Entertainment alle pijlers

Een huis vol

15-12-2014 18:52 3003 berichten
Vanavond op NPO 1 om 19:25 uur, begint weer een nieuwe reeks van "een huis vol".
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de familie Q ook wat beter overkomen, inderdaad iets rustiger en georganiseerd maar ik weet niet of dat nou aan de ouders lag of aan de kinderen. Roken bij de kinderen vind ik echt niet kunnen maar ik ken helaas wel meer ouders die dat nog steeds doen. En bij dat spugen in de auto hebben ze het inderdaad niet handig aangepakt. Maar aangezien zij normaal gesproken vast niet met zijn allen ver gaan rijden (past niet in de auto) kan ik me zo voorstellen dat zij er ook door werden verrast. Als dit de eerste keer was dat ze zo'n lange autorit maakten dan wisten ze misschien niet eens dat er kinderen wagenziek zouden worden en wisten ze ook even niet wat ze ermee aan moesten. Volgende keer zal die moeder vast wel bij de kleintjes gaan zitten om een en ander wat beter te kunnen opvangen. Hoop ik althans. Die puberjongen ziet er inderdaad niet uit alsof hij zo blij is met hoe het er daar aan toe gaat. Behalve de drukte om hem heen lijkt het me ook behoorlijk genant om op die leeftijd in zo'n programma te (moeten) zitten.



Familie Deijs vind ik wel leuk samen, heb er niet veel op aan te merken. Familie Baumgard vind ik ook leuk, de kinderen zijn geweldig. Maar ik vind dat ze wel heeeeel positief praten over hun ouders, zo'n bijna overdreven respect tonen voor hoe zij alles doen. Komt dan wel over als een toneelstuk.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk vind ik pa Q gewoon een enge, asociale, viezerik.

Zo dat is eruit.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 19 december 2014 @ 11:08:

Eigenlijk vind ik pa Q gewoon een enge, asociale, viezerik.

Zo dat is eruit.





Dàt lucht op !



Plus dat je niet alleen staat in je bevinding..
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik weet niet of de Q-tjes niet wisten van de wagenziekte. Ze hadden er in ieder geval wel rekening mee gehouden, gezien de twee dozijn plastic zakken die ze bij zich hadden en die fluks tevoorschijn kwamen bij de eerste misselijke.

En ze hadden een Chrysler Voyager, daar passen 6 of 7 mensen in, dus ze reden wel degelijk met die kinderen.



Daarnaast ga ik er bij (kleine) kinderen standaard vanuit dat er wel eens een wagenziek zou kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
O, nou ja. Dat van die zakken en medicijnen heb ik niet meegekregen. Dan is het een ander verhaal en vind ik het inderdaad stom dat de moeder voorin ging zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:ieniemienie82 schreef op 19 december 2014 @ 11:22:

O, nou ja. Dat van die zakken en medicijnen heb ik niet meegekregen. Dan is het een ander verhaal en vind ik het inderdaad stom dat de moeder voorin ging zitten.Medicijnen? Chrysler Voyager is een auto.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 19 december 2014 @ 11:28:

[...]



Medicijnen? Chrysler Voyager is een auto.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 19 december 2014 @ 11:28:

[...]



Medicijnen? Chrysler Voyager is een auto. O, wat erg . Ik was er niet helemaal bij en had maar half gelezen. Maakte er in de haast weer iets totaal anders van (ik moet maar geen 11 kinderen krijgen haha).
Volgens mij 'mogen' er ook helemaal niet zoveel mensen in zo'n auto!



In een eerdere aflevering zag ik ookal dat familie Q in hun eigen auto wegging en een van de kleintjes de maxicosi op schoot had...



En dat geplas midden op straat in de rij voor de boot.....

Ik snap dat die kleintjes het niet lang kunnen ophouden, maar zo hoeft het nou ook weer niet lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:_ninthe_ schreef op 19 december 2014 @ 13:18:

Volgens mij 'mogen' er ook helemaal niet zoveel mensen in zo'n auto!



In een eerdere aflevering zag ik ookal dat familie Q in hun eigen auto wegging en een van de kleintjes de maxicosi op schoot had...



En dat geplas midden op straat in de rij voor de boot.....

Ik snap dat die kleintjes het niet lang kunnen ophouden, maar zo hoeft het nou ook weer niet lijkt mij.

Dit ja, dat was volgens mij zelfs nog de oudste dochter.

Beetje fatsoen hebben ze iig niet, ik snap best dat die kleintjes het echt niet kunnen ophouden, maar je staat in een rij met auto's voor je, achter je en zelfs ernaast.

Wacht dan even tot je op die boot bent, kun je normaal op een plee, ipv naast de auto erdoorheen met je voeten en piesafdrukken in de auto van die schoenen.
Je mag zoveel mensen in de auto vervoeren als er zitplaatsen zijn. Met z'n 13-en in een Chrysler Voyager mag dus niet. Je bent zwaar de sjaak verzekeringsgewijs als je een ongeluk krijgt(naast de ongelukkigen in de auto die niet in gordels zitten of een door de auto geslingerde maxi-cosi tegen hun kop krijgen) en als je aangehouden wordt heb je ook een probleem.
Ik krijg elke keer jeuk als vader B zijn huwelijksaanzoek doet en moeder B heel droog reageert met "natuurlijk".
quote:matroesjka_ schreef op 19 december 2014 @ 14:07:

Ik krijg elke keer jeuk als vader B zijn huwelijksaanzoek doet en moeder B heel droog reageert met "natuurlijk".Eugene doet dat voor de show, natuurlijk reageert Samantha dan zo. Ze zit met haar hoofd bij zijn buitenvrouwen.
quote:shaniqa schreef op 19 december 2014 @ 14:20:

[...]





Eugene doet dat voor de show, natuurlijk reageert Samantha dan zo. Ze zit met haar hoofd bij zijn buitenvrouwen.Ja hallo, je doet het goed (meedoen aan zo'n tv programma) of niet he Dan wil ik ook tranen van blijdschap of dat ze gewoon nee zegt
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 19 december 2014 @ 11:08:

Eigenlijk vind ik pa Q gewoon een enge, asociale, viezerik.

Zo dat is eruit.Hahahahahaha, deze heb ik nou echt gemist !!!
Girls compete with each other, women empower one another
Zolang ma B haar zin maar krijgt met haar koninklijke bruiloft en alle overgebleven taart mag opvreten, zijn Eugenes buitenvrouwen maar bijzaak.

Ma B doet me denken aan mijn schoonmoeder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lughnasadh schreef op 19 december 2014 @ 14:37:

Zolang ma B haar zin maar krijgt met haar koninklijke bruiloft en alle overgebleven taart mag opvreten, zijn Eugenes buitenvrouwen maar bijzaak.

Ma B doet me denken aan mijn schoonmoeder.Ohh Lugh, wat errug......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ma Q had sowieso bij de kleintjes kunnen gaan zitten na de eerste stop.



Volgens mij hebben ze trouwens wel een uur in de rij gestaan voor de boot. Dus was het misschien niet een kwestie van "even ophouden." Maar als volwassenen zou ik dan toch niet zo gaan plassen.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
quote:Eindeloos schreef op 19 december 2014 @ 14:40:

[...]





Ohh Lugh, wat errug......





We kunnen de laatste jaren beter samen door een deur(vooral nadat schoonvader eindelijk zijn ruggengraat heeft opgediept van zolder en haar eens flink de oren heeft gewassen), maar bepaalde zaken blijven toch hetzelfde.



Maar oh, ik heb medelijden met de toekomstige schoonkinderen. Die zullen het niet makkelijk hebben met haar.
Er zijn wel toiletten in de haven van den Helder : Voor voetgangers is er een speciale wachtruimte boven in de terminal. In dit gebouw zijn ook (invaliden)toiletten, koffie- en snoepautomaten.

Dus dan laat je dochter van 13 daar toch heen gaan, uiteindelijk moet je toch wachten tot je aan de beurt bent. Kleintjes hebben allemaal een luier om, dat is dus geen probleem. Zusje van me heeft 4 kinderen en altijd luiers bij zich. Kinderen boven 8 jaar moeten gewoon wachten tot de volgende stopplek met WC en de jongeren mogen bij nood een luierbroekje aandoen. Maar een meisje van 13 gaat toch niet op beton plassen? echt niet te geloven. Ook niet dat moeder sowieso voorin gaat zitten en de jongeren elkaar de hersenen laat inslaan. Arme puberzoon en dochter die hier tussen moeten zitten. Ma denkt alleen aan haar eigen mooie plekje voorin en maar dom lachen van "wat ben ik relaxt en doe ik het goed". grrrr
Dat laatste valt mij ook op. Constant grijnzen door moeder Q en doen alsof alles ze heel relaxed is.
Alle reacties Link kopieren
Hoe ze praten en doen is toch duidelijk dat de Fam. Q een toneelstukje opvoert.



Ma Q. Loopt alleen maar schaapachtig te lachen en Pa Q. Praat zo langzaam dat hij hoopt dat 't op ABN lijkt.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Vroeger had ik een pop die wanneer je aan de arm draaide het haar begon te groeien. Pa Q. doet me daar een beetje aan denken.
Oke, die zin klopt niet.
Alle reacties Link kopieren
Mama Q. praat op een babytoontje, tlijkt erop dat vooral over de kleintjes gaat. de oudere kinderen lopen er maar en beetje bij, krijgen weinig aandacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven