Gezellige vriendin(nen) Amsterdam

27-08-2014 14:31 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon al jaren in Amsterdam en ik heb een leuk groepje vriendinnen om me heen verzameld. Toch heb ik al een tijdje behoefte aan nieuwe vriendinnen-aanwas. Niet om mijn huidige vriendinnen te ‘vervangen’, maar omdat ik het interessant vind om ook nieuwe mensen te leren kennen, over hun leven te horen, hun ervaringen, etc.



Ik hou van goede gesprekken, sporten (zwemmen, hardlopen, fietsen, wandelen), foto’s maken en genieten van andermans foto’s, amateuristisch filosoferen, lachen, naar de bioscoop gaan, genieten van de natuur.



Spreekt een van de dingen hierboven je aan? Dan lijkt het me gezellig dat eens samen met jou te doen.



Ik hoop je te leren kennen!



Groetjes, Astrid
Alle reacties Link kopieren
quote:vegawolfje schreef op 27 augustus 2014 @ 14:31:

Ik woon al jaren in Amsterdam en ik heb een leuk groepje vriendinnen om me heen verzameld. Toch heb ik al een tijdje behoefte aan nieuwe vriendinnen-aanwas. Niet om mijn huidige vriendinnen te ‘vervangen’, maar omdat ik het interessant vind om ook nieuwe mensen te leren kennen, over hun leven te horen, hun ervaringen, etc.



Ik hou van goede gesprekken, sporten (zwemmen, hardlopen, fietsen, wandelen), foto’s maken en genieten van andermans foto’s, amateuristisch filosoferen, lachen, naar de bioscoop gaan, genieten van de natuur.



Spreekt een van de dingen hierboven je aan? Dan lijkt het me gezellig dat eens samen met jou te doen.



Ik hoop je te leren kennen!



Groetjes, AstridPS ik ben 27.
Alle reacties Link kopieren
Ja! Stuur maar een berichtje in mn inbox. Ik ben 23 en biosverslaafd
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Alle reacties Link kopieren
Ik woon niet in de omgeving amsterdam, maakt dat wat uit?
Alle reacties Link kopieren
Heey.

Ik verhuis volgende maand naar Amsterdam. Ik leer graag nog wat nieuwe mensen kennen

Dat amateuristisch filosoferen klinkt leuk. Tijdens een wandeling langs het strand?



Ik ben trouwens 26.
Alle reacties Link kopieren
Super goed idee om het op dit forum te zetten!



Zullen we eens kletsen? Wellicht met het gehele bovenstaande groepje?



Ik ben Lotte, 25 jaar en woon sinds een maandje in Amsterdam. Ik ken hier ook al wat mensen, maar vind het ook leuk om mijn vriendinnengroep wat uit te breiden.



Ik houd van festivals, koken en vervolgens opeten, hardlopen, uitgaan, series kijken en uitslapen.



Misschien een leuk idee om elkaar eerst op Facebook toe te voegen? Ik roep maar wat



Diegene die het leuk vinden, stuur me gerust een berichtje terug.



xx



Lotte.
Alle reacties Link kopieren
Hi Astrid,



Leuk bericht! Ook ik zoek nieuwe vrienden voor de uitbreiding en vind het altijd interessant om nieuwe mensen te leren kennen. Zo te lezen hebben we veel gemeen, maar wat mij vooral aanspreekt is het amateuristisch filosoferen:).



Ben 30 en woon al heel wat jaartjes in Amsterdam. Privéberichten sturen vind ik altijd waardeloos, heb je een mailadres?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Mag ik me hier ook melden? Ik woon nu een jaar in Amsterdam en heb hier wel een aantal vriendinnen, maar ik zou ook graag nieuwe mensen leren kennen . Jullie berichten spreken me aan, het zou mij zeker leuk lijken om bijvoorbeeld eens met z'n allen af te spreken oid. Ik zal ook iets over mezelf vertellen, om jullie een idee te geven . Ik ben 28 jaar oud, wonend en werkend in Amsterdam en verder hou ik van zeilen, paardrijden, reizen maar ook van borrelen, filosoferen en ik lees af en toe.



Groetjes,

Monique
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Wat leuk! Na 5-6jaar in Adam gewoond te hebben ben ik ook weer terug, heb hier ik ook mijn vrienden zitten, maar vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben zelf 26, hou van reizen, borrelen en leuke dingen doen in de stad.



Lijkt me gezellig om bij jullie aan te sluiten.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey! Ik woon ook een aantal maanden in Amsterdam nu en het lijkt mij ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen, omdat ik verder nog niet heel veel mensen hier ken.

Ik ben 23 jaar oud en ik hou van: reizen, avontuur, ook filosoferen en amateur fotograferen haha :P lekker kletsen met mensen en van sporten.

Het lijkt mij ook gezellig om met jullie in contact te komen!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Het lijkt mij leuk om mij bij deze groep aan te sluiten en naast mijn huidige vrienden weer wat nieuwe mensen te ontmoeten.

Ik woon nu een tijdje in Haarlem maar heb al een paar jaar in Amsterdam gewoond en verhuis daar over een half jaar weer heen.

Ik ben 22, houd van sport; hardlopen, kickboksen, films, series (grey's anatomy, orange is the new black, noem maar op ;) ) kunst en cultuur en ben ook gek op reizen! Daarnaast kan ik tijdens het borrelen tot hele zinnige filosofische ideeën over het leven komen.



Misschien is het handig om even een besloten facebookgroep aan te maken? Daar kan iedereen hier dan lid van worden.



Groetjesss
Alle reacties Link kopieren
Hoi Astrid en de anderen

Zou ook graag nieuwe meiden ontmoeten in Amsterdam om leuke dingen mee te doen! Jullie berichtjes komen dus als geroepen :-)

Ik ben 26 jr, in laatste fase van studie, houd van actief bezig zijn maar ook van koken, eten, biosbezoek, etc.

Zou graag met jullie in contact komen!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Ik woon nu ongeveer een jaar in Amsterdam en zou ook graag nieuwe mensen willen leren kennen.

Ik ben 25 jaar en hou van fotograferen, films/series, sporten, reizen en gewoon gewoon gezellig kletsen.

Lijkt mij erg leuk om met jullie in contact te komen. Wat ha123 zegt om een facebookgroep aan te maken lijkt mij wel een goed idee. Of stuur een berichtje!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hai!



Ik ben ook op zoek naar wat nieuwe aanwas in mn vriendenkring, die met name buiten Amsterdam wonen. Ik ben 26, woon en werk hier in Amsterdam, en hou van lopen (langs het strand, in het bos), luieren in het park, naar de bios/filmpjes kijken, wijntjes drinken, eten koken en opeten, en lekker kletsen.



Ik hoop dat ik bij jullie kan aansluiten of via bijv facebook iets op te zetten!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal.



Is er ondertussen al een groepje gevormd? Op facebook ofzo... Ik ben benieuwd. En sluit me graag aan!



groetjes Ellen
Alle reacties Link kopieren
Hai, hetzelfde als Ellen zegt!



Ik ben 26, heb een tijdje in het buitenland gewoond en ben nu weer terug. Hartstikke leuke vrienden, maar juist door het reizen zin om nieuwe mensen te ontmoeten in mijn eigen stad. Ik zit in de laatste fase van mijn studie en hou van leuke gesprekken met een drankje in de stad, bios, kunst, festivals of gewoon chillen op de bank met een serie.



Ik sluit me dus ook graag aan!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik woon sinds ongeveer een jaar in de buurt van Amsterdam en ben op zoek naar wat meer gezellige contacten in de buurt. Ik ben 25, nu het eerste jaar na mijn studie aan het werk. Volgend jaar hopelijk beginnen met een master. Ik houd van goede gesprekken, koken (en opeten inderdaad!) series kijken. Na alle verhuisperikelen van de afgelopen tijd ben ik nu wat creatieve hobby's aan het oppakken. Ben er nog niet goed in, maar het is zeker leuk om te doen.

Kortom ik sluit me ook graag aan!



Grtjs
*
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal!

Zou me hier ook graag aansluiten! Ik woon al een tijdje in Amsterdam en heb ook goede vriendinnen, maar zoals hierboven ook veel beschreven, zijn zij steeds meer aan het settelen/samenwonen en leggen hierdoor hun prioriteiten toch wat anders dan ik ;)

Ik ben 24, en vind het leuk om in mijn vrije tijd te sporten, lekker te koken en eten met vriendinnen, naar de film te gaan of met vriendinnen de stad in of naar een festival! Wat vlinder 1988 zegt over een whatsapp groep lijkt mij een prima plan dus ik stuur je een pb'tje
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben ook benieuwd als hier al iets is uit gekomen. Lijkt me leuk om aan te sluiten!
Alle reacties Link kopieren
Hooi allemaal!



Ik ben ook op zoek naar wat spontane gezelligheid in Amsterdam!

Alles wat hierboven is bescheven klinkt allemaal erg super leuk! Graag sluit ik me aan als het nog kan
Alle reacties Link kopieren
He welke leuke meiden zijn hier actief op dit forum? Heb zelf net ook een forum aangemaakt om nieuwe meiden te ontmoeten in Amsterdam



Wie weet een leuk idee om bij Café "van de Buurt" zondag 21 december in de middag een drankje te doen om 15:00 uur. Wie heeft zin om te komen, let me know?



Groetjes Laura
Enjoy life en meet new people
Alle reacties Link kopieren
heb helaas geen reactie gehad. wil nog iemand naar de bios de eerste of 2e week van januari?
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Alle reacties Link kopieren
ik sluit me ook graag aan ik ben 24 jaar woon in den haag en zelf ben ik ook opzoek naar gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen zoals uitgaan ergens een drankje doen of gezellig naar de bios gaan of gezellig een avondje stappen ik ben regelmatig in Amsterdam te vinden ik kom zelf niet uit den haag ik ben zelf geboren en getogen in Amsterdam als jullie interesse hebben dit is mij e mail adres sweet_girlimenelamrani-girl@hotmail.com lijkt me leuk om wat van jullie te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
is het nog mogelijk om aan te sluiten? Ben zelf 29, single, werk en inderdaad het bekende verhaal..vrienden om me heen gaan minder uit, zitten meer op de bank dus ben ook toe aan nieuwe aanwas.



Hoop iets te horen!



groetjes miszlady

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven