Facebook offline/online?

19-12-2014 13:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand dit want ik kan er weinig over vinden:

Ik heb op facebook de chatfunctie uitgeschakeld. Toch kunnen mensen met mij chatten wanneer ze me een bericht sturen, dan gaat het chatvenster automatisch open. Kunnen deze mensen nu ook zien wanneer ik voor het laatst actief was? Want ik wil dat uitzetten maar kan daar weinig over vinden. Mijn chat staat sowieso altijd uit dus dan zouden ze in principe niet kunnen zien wanneer ik voor het laatst actief was, of staat dat los van elkaar?
Waarom maakt het uit?
Ze kunnen zien of je hun berichten gelezen hebt (en wanneer).
Alle reacties Link kopieren
Ja, ze kunnen zien wanneer ik berichten voor het laatst gelezen heb, maar als ik bij anderen kijk zie ik ook precies wanneer ze voor het laatst actief waren. Hoe weet ik nou of dat bij mij in- of uitgeschakeld staat?
Vraag aan een vriend/vriendin/familielid of je even bij hun kunt kijken?



Ik sta ook altijd offline, maar ik heb het een beetje losgelaten of mensen kunnen weten wanneer ik voor het laatst geweest ben. Ze wachten maar als ik geen tijd/zin heb om te antwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Facebook je mobiel of alleen op de computer? Bij mensen die alleen op de computer facebooken zie ik hun laatst geziende status zowiezo niet. Bij mobiel zou je denk ik aan een goede vriend kunnen vragen voor jou te kijken of hij kan zien wanneer je online geweest ben.
Door het aan iemand te vragen?
Alle reacties Link kopieren
Al je Facebook ook op de mobiel hebt, dan zie je de laatste inlog altijd, ook als je met je computer erop was. Kun je helaas niet vermijden want Facebook heeft geen optie om onzichtbaar aanwezig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt je gewoon afmelden, dan ziet niemand enige '' movement'''.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik werd een paar jaar terug ook gek van iemand die altijd meteen een chat-gesprek begon zodra ik inlogde. Heb die functie toen ook uitgeschakeld.



Tijd terug merkte ik dat er volgens mij nauwelijks verschil zit tussen chatten en berichten sturen. Beide komt direct in je venster te staan.



De persoon die mij steeds via chat aansprak heb ik verwijderd als vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven