Wie wil er een extra topic met strengere napraat?

16-12-2014 18:00 385 berichten
Eentje waar niet offtopic gepraat mag worden, waar alleen ban's en beleid besproken mogen worden?



Dus we houden napraat deel 13/14 enz. zoals die nu is.

Die we Napraat met offtopic kletsen noemen en dan een nieuwe schone voor de niet kletsers?

Zeg Napraat niet offtopic kletsen deel 1?





Een discussie over het huidige napraat en de invulling hoeven we hier niet nog eens te houden denk ik?

Dat is al 13 delen lang aan de gang en de opperMod vind dat er offtopic geklets mag worden.



AANVULLING: Ik vind het topic zoals het nu is met oftopic geklets af en toe prima. Als ik wat wil weten lees ik even terug of vraag het gewoon. Maar zo denkt niet iedereen er over, vandaar mijn vraag.



Aanvulling nummer 2: Ik zie weinig animo voor een droog napraat topic op een paar forummers na.



Mochten er toch nog heel veel forummers komen na deze post die daar echt naar verlangen... je staat vrij om dat verlangen kenbaar te maken bij de Mods. Ik ga niet een extra topic aanvragen.

Extra napraat topic voor NIET offtopic praat?

Totaal aantal stemmen: 118

Ja, graag. (42%)
Nee, niet nodig. (26%)
Kan me niet boeien... (31%)
quote:korenwolf schreef op 17 december 2014 @ 20:24:

Zes woorden worden zo twintig bladzijden.





Vele druppels vormen samen een zee.
quote:korenwolf schreef op 17 december 2014 @ 20:30:

[...]



Die taalpurist heeft zeker een tablet waarvan het toetsenbord niet hapert.Al zit de autocorrect soms in de weg
Alle reacties Link kopieren
Gaat Dana en Viennas pb'en!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 17 december 2014 @ 20:32:

Gaat Dana en Viennas pb'en!Jij wil zeker ook in mijn napraattopic?
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 17 december 2014 @ 20:54:

[...]





Jij wil zeker ook in mijn napraattopic?Ja die draait haar kont overal in hoor!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 17 december 2014 @ 20:54:

[...]





Jij wil zeker ook in mijn napraattopic?Eg wel!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 17 december 2014 @ 20:59:

[...]



Ja die draait haar kont overal in hoor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nog ff en we gaan hier ook glijen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik mis jullie in napraat komen jullie please weer daar kleppen! Ipv hier?



Jullie zijn van harte welkom natuurlijk!!
Alle reacties Link kopieren
Jammer maar helaas het feest gaat niet door.





Naar aanleiding van bovenstaande vraag hebben wij besloten niet nog een tweede napraat-topic te openen. Wij denken dat het er op die manier niet duidelijker op wordt. Wellicht dat jullie in het betreffende topic onderling kunnen regelen dat kletsgroepjes verhuizen naar een ander topic. Wij willen zelf namelijk niet teveel ingrijpen op het topic, want dat is nou juist het hele idee van het napraat-topic.



In de hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd,



met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven