Amsterdam 20-25 vriendinnen gezocht?

17-12-2014 23:29 2 berichten
Zijn er hier toevallig nog meiden die het leuk vinden om af en toe gezellig samen te gaan eten/borrelen/sporten etc? Sinds ik nu anderhalf jaar in Amsterdam woon heb ik heel veel nieuwe mensen leren kennen, maar het is toch wel heel erg 'los' allemaal. Het lijkt me juist leuk om een beetje iets vasts te hebben zoals gezellig een borrel of samen te eten.



Even wat meer over mij: Bijna 21, student, dol op winkelen, vind het verder leuk om mode en woon tijdschriften te lezen en heerlijk om een terrasje te pakken en uit eten te gaan en gewoon the usual gezellige vrouwen dingen te doen. Het kopje sporten in de eerste zin komt, omdat ik vanaf het nieuwe jaar (goede voornemers) echt 2/3x per week wil gaan sporten, maar ik ben er op zijn zachtst gezegd niet dol op.



Dus stuur me gezellig een pb, wat heb je immers te verliezen ;)
Alle reacties Link kopieren
hoi je berichtje spreekt me wel aan ik ben imen ben 24 jaar woon in den haag ik ben regelmatig in Amsterdam te vinden ik kom zelf niet uit den haag ik ben zelf geboren en getogen in Amsterdam dus ik ben af toe daar te vinden ik hou ook van winkelen uiteten gaan borrelen en stappen noem maar op mocht je interesse hebben dit is mij e mail adres sweet_girlimenelamranisweet-girl@hotmail.com lijkt me leuk om wat van je te horen groetjes imen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven