Ondergoed als kado aan mijn vriend?

19-12-2014 11:28 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Nu heb ik nog steeds geen leuk kerstkadootje voor mijn vriend en weet ik niet zo goed wat ik voor hem moet kopen.



Nu zag ik op Facebook dit voorbij komen:

---



Het lijkt me wel leuk, maar toch twijfel ik een beetje. Ik lees ook wel eens dat het echt not done is om ondergoed aan je vriend te geven.... Het lijkt mij niet zo'n probleem, maar ik vraag me toch een beetje af wat anderen hier ervan denken?

Ik ben benieuwd wat jullie er dus van denken?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-12-2014 12:26
Reden: link verwijderd ivm reclame
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kom op zeg....
Alle reacties Link kopieren
not done zijn dingen waarvan je in je relatie afspreekt dat ze not done zijn.



dus deze vraag kan alleen jij beantwoorden.
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
En dan volgend jaar sokken onder de boom?

Kun je echt niet creatiever zijn, er zijn zoveel leuke dingen!
Alle reacties Link kopieren
2 posts? Spammmmmm
Afgezien dat ik ze niet mooi vind.... Zoiets hangt toch van je relatie af? In de mijne mag alles. Hij zou gieren van de bank rollen van het lachen al zou ik hem een zelfgebreide string geven (aantrekken is een ander verhaal ).
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, mijn vriend zou me aankijken of ik niet goed ben geworden als ik hem zoiets zou geven. Ten eerste: als hij ondergoed nodig heeft, koopt hij dat zelf wel. Daarnaast is het echt oerlelijk spul op die site.

Lingerie aan je vrouw/vriendin geven vind ik toch een ander verhaal.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 19 december 2014 @ 11:32:

En dan volgend jaar sokken onder de boom?

Kun je echt niet creatiever zijn, er zijn zoveel leuke dingen!





Wat moet ik hier om lachen zeg .. Mijn vader kreeg die altijd, zelfgebreide.. en dan van schoonmoeder. Overigens kregen alle mannen ze, zonen en schoonzonen. Mn nicht en ik konden er toen altijd al o vreselijk om lachen.



Zelf zou ik het niet doen TO. Koop hier ook weleens ondergoed, maar das meer omdat het dan nodig is en hij geen tijd heeft. Kaartjes eraf, de was in en hup de kast in.

Ik weet het niet hoor, ik vind het een beetje vreemd maar misschien is dat het wel helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik moest echt lachen toen ik las ( nee ik lach je niet uit) Hoezo is het not done? Dat is voor iedereen verschillend, persoonlijk als ik aan zou komen met ondergoed, zou hij me vierkant uitlachen en daarna zeggen 'dat is lief maar niet nodig, maar dank je wel'.

Dus eigenlijk zou ik uberhaupt niet komen met dit idee want de reactie is bekend.

Maar niet om de reden dat het het not done is. eigenlijk zelfde reactie als Despie..



Zelf doen wij nooit aan kerstcadeaus omdat we sowieso altijd weg zijn met kerst, vorig jaar Rotterdam + oud en nieuw en dit jaar India. Dus dat kost al een hoop.



Maargoed dat alles terzijde, je kan iets kopen wat hij altijd wel graag wilde hebben zoals een wereldkaart of iets, dan kun je tenminste een leuke reactie verwachten..

Want heey.. het blijven mannen he!
Je verspilt pas tijd als je er van vergeet te genieten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Ik zit nog steeds te twijfelen, maar even goed om te weten wat de rest hier ervan denkt
Alle reacties Link kopieren
Waarom twijfel je nog steeds?
Je verspilt pas tijd als je er van vergeet te genieten
Alle reacties Link kopieren
Het gaat er niet om wat mensen hier denken.. het gaat er om wat jij er van vindt en als jou vriend het leuk zou vinden om ondergoed te krijgen als kerstcadeau , wat maakt het dan uit?
Je verspilt pas tijd als je er van vergeet te genieten
Alle reacties Link kopieren
Middelste bovenste rij is wel leuk.



Maar ik ga altijd voor design undies , dus koop enkel bij exclusieve zaken zoals: zeeman
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Zulke lelijke dingen zou ik niet dragen. Ik vind het stijlvoller als een man een goed passende zwarte of grijze boxer aan heeft. Niet te los, niet al te strak. Maar smaken verschillen.
Alle reacties Link kopieren
Allemaal in een woord, wat ontzettend lelijk.

lachwekkend gewoon.

.

Nee hoor, gewoon een boxershort.



En ook niet zo,n nep wasbordje, bah.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Wat een slechte spam.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder kocht altijd boxershorts voor mijn broer met kerst als extra kado. Wel mooie van ene goed merk maar sinds mijn broer een zeeman bh voor mijn moeder onder de boom gelegd heeft doet ze het niet meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:politiehier schreef op 19 december 2014 @ 12:41:

Mijn moeder kocht altijd boxershorts voor mijn broer met kerst als extra kado. Wel mooie van ene goed merk maar sinds mijn broer een zeeman bh voor mijn moeder onder de boom gelegd heeft doet ze het niet meer.



Hoe reageerde je moeder toen ze het uitpakte?



Mijn moeder koopt voor mijn broer trouwens ook altijd een bepaald merk boxershorts voor zijn verjaardag. De beste man heeft zowat alles wat zijn hartje begeert en dit kan hij gebruiken. Hij is er dan ook altijd extreem blij mee
Alle reacties Link kopieren
Eerst heel geschokt, toen moest ze heel hard lachen.
quote:politiehier schreef op 19 december 2014 @ 12:54:

Eerst heel geschokt, toen moest ze heel hard lachen.





Hahaha! Geweldig verhaal!



Mijn vriend heeft altijd hele leuke fleurige. Maar ik vind zelf stijlvolle zwarte of donkergijze mooier bij hem staan. Daar word ik wilder van zeg maar.

Heeft iemand een goede tip van een merk met mooie zwarte stijlvolle boxers?



Ik vind boxers en sokken eigenlijk wel een prima kerstcadeautje. Mijn vriend heeft een sokkentekort zei hij laatst maar even naar de HEMA ho maar, en van die zwarte boxers word ik wild dus wat wil hij nog meer?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven