heeel licht kruisje op kruitvat zwangerschaptest

19-12-2014 12:22 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh my God! Ik ben beetje in shock.. het is 1 dag voor mij NOD dus kan nog van alles gebeuren,dat weer ik maaar zouden jullie even willen kijken



[img]https://www.imageshack.us/i/p3hCSRN1j[/img]



Kan helaas foto niet duidelijker maken want mijn mobiel focust niet super. Je kan heel licht een kruisje zien
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Waarom doet de URL het niet..
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, dat lijkt me positief
Alle reacties Link kopieren
Streep is streep. Gefeliciteerd.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Dankje pip- !!!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Graag gedaan Pudding. Maar ik durf geen uitspraak te doen of je zwanger bent of niet...
Zo'n streepje had ik ook. Het resultaat had gister zijn eerste kerstdiner op de kleuterschool.

Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Pff echt! Ik durf gewoon bijna niet blij te zijn bang voor...voor alles! Miskramen etc.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Had gisteren ook een heel licht streepje. Vanmorgen een dikke vette streep!



Gefeliciteerdd!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:sig87 schreef op 19 december 2014 @ 13:37:

Had gisteren ook een heel licht streepje. Vanmorgen een dikke vette streep!



Gefeliciteerdd!!!dankje jij ook dan haha! Wat spannend allemaal hè ben jij ook beetje bang?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel!



Kan het nog niet helemaal bevatten en ben ook nog iedere keer als ik naar de wc ga bang dat ik alsnog ongesteld ben geworden:(

Gaat vast vanzelf over na een echo!:)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zojuist ook positief getest. Duidelijke ( nog wel lichte) streep. Ik herken je gevoel wel dat je bang bent om naar het toilet te gaan; dat heb ik ook! Maar goed ik denk dat het over een paar dagen wel minder zal zijn. Nu vooral genieten van het mooie wonder!
Alle reacties Link kopieren
Streep is streep! Gefeliciteerd! T is super eng om naar wc te gaan...vooral rond en op je nod...maar ook vertrouwen hebben en die angst gaat weg!
Alle reacties Link kopieren
Heb vandaag nog een test gedaan en nu is het mega duidelijk! Ergens durf ik het nog niet helemaal te geloven Maar ben wel mega blij! Pff even laten bezinken en over paar weekjes komt het echt pas binnen denk ik. Als ik misschien goed ziek word, echt super duidelijke symptomen krijg.



Gefeliciteerd leoviva!!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Super! Gefeliciteerd! Is dit ook je eerste zwangerschap?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Ik heb idd ook nog nergens last van waardoor het wel wat slecht te bevatten is..
Alle reacties Link kopieren
quote:leoviva schreef op 20 december 2014 @ 12:39:

Super! Gefeliciteerd! Is dit ook je eerste zwangerschap?Jaa haha dus weet nog helemaal niet wat ik kan verwachten! En jij??
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Ook voor de eerste keer. Maar het is wel dubbel ; ik ben natuurlijk super blij, alleen heb ik om de een of andere reden het idee dat het mis gaat.. Dus ik kan er nog niet volop van genieten.. Ik wacht gewoon eerst nog een week af.... Dan denk ik dat ik me er helemaal aan over kan geven!

Heb je nu al wat symptomen?
Alle reacties Link kopieren
Ja heb ik precies het zelfde! Kan ook nog niet echt van genieten. Maar ik heb geen symptomen! Ja wat meer moe en hele tijd heb ik het koud. Verder niks. En jij dan??
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven