Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
Ik heb mensen op mijn facebook die het echt heel zwaar hebben gehad afgelopen jaar. Deze mensen hebben dit ook (mondjesmaat) gedeeld. Die mogen zoiets er best wel opzetten van mij. Anderen.. sja.. als het 'same old same old' is, dan is het nou eenmaal zo.
Later is nu
Uiteraard alle begrip voor mensen die klappen hebben gekregen het afgelopen jaar. Maar bij deze valt het heus mee. Vooral omdat diegenen die het écht heel zwaar hebben, op mijn Facebook diegenen zijn die er het minst over zeggen/klagen.

En omdat er ondertussen al zes reacties onderstaan in de reeks van 'hier hetzelfde', 'idem', 'gelukkig nog maar twee weken ik kan niet meer' etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:aspirientje schreef op 18 december 2014 @ 14:28:

Uiteraard alle begrip voor mensen die klappen hebben gekregen het afgelopen jaar. Maar bij deze valt het heus mee. Vooral omdat diegenen die het écht heel zwaar hebben, op mijn Facebook diegenen zijn die er het minst over zeggen/klagen.

En omdat er ondertussen al zes reacties onderstaan in de reeks van 'hier hetzelfde', 'idem', 'gelukkig nog maar twee weken ik kan niet meer' etc.Dat valt mij dus ook op... dat juist de mensen die veel hebben meegemaakt daar niks over plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dilaatje schreef op 18 december 2014 @ 14:20:

[...]





Hahahaha ja dat is echt een goeie. Ben benieuwd hoeveel "vrienden" ik daarmee verlies hahahahaha. Weet je ik ga het gewoon doen, denk dat de meesten het wel kunnen waarderen.
Alle reacties Link kopieren
Beetje jammer ook voor die mensen, dat ze serieus lijken te denken dat een verandering in jaartal een verandering in ellende kan zijn. Oké, je sluit een jaar af, maar het leven zoals het is gaat toch gewoon door, lijkt mij.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Klopt Dreamer! Het is niet dat het op 1 januari ineens allemaal anders zal zijn...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 18 december 2014 @ 14:34:

Beetje jammer ook voor die mensen, dat ze serieus lijken te denken dat een verandering in jaartal een verandering in ellende kan zijn. Oké, je sluit een jaar af, maar het leven zoals het is gaat toch gewoon door, lijkt mij.Dat heb ik inderdaad ook. Je moet er zelf wat van proberen te maken, hoe zwaar of hoe moeilijk dingen ook zijn. Daar veranderd het jaartal inderdaad niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat snap ik ook niet zo. Waarom wachten tot 1 januari en dan alles helemaal anders gaan doen?
Goh, ik snap op zich wel dat het een symbolische datum is.

Maar inderdaad, het voelt alsof elke reactie iets is van 'ja, maar ik heb dit en dat', met de volgende 'maar zie MIJ eens het zwaar hebben, erger dan jou'.

Daar krijg ik zo de kriebels van.

En ik in mijn hoofd maar liedjes zingen: Ik heb een heeeeel zwaar leveeeuuuun
quote:soetkees schreef op 18 december 2014 @ 12:11:

De spelling van pubers wordt er niet beter op...



FB-status: ik ga zo naar madamtoezo.



Heb je het al geraden?Haha dat wordt lastig als je online tickets wilt bestellen ofzo. Ik denk niet dat Google "tikkits madamtoezo" begrijpt :P
quote:Penelopeia schreef op 18 december 2014 @ 15:20:

[...]

Haha dat wordt lastig als je online tickets wilt bestellen ofzo. Ik denk niet dat Google "tikkits madamtoezo" begrijpt :P



Je gelooft het nooit: de eerste website bij Google na dit intypen: madame Tussauds/buytickets

Google weet écht alles.
quote:yesss schreef op 18 december 2014 @ 14:08:

Hahaha Dilaatje, ja zoiets:" Ik wil jullie bij deze een hele fijne Kerst wensen en een Gelukkig Nieuwjaar, ik stuur dit jaar geen Kerstkaarten, want dan moet ik eerst naar de winkel om ze te kopen en vervolgens ook schrijven en postzegels plakken en ze dan vervolgens ook nog allemaal op de post doen, ja daar heb ik gewoon niet zoveel zin in, maar fijne dagen allemaal!"Volgens mij is dat ook wel stiekem de reden van de meeste mensen die geen kerstkaarten sturen haha.
quote:aspirientje schreef op 18 december 2014 @ 15:23:

[...]





Je gelooft het nooit: de eerste website bij Google na dit intypen: madame Tussauds/buytickets

Google weet écht alles. Nee! Wat slim van Google hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:yesss schreef op 18 december 2014 @ 14:05:

Herkenbaar aspirientje, de eerste melodramatische berichten "2014 is bijna voorbij, 2015 wordt ons jaar enz enz" beginnen ook al te komen.



Iedereen maakt dingen mee, maar sommigen willen daar constant een bepaalde aandacht mee.

Ik heb ook genoeg meegemaakt en daar staat niks van op mijn FB en dat houd ik ook lekker zo.

Dan maar geen aandacht op FB Ik bespreek het lekker privé.Ik denk dat soort dingen. Maar zet het niet op FB. Niet iedereen hoeft te weten wat er allemaal speelt. Sommige dingen hou ik liever prive.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
quote:aspirientje schreef op 18 december 2014 @ 15:23:

[...]





Je gelooft het nooit: de eerste website bij Google na dit intypen: madame Tussauds/buytickets

Google weet écht alles.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
hoe plaats je een plaatje
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Link kopieren, hier plakken in het schermpje dat je krijgt als je het icoontje met het bergje aanklikt, Mamsvan. Maar je moet wel rechten aanvragen, na 200 brave posts
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hier weer eentje zum kotzen:



Als je een goed hart hebt

Dan HELP je teveel

Dan GEEF je teveel

Dan VERTROUW je teveel

Dan HOUDT je teveel

Dan heb je te LIEF

En dan ben jij altijd degene die teveel pijn wordt gedaan





Aah, gossie..pleister nodig?
Deze vond ik vanmorgen op mijn tijdlijn.



Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij het zien van elke spin een angstaanval, dus het is wel waar...
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren




Alle reacties Link kopieren
Nou vind ik die laatste juist hilarisch.....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Mijn nichtje: those night when you feel down, overthink everything and cry yourself to sleep.. those nights suck.



Zucht. Laatst ook al een plaatje over depressies met haar reactie; so true!



Kind is 16. Zit prima in dr vel. Heeft alleen de gebruikelijke puber problemen ( gedumpt 2 weken geleden einde van je wereld. Nu weer nieuwe vriend).

Omdat ze 16 kan ik het aardig hebben en denk ik ach kind, je moest eens weten er komrn nog wel ergere problemen op je pad.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Een familielid van mij plaatst om zo'n beetje het uur zo'n plaatje met 'ik vertrouw alleen mensen die ik kan vertrouwen' of weet ik veel wat voor geneuzel. Ik heb dus de meldingen uitgezet (het is familie, dus ontvrienden ging me nog wat ver ). Ik zag haar van de week, zegt ze 'ik krijg nooit meer een like van je'...



Wat een leven heb je dan...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven