Huh? Volgens de revu is het kabinet gevallen.

19-12-2014 12:41 25 berichten
Hallo allemaal,



Ik zie net op Facebook dat om 11.59 uur het kabinet is gevallen tijdens de laatste ministerraad, maar ik zie nergens anders enig nieuws over Den Haag.

Weten jullie meer of blijkt het een broodje aap?
Ik weet er alles van, maar als ik je dat zou vertellen zou ik je daarna moeten omleggen
Volgens NOS teletekst niet, dus daar ga ik maar van uit.
Heb je een leuke verjaardag gehad?
On a need to know basis!?!?!



Jij weet waar mijn huis woont, dus ik ben bang, gruwelijk bang grote vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben bij Revu een update geplaatat dat het volgens het ministerie om geruchten gaat....hoop dat het kabinet blijft zitten tijdens de vakantie want heb geen zin om terug te worden geroepen voor het organiseren van verkiezingen
quote:Steinbeck schreef op 19 december 2014 @ 12:44:

Heb je een leuke verjaardag gehad?Ja, ik heb het wel naar m'n zin gehad, maar zaterdag wordt het echt gevierd, dus dan wordt het echt gezellig.
Pffft, de post online gaat er nu ineens vanuit dat het niet kan kloppen omdat het de nieuwe revu maar is, maar ze komen wel met dat "nieuws"

Stelletje gladiolen!!!
quote:mariatesselschade schreef op 19 december 2014 @ 12:45:

Ze hebben bij Revu een update geplaatat dat het volgens het ministerie om geruchten gaat....hoop dat het kabinet blijft zitten tijdens de vakantie want heb geen zin om terug te worden geroepen voor het organiseren van verkiezingenAahhh, geruchten, ja, dat is geen nieuws.
quote:Cateautje schreef op 19 december 2014 @ 12:45:

[...]



Ja, ik heb het wel naar m'n zin gehad, maar zaterdag wordt het echt gevierd, dus dan wordt het echt gezellig. Ga je een feest geven? In ieder geval heel veel plezier
Nee zeg geen feest. Dat kan niet meer hoor, op mijn leeftijd.





Dankje.
Nou, slotje dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet van niks, maar happy birthday Teau!!!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
wishfull thinking helaas.



Dus dan maar een mooie verjaardag.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Dank!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:paulaner schreef op 19 december 2014 @ 13:59:

wishfull thinking helaas.



Dus dan maar een mooie verjaardag.Jij dacht: weer een gevallen kabinet vergroot de kans op een stabiel land en de laatste crisisresten weg te werken?
Alle reacties Link kopieren
Denken is niet mijn sterkste vak, laat ik het maar zelf zeggen.

En nee ik ben niet bepaalt de meest grote fan van het huidige kabinet.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook zeker niet maar ons land en de economie is op dit moment echt verder van huis als het valt. Verkiezingen, formaties etc. Kortom stilstaan. Juist nu moeten we opbouwen en kansen pakken om weer een gezonde en stabiele economie te krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 19 december 2014 @ 15:08:

Ik ook zeker niet maar ons land en de economie is op dit moment echt verder van huis als het valt. Verkiezingen, formaties etc. Kortom stilstaan. Juist nu moeten we opbouwen en kansen pakken om weer een gezonde en stabiele economie te krijgen

Stilstand is met dit kabinet al vooruitgang.



De zorg overheveling naar de gemeentes is dat al geregeld?
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:happy-daddy schreef op 19 december 2014 @ 15:12:

[...]



Stilstand is met dit kabinet al vooruitgang.



De zorg overheveling naar de gemeentes is dat al geregeld?je denkt toch niet dat als het kabinet was gevallen, dat de decentralisaties meteen stopgezet zOuden worden? En die transitie is een gevolg van de zware crisis van de afgelopen zes jaar. Zou je weer een kabinet laten vallen is de kans groot dat we terug in de recessie schieten.
Alle reacties Link kopieren
Overigens is mijn werkgever er klaar voor. Was heel hard werken, maar goed
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 19 december 2014 @ 15:20:

Overigens is mijn werkgever er klaar voor. Was heel hard werken, maar goed



Bij ons druppelen de WMO-beschikkingen nog steeds binnen. Wat een rotzooi. We zien het maar als 1 grote teambuilding opdracht. Alle collega's aan het inklopwerk.

Gelukkig is de ZWV en WLZ wel redelijk overzichtelijk. Dat staat nu bijna klaar.



Als het kabinet valt hebben we nog veel meer werk om uit te zoeken wat er dan moet gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 19 december 2014 @ 15:08:

Juist nu moeten we opbouwen en kansen pakken om weer een gezonde en stabiele economie te krijgenEn juist deze zaken kunnen we wel schudden met dit kabinet, uitgezonderd voor de hoogste inkomens dan.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
De wens was de vader van de gedachte...
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
verkeerde topic..😳
hova wijzigde dit bericht op 21-12-2014 12:07
Reden: Verkeerde topic
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven