Lijf & Lijn alle pijlers

lijnen en kerst.....

18-12-2014 13:25 53 berichten
Pffffff kan er nu al tegenop zien....

Ik moet nog iets afvallen en dan ben ik weer tevreden. Maar dan is het kerst en dat betekend meestal eten Tot je neervalt😔.

Ik weet nu al dat iedereen gaat zitten zeuren "je ziet er toch goed uit of het is maar 2 dagen per jaar kerst hoor".



Hoe doen jullie dit? ??
quote:vivamam schreef op 19 december 2014 @ 14:28:

Impala, niet in de zin van heel veel eten iig. Ik weeg elke dag en dan zie je (ik hou al jaren een lijst bij) gewoon dat ik per dag met gemak 7 a 8 ons per dag aankom. Ik heb aanleg om aan te komen) ik weeg nu 67 dus nu niet te zwaar maar ik wil wel afvallen.

Je weet dat je 1000en calorieën extra moet eten om één kilo aan te komen? Meeste wat je op zo'n dag aankomt is gewoon vocht hoor.



En over kerst: hoezo moet je eten tot je erbij neervalt? Dat heb je toch gewoon zelf in de hand? Of staat je (schoon)moeder het bij je naar binnen te lepelen?
quote:budapest schreef op 19 december 2014 @ 14:34:

[...]



Je weet dat je 1000en calorieën extra moet eten om één kilo aan te komen? Meeste wat je op zo'n dag aankomt is gewoon vocht hoor.







Inderdaad. Een kilo vet is 7000 kcal die je dan extra naar binnen moet werken. Dat is behoorlijk wat.



Ik sta zelf 2x per week op de weegschaal. Vaker zou ik echt niet doen. Vocht/cyclus, darm/blaasinhoud zijn vooral debet aan die schommelingen per dag. De maand december lijn ik sowieso niet. Stabiel blijven is dan mijn doel. Januari ben ik die oliebollen/hapjes zo zat dat ik dan met liefde de teugels weer strak houd.
Alle reacties Link kopieren
Ga de komende 2 weken gewoon elke dag een uur stevig wandelen. Als het regent neem je een paraplu mee. En geniet dan gewoon van al dat lekkers. Boeien aks je een kilo mocht bijkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven