbeldik naar het schijnt en behoort daarom ook tot de duurdere categorie.

Had het liefst de Flow maar die stond er niet tussen. Nu dus voor het eerst sinds 15 jaar (ofzo) weer een Viva in huis.
Alle reacties Link kopieren
Leuk ik heb de Marie Claire besteld.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op het gebied van openbaar vervoer een tijdje geleden een bezuiniging doorgevoerd. Voorheen betaalde ik 90 euro per maand aan openbaar vervoer, nu 73 euro.



Ik ben aan het afslanken (zie Lijf & Lijn) dus besloot ik minder te snoepen. Het bleek dat ik jaarlijks 320 euro aan suikerwafels kocht. Ik kon mij dat financieel veroorloven maar gezien de gezondheid niet. Dus dat is dan ook weer een besparing.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven