Waar ben jij bang voor?

26-10-2014 10:23 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond was ik bij een vriendin aan het eten. We hadden het over Ebola. Zij is heel bang dat dit wereldwijd uitbreekt en onze samenleving zal bedreigen. Hier op het forum zie ik ook mensen die bang zijn voor IS.



Waar ben jij bang voor?



Ik vind IS, Ebola en de situatie in Rusland wel gevaarlijk, maar niet dat ik daar echt bang voor ben. Ik ben meer bang voor het instorten van ons economisch systeem of voor ernstige milieuverontreiniging.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang om dingen te verliezen. Mijn vrijheid, mijn onafhankelijkheid, het gevoel gelukkig te zijn.
Speechless
armoede en oorlog
Alle reacties Link kopieren
Momenteel mijn eigen gezondheid en dan met name wat er mis is met mijn hoofd. Gisteren weer een MRI gehad en hopelijk weet ik donderdag meer. Nog twee spannende dagen dus.
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Dat het geluk wat ik aan mijn zijde heb ophoudt, en zich rampspoed zal voltrekken. Daarom geniet ik elke dag want het kan in een seconde over zijn.
Ja en?
Heel veel sterkte, takkentrol
Alle reacties Link kopieren
Dat een heel dikke vrouw boven op me gaat zitten ...



Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet bang voor IS, niet bang voor Ebola. Maar ik ben er wel bang voor dat de bijensterfte niet af zal nemen.

De massale bijensterfte is een groot probleem. Bijen zorgen nl. voor bestuiving van een groot deel van het voedsel in de wereld.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben deze maand bang voor Monsanto. (Wat overigens niet los staat van de angst van Amarna)
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang voor:

-Onvruchtbaarheid

- Eenzaam oud worden
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 31 oktober 2014 @ 16:43:

quote



Clowns en van clusters van kleine gaatjes van ik een flinke paniekaanval krijgen (dat heet trypofobie en ik raad iedereen aan het absoluut niet te googlen. Het schijnt overigens geen echte fobie te zijn maar een natuurlijke reactie patronen op giftige dieren, die weer lijken op de gaatjes)



unquote



Daar word ik kotsmisselijk van, altijd al gehad.



Als iemand zeg 'niet googelen' dan ga ik... juist.



Sommige plaatjes zijn inderdaad wel een beetje viezig.. een bloem of bijenkorf doet me niet zoveel maar van die patronen met ronde putjes als mensen huiduitslag hebben of zo... iewww. Ik denk wel dat sommige plaatjes gephotoshopt zijn voor het ieeww-effect. De meeste huidaandoeningen komen niet in van die regelmatige clusters.



Tip: ga vooral NIET, ik herhaal NIET googelen op necrotische fasciitis
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 17 december 2014 @ 17:54:

Ik ben deze maand bang voor Monsanto. (Wat overigens niet los staat van de angst van Amarna)



Had er nog nooit van gehoord, maar wat ik er van lees inderdaad net iets uit een heel enge film.

Alleen het is geen film....
Alle reacties Link kopieren
Voor de operatie die ik moet ondergaan. Vandaag de uitslag van mijn hersenscan gehad
Sommige mensen worden zeikend verwekt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven