Bezorgservice voor kast

18-12-2014 22:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet helemaal in de goede categorie, maar wist niet waar ik deze vraag anders kon stellen, dus bij deze:



Ik ben op mp aan het zoeken naar een kast. Nu heb ik een mooie gevonden, maar uiteraard helemaal aan de andere kant des lands. Nu kan ik zelf een busje huren en er naartoe knorren, maar ik vroeg me af of hier een soortbezorgservice voor bestaat? Dus niet een verhuisbedrijf, maar een soort pakketservice voor grote spullen. Iemand ideeen?
Alle reacties Link kopieren
Er bestaat zoiets als een meubeltaxi (even googlen), maar die is niet heel goedkoop volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Wil je niet eerst je kast met eigen ogen zien voordat je hem door een bezorgservice thuis laat brengen? Of ben je al eens langsgeweest?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Google eens op studenten verhuisservice.
Alle reacties Link kopieren
Oeff, de meubeltaxi zou neerkomen op meer dan 250 euro..



Ik vertrouw het wel, een familielid heeft de kast in het echt gezien en ik heb daardoor het idee dat ik wel weet wat ik koop.



Ik zal ook nog eens kijken naar die studenten verhuisservice, had ik zelf niet aan gedacht!
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel kilometer is het? Het lijkt me sowieso goedkoper om zelf te rijden dan dat je een bedrijfje hiervoor inhuurt.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 18 december 2014 @ 23:14:

Hoeveel kilometer is het? Het lijkt me sowieso goedkoper om zelf te rijden dan dat je een bedrijfje hiervoor inhuurt.Van randstad naar oosten (Enschede) en weer terug naar randstad. Ik vind de huur van een bus en bijkomende kosten altijd schrikbarend duur (ik moet vanwege leeftijd nog extra voor verzekeringen betalen). En ik moet ook zeggen dat ik het de komende tijd zo druk heb, dat ik het nog niet helemaal zie zitten om op die ene vrije dag een stuk te moeten rijden.
Alle reacties Link kopieren
quote:sterrenmunt1 schreef op 18 december 2014 @ 23:29:

[...]





Van randstad naar oosten (Enschede) en weer terug naar randstad. Ik vind de huur van een bus en bijkomende kosten altijd schrikbarend duur (ik moet vanwege leeftijd nog extra voor verzekeringen betalen). En ik moet ook zeggen dat ik het de komende tijd zo druk heb, dat ik het nog niet helemaal zie zitten om op die ene vrije dag een stuk te moeten rijden.



Tja, het huren van een busje is niet gratis en de benzine idd ook niet maar als je een bedrijfje laat komen betaal je natuurlijk nog veel meer. De werkuren van die jongens betaal je dan ook nog.

Geen vader/oom/broer die wil rijden?
Ook het vervoer zelf regel ik via marktplaats. Ik zoek dan op marktplaats met zoekactie "vervoer" of transport en voer mijn eigen postcode in en ook de postcode dichtbij waar het betreffende opgehaald moet worden. Ik bel/ mail dan de verschillende resultaten en ga met de goedkoopste in zee. Wel even goed de reviews lezen. Is nog altijd goed gegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 18 december 2014 @ 23:35:

[...]





Tja, het huren van een busje is niet gratis en de benzine idd ook niet maar als je een bedrijfje laat komen betaal je natuurlijk nog veel meer. De werkuren van die jongens betaal je dan ook nog.

Geen vader/oom/broer die wil rijden?Helaas niet. Het hoeft natuurlijk ook niet voor niks, maar ik moet dan bij de prijs ook even kijken wat mijn tijd waard is ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven